Gjest avstandsforelsket Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg er så vanvittig betatt av en kollega av meg. H*n er helt fantastisk. Det som er trist og leit nå er at i går var det siste gangen jeg så h*n og kommer nok ikke til å snakke noe særlig med h*n mere. Ååååå.., det kommer til å bli så kjipt. H* er i tankene og fantasiene mine hver eneste dag og jeg er så lei meg akkurat nå. :cry3:
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Hvis dere begge er single så kan du vel invitere på en kopp kaffe eller sende en mld og si hei? Vet h*n at du liker vedkommende da? :rødme:
Gjest TS Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Nei, h*n vet ikke det og h*n er noen år eldre. H*n er gift og har familie, så kan jo aldri bli noe mellom oss utenom i tankene og fantasiene. Kommer aldri til å "prøve" meg på h*n, i respekt for ekteskapet og barna, men kommer uansett til å savne å se h*n for vi har en veldig god tone og derfor blir det feil å prøve å holde kontakten eller? Minner om at jeg aldri kommer til å "prøve" meg uansett (bare sånn at det ikke kommer kjipe innlegg om at jeg dust som skal ødelegge en familie)
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Ville ikke skreve noen meldinger. Da kommer du jo aldri over han heller. Nei, glem han, å start vidre på ditt liv uten han!
Gjest Gjest_Fiona_* Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Hva er det som gjort at du er så forelsket da? Er dere venner eller har det vært noe mer mellom dere? Siden h*n er i et forhold så er det dumt å blande seg, man kommer bare tapende ut av den situasjonen. Men hvis h*n du er forelsket i skulle gå ut av sitt nåværende forhold så er det jo fritt frem. Har h*n gitt deg noe signaler? Jeg var faktisk i et forhold en gang (et dødt forhold) og var veldig forelsket i en jeg kjente. Jeg hadde gitt en arm og et bein hvis h*n hadde sagt at h*n var interessert. Men h*n visste jo ikke at jeg følt noe så det skjedde ikke noe mer der. Hvis det er slik du sier at du aldri kommer til å se h*n igjen så kan du jo bare ta en sjangse og sende ei mld... ikke sant?
Gjest TS Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii..., faen. Vet du har rett, men er vanskelig å glemme h*n. ååååååååå
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Kan jeg spørre hvor gamle dere er?
Gjest TS Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Hva er det som gjort at du er så forelsket da? Er dere venner eller har det vært noe mer mellom dere? Siden h*n er i et forhold så er det dumt å blande seg, man kommer bare tapende ut av den situasjonen. Men hvis h*n du er forelsket i skulle gå ut av sitt nåværende forhold så er det jo fritt frem. Har h*n gitt deg noe signaler? Jeg var faktisk i et forhold en gang (et dødt forhold) og var veldig forelsket i en jeg kjente. Jeg hadde gitt en arm og et bein hvis h*n hadde sagt at h*n var interessert. Men h*n visste jo ikke at jeg følt noe så det skjedde ikke noe mer der. Hvis det er slik du sier at du aldri kommer til å se h*n igjen så kan du jo bare ta en sjangse og sende ei mld... ikke sant? Det som har gjort at jeg ble så forelsket er at h*n er helt helt fantastisk, sexy, snill og god. Vi har flørtet endel på mail og meld (veldig uskyldig, pga h*n er gift) Og det er mulig jeg legger mere i det enn det er pga jeg føler det jeg føler. H*n kaller meg kjære, søta osv....! Jeg vet at h*n har hatt litt problemer i ekteskapet, noe h*n har fortalt selv. Men jeg har alikevel ikke lyst til å være grunnen til at det blitt slutt. Men kommer nok til å hoppe greit på hvis h*n blir singel. Har veldig lyst tilå opprettholde kontakten og prøver å finne en god grunn til å ringe h*n..,men kommer ikke på noenting Det jeg er litt redd for er at han har tatt mine signaler om at jeg er klar og syns det da er teit at jeg tar kontakt.
Gjest TS Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Vi er i 30 og 40 åra
Gjest TS Skrevet 20. november 2008 #10 Skrevet 20. november 2008 Og nei.., det har aldri skjedd noe mellom oss.
Gjest Gjest_Fiona_* Skrevet 20. november 2008 #11 Skrevet 20. november 2008 Hmm... jeg skjønner at du føler at det er dumt å ta kontakt med han. Men kanskje han sitter og tenker akkurat det samme? Du finner det aldri ut hvis du ikke spør? Kanskje han er redd for at du skal synes han er teit som har kontakt med deg når han samtidig er gift. Og hvis han ikke er interessert i videre kontakt så skjønner du det sikkert fort. Du kan jo skrive noe sånt som: Hei! Hvordan står det til med deg? Tid til en kaffekopp en dag? Eller hvis det blir for unaturlig så kan du jo stille han et spørsmål om et eller annet? Jeg vet ikke hvor godt dere kjenner hverandre så det er vanskelig å gi tips ang "unnskyldninger" til å ta kontakt...
Gjest i samme båt... Skrevet 20. november 2008 #12 Skrevet 20. november 2008 Jeg er så vanvittig betatt av en kollega av meg. H*n er helt fantastisk. Det som er trist og leit nå er at i går var det siste gangen jeg så h*n og kommer nok ikke til å snakke noe særlig med h*n mere. Ååååå.., det kommer til å bli så kjipt. H* er i tankene og fantasiene mine hver eneste dag og jeg er så lei meg akkurat nå. :cry3: Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Kan forstå følesene dine meget godt. Der er ikke mye kjekt. Savnet som liksom sitter i en. Jeg har vært der, for ikke så lenge siden. Skulle gjerne kunnet sagt til deg at det går over, tiden leger alle sår osv... Men jeg har kontakt med h*n... Fikk det en liten stund etter jobbskifte. Er ikke så lett å glemme en person da, når en fortsatt holder kontakten. På en måte er det jo bare å utsette det uungåelige... Men jeg slipper i det minste å kjenne på savnet lengre. Joda det er der, litt, men mye mindre... Eller mindre smertefult...
Gjest TS Skrevet 20. november 2008 #13 Skrevet 20. november 2008 Det med å møtes over en kaffe er jo ikke så dumt.., eller ta en lunsj sammen en dag. Det fikk lettet litt på trykket her. Vet det kanskje gjør vondt verre.., men får bare satse på at jeg møter en person som er enda mere fantastisk (hvis det er mulig) Har bare lyst å ringe h*n hele tiden...! Godt å se at det er flere som har det som meg
Gjest Gjest_Fiona_* Skrevet 20. november 2008 #14 Skrevet 20. november 2008 Jeg ville ikke ringt hvis jeg var deg, men kan du ikke sende en mld i morgen på dagen?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #15 Skrevet 20. november 2008 synes det er trist å lese at du blir OPPFORDRET til å ta kontakt med han i denne situasjonen her.... du er forelska og han er gift... hvilket ekteskap skranter vel ikke i løpet av et langt samliv? Mitt og min eksmanns kjærlighetsliv ble KNUST pga sånne teite ting som det der: ;Kollegaer som ikke klarer å la være å flørte og havne i seng.... Mannen min skjønte at det var meg han elsket og han angret som en hund, og sleit mer enn meg da det ble slutt mellom oss. Han var knust....!!!!! Hold deg LANGT unna folk som er opptatt.
Prinsen Skrevet 20. november 2008 #17 Skrevet 20. november 2008 Hold deg unna ja! Om det skulle bli noe mellom dere, vil sannsynligvis han se på deg som en stor, stor feiltakelse den dagen ekteskapet tar slutt. La det bli med avstandsforelskelsen!!! Og la den dø ut....
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #18 Skrevet 20. november 2008 Prinsen, snakker du av egen erfaring ang. det der med ekteskapet?
Prinsen Skrevet 20. november 2008 #19 Skrevet 20. november 2008 Prinsen, snakker du av egen erfaring ang. det der med ekteskapet? Nope. Men skjønner at du forhåndsdømmer meg, siden jeg er mann og alt det der Nei, jeg har aldri vært utro, og håper og tror jeg aldri kommer til å være det. Men det skjer altfor ofte at det kommer noen "utenfra", og ødelegger et helt flott forhold. Jeg synes det er fryktelig, fryktelig viktig å respektere parforhold, og synes det er forferdelig at det er så mange som tilsynelatende ikke gjør det.
Gjest TS Skrevet 21. november 2008 #20 Skrevet 21. november 2008 Der kom alle de meldingene jeg ventet på ja. Hva skrev jeg i begynnelsen? JEg ville ALDRI gjort noenting for å ødelegge ekteskapet. Trodde jeg hadde gjort det veldig klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå