Gå til innhold

Hva syns dere om disse prisene på fotografering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.lysogbilde.no/

Må finne en fotograf snart til bryllupet vårt. Er litt nysgjerrig på prisnivået, men hva syns dere om prisene på nettsiden jeg la til? Er i Drammen vi skal gifte oss. Vurderer å bruke Knut Hoftun Knutsen, men har ikke fått mannet meg opp til å ta kontakt for å sjekke litt priser og tilbud enda..(hater å gjøre sånt..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de ser ganske normale ut, i allefall ikke spesielt dyrt tror jeg :)

Skrevet

Vær obs på at du ikke får bilde på CD slik at du kan bestille forstørrelser andre steder enn hos fotografen! Forstørrelser/etterbestillinger teller ganske mye, og bør tas med i prissammenligningen.

Skrevet

Så ut som det var like dyrt som alle andre bryllupsfotografer. Vi vurderte Hoftun Knudsen men har funnet en som driver litt mer privat og ikke legger seg på samme linje hva angår priser som de mest proffe. Han er utdannet i fotografering og driver proft nok for oss. Kjenner du ingen som jobber innen grafisk eller noe slikt? Man har ofte noen rundt seg som er litt mer enn gjennomsnittet interessert i fotografering som kan ta bra bilder.

Skrevet

Tja, jeg kjenner en som driver med litt fotografering, men han har ikke tilgang på noe studio, og jeg tar ikke sjansen på å ta fine bryllupsbilder ute i februar. Håper selvsagt å få til noen bilder ute, men går utifra at vi må belage oss på å benytte studio i tillegg..

Skrevet

Er prisene inklusive et album med fremkalte bilder? Det synes jeg er litt vesentlig... Eventuelt hva koster det i tillegg? Synes forøvrig prisene ser ganske like ut alle andre priser jeg har sett på bryllupsfotografering...

Skrevet

Hm, siden dere mener prisene er ganske like alle andre fotografer, tror jeg kanskje det er like greit å satse på Hoftun Knudsen, siden han har masse erfaring i forhold til disse jentene..

Skrevet

Nå ser det ut til at kanskje en kamerat kan hjelpe oss med fotografering, bare jeg finner et ålreit sted vi kan ta bildene... :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...