atopikeren Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg har veldig tørr hud som blir fort rød, samt at jeg lett blir plaget med irritasjon og eksem, i tillegg til at jeg får perioral dermatitt dersom jeg bruker feil produkter (alt for fete kremer + visse ingredienser som spesielt finnes i skummende produkter sodium laureth sulfat). Har noen noen tips til hudprodukter for denne hudtypen? ansikts vaske-gel for ansiktet, shower gel o.l?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 vet om mange med sensitiv hud/eksem som bruker produkter fra A-derma som kjøpes på apotek. kremen bruker jeg selv innimellom, og synes den er god. har bare litt sensitiv hud jeg da.A-derma
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 må legge til at det er den som heter exomega jeg har prøvd, den er for både ansikt og kropp.den grønne som er til ansiktet har jeg ikke prøvd,men den er kanskje enda bedre.(til ansikt)
tålla Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 må legge til at det er den som heter exomega jeg har prøvd, den er for både ansikt og kropp.den grønne som er til ansiktet har jeg ikke prøvd,men den er kanskje enda bedre.(til ansikt) Har du hørt om eller prøvd Mary Kay sine Time Wise produkter? Jeg har hatt store problemer med min hud, har prøvd utrolig mange forskjellige produkt, men uten hell. Da jeg kjøpte MK basic serien som består av renseprodukt og en fuktighetskrem forandret huden seg. Jeg er strålende fornøyd.
atopikeren Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg ser ut til å ha funnet en krem som ser ideel ut, kanskje flere har nytte av å prøve den http://www.californiababy.com/calendula-cream-2-oz.html Leter fremdeles etter en ansiktsvask som ikke inneholder sodium laureth/lauryl sulfat (omtrent alle produkter som skummer har dette). Har ellers prøvd Aderma exomega før, funker ypperlig når jeg har ekstra tørr hud og eksem, men dårlig når jeg får perioral dermatitt. Alltid på utkikk etter den perfekte løsningen. Sitter og tar en titt på "naturlige" produkter nå, ansiktsvask o.l, mindre sjanse for at man reagerer på ting man ikke kan uttale, hehe Har noen funnet det optimale, kjør på med tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå