Gjest Skrevet 22. november 2008 #21 Del Skrevet 22. november 2008 1 søndag i advent her også. Så neste helg kommer det opp her, vel det lille som er. blir vel en advents stake i vinduet, juleduk på de to bordene jeg har og noen julelystestaker, også stjernelysa mine kommer vel opp et sted eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. november 2008 #22 Del Skrevet 22. november 2008 Vi pynter litt 1. søndag i advent, og juletreet kommer opp ca. 16. desember. Jeg rydder bort alt 1. nyttårsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 22. november 2008 #23 Del Skrevet 22. november 2008 Har ikke noe rutine på når vi pynter til jul, så må tenkte meg om litt. Men juletreet pyntes i hvert fall lille julaften. Julerøkelse og amaryllis er i stuen før midten av desember, tror jeg. Juledekorasjon på ytterdøren kommer nok opp i løpet av første uken i desember. Pyntegjenstander og duker etc, kommer nok opp rett før lille julaften, men har nok pyntet litt i lilla før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fliss Skrevet 22. november 2008 #24 Del Skrevet 22. november 2008 Pynter lille julaften ... kanskje dagen før iår - for jeg har gjemt noen feriedager og skal være hjemme og kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Even Benløs (ikke innlogget) Skrevet 22. november 2008 #25 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg er veldig glad i julen, så her kommer pynten opp neste søndag:) Juletreet kommer dog ikke opp før lille julaften. Har kjøpt meg nye jule-liftgardiner og brenner etter å få hengt de opp.. hehe, men neste søndag- da er de på plass Det eneste jeg ikke har klart å vente med, er utendørsbelysningen. Har kjøpt et lysnett og "slengt" over den ene busken ute i hagen. Ble så koselig atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå