Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Er det noen her inne som har flytende solpudder å anbefale? Jeg er ikke sikker om det finnes flytende solpudder engang. Men husker at jeg leste i DET NYE blad en stund siden som hadde artikkel om solpdder i flytende form? Jeg kan dessverre ikke bruke pudder solpudder lenger, pga huden er for tør. Nå i vintertiden vil solpudderet mitt i pudder form se for sminket ut, og rynkene/fine linjer altfor synlige! Jeg trenger glød til huden min, og er så avhengig av solpudder. Så jeg blir veldig lei meg hvis jeg må gå gjennom hele vinteren uten glød:( Kan noen hjelpe meg?? PLEASE!
CHANELine Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg hadde et flytende solpudder fra Estee Lauder.Maken til ræl.!!!Blir ikke flytende solpudder på meg mer.Men kanskje du vil like det.Det finnes et fra Guerlain også.Synes jeg ble tørr av det flytende også jeg. Dette ble vel litt rotete svar.Du vet sikkert hva jeg vil frem til. Lykke til i jakten
Chihiro Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Dr. Hauschka har et "bronse"-konsentrat som man kan tilsette i vanlig fuktighetskrem, som gir glød/ brunfarge. Fås på helsekost.
Rosenrød Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg hadde for noen år siden et flytende solpudder fra Armani, dette var kjempegodt! Hmmm, tror jeg skal prøve å få tak i det igjen.
mari4ever Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Jeg hadde for noen år siden et flytende solpudder fra Armani, dette var kjempegodt! Hmmm, tror jeg skal prøve å få tak i det igjen. Mange venninner er fornøyd med Chanel sitt "flytende" solpudder. er mer som en krem rouge, bare krem bronze gel på en måte;)
Rexina Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Vet også at Kanebo hadde et sånt. Det ver helt tyntflytende og gav fin glød og litt farge. Kjøpte en for lys farge for huden, så jeg byttet min bort for noen dager siden, men vet at det finnes i flere "grader"
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Vet også at Kanebo hadde et sånt. Det ver helt tyntflytende og gav fin glød og litt farge. Kjøpte en for lys farge for huden, så jeg byttet min bort for noen dager siden, men vet at det finnes i flere "grader" Tror kanskje denne passer best for meg? Jeg trenger solpudder som ikke "tørker", fordi huden min er for tørr nå for tiden. Hvor mye koster denne Kanebo? Hva heter den husker du? Takker såååååååååååå mye til alle som svarte!
mari4ever Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Tror kanskje denne passer best for meg? Jeg trenger solpudder som ikke "tørker", fordi huden min er for tørr nå for tiden. Hvor mye koster denne Kanebo? Hva heter den husker du? Takker såååååååååååå mye til alle som svarte! okei. siden du har tørr hud burde du bruke en fuktighetsgivende foundation og så det"flytende" solpudderet. chanel sitt koster ca.350 vet jeg;) gå å spør i et parfymeri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå