Gjest Lurer på Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Når sykemeldingsperioden er utgått og søknad om tidsbegrenset ufør er lever. Må man fortsette å levere sykemeldinger mens søknaden er under behandling? Det er søkt om ventestønad. Ikke fått noen svar annet enn at søknad er motatt.
Nabodama Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Nei, du har ikke sykepengerett mer enn 52 uker. Har du brukt opp disse kan du ikke få sykepenger i påvente av vedtak på TU.
Nabodama Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Bare hyggelig:) Men du bør henvende deg til NAV så du får en ordning på økonomien mens du venter på vedtaket. Det er lang behandlingstid nå, og det kan bli flere mnd å vente.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 #5 Skrevet 24. januar 2009 Var sykmeldt fikk sykepenger Ble arbeidsledig fikk arbeidsledighetstrygd Arbeudsledighetstrygden falt bort fikk ventestønad Ventestønad falt bort ble sykmeldt Fikk ikke sykepenger ble bedt om å søke atføring Fikk ikke attføring fordi jeg var for syk får ikke uføretrygd fordi jeg er for frisk! Hva skjer med meg da?
Silmarill Skrevet 24. januar 2009 #6 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Var sykmeldt fikk sykepenger Ble arbeidsledig fikk arbeidsledighetstrygd Arbeudsledighetstrygden falt bort fikk ventestønad Ventestønad falt bort ble sykmeldt Fikk ikke sykepenger ble bedt om å søke atføring Fikk ikke attføring fordi jeg var for syk får ikke uføretrygd fordi jeg er for frisk! Hva skjer med meg da? Rehabliteringspenger mener jeg du har krav på da! Edit: legger til en link her. http://www.nav.no/page?id=291 Endret 24. januar 2009 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå