Gå til innhold

sannheten damer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tror nok du må gi deg :fnise:

Sex er ikke det jeg tenker på ihvertfall..

Vet ikke helt hva jeg tenker. At han var flott sikkert, men ikke at jeg ville gjort noe spesielt med han.

Slike tanker ville helst komt etter å ha blitt (litt) kjent med noen, tilbrakt noe tid med noen og blitt sjarmert...

Jeg kan tenke "oj, han var pen" dersom jeg ser en virkelig flott/kjekk/pen mann. Men har aldri opplevd å bli kåt eller tenke i seksuelle baner bare av å gå forbi en mann på gaten. Tenner ikke på menns utseende på den måten (ja jeg er heteroseksuell kvinne ;) ). Det må være en psykisk tiltrekning mellom meg og vedkommende, før jeg får lyst på han/får lyst på sex.

*signerer disse*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg tenker på sex! Ofte er det ikke et typisk kjekkas-utseende som får meg til å snu meg, men noe annet mer udefinerbart, et sultent blikk, en måte å gå på, nakken han... he he. Tenker helt klart på å vrenge av han klærne og ri han inn i solnedgangen ja.

Skrevet
Klart jeg tenker på sex! Ofte er det ikke et typisk kjekkas-utseende som får meg til å snu meg, men noe annet mer udefinerbart, et sultent blikk, en måte å gå på, nakken han... he he. Tenker helt klart på å vrenge av han klærne og ri han inn i solnedgangen ja.

:enig:

Skrevet

:enig:

Skrevet
Hei på dere damer her inne. Har vært i flere diskusjoner der menn får så hatten passer pga sexuelle tanker om "alt og alle".

Kunne godt tenke meg å få svar på følgende spørsmål;

Du ser en flott mann gå på gata. (ala vi menn ser ei fin dame)..

Hva tenker du? Vær ærlig da :)

Ifølge noen av de jeg snakket med var det ikke sexuelle tanker overhodet, men jeg står fast på mitt at de lyver når de sier det.

:)

Jeg ser ham for meg naken hvis det ser ut som han har fin kropp i tillegg til et pent ansikt. Hvis han har bare pent ansikt kan det hende at jeg tenker på å kysse ham, speseilt hvis han har fin munn og et pent smil.

Jeg tenker på sex ja, hvis det er en som hadde vært aktuell å ha sex med.

Skrevet

Jeg tenker: "ååå... hvorfor er det ikke akseptabelt å gå bort å spørre noen om vi skal ha sex..."

Eventuelt: "ååå... han hadde vært noe å knulla!"

Prøver alltid å få øyenkontakt og flørte med blikket, vise at jeg er åpen for forslag liksom.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Jeg er nok i den gruppen som tenker seksuelt om jeg ser en utrolig flott mann eller kvinne, tenker som oftest "oo, lurer på hvordan han ville vært i sengen", også blir jeg nok litt tent av og til.

Men spørs også på om det er veldig min type eller ikke, om det ikke er det, men han er pen så blir det bare åj han var pen.

Skrevet
Ser jeg en fin mann så tenker jeg "ja han var pen å se på"

Ser jeg en "hunk", så vandrer tankene straks over til noe litt mer seksuellt ja :D

singerer gjerne her jeg ;)

Skrevet

Jeg kan nok tenke i et millisekund sånt som 'oooh, han er fiiiin', glise litt, og så er han glemt. Det er jo forsåvidt noe seksuelt ladet når jeg tenker sånn, men det går kjapt over og jeg tenker ikke over hva jeg kunne tenke meg å gjøre med den mannen.

Skrevet

Jeg tenker at "h*n var hawt!" og så kanskje jeg smile litt for meg selv, mens jeg blir litt varm i kinnene, før jeg har glemt det et par sekunder etterpå.

Kan ikke se for meg at jeg skal begynne å tenke på litt sengekos med kjekke menn på gata, nei. :P

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Ut i fra alle svarene som er gitt så tror jeg at jeg konkluderer for meg selv at det forekommer at jenter også tenker på sex når de ser en hot mann på gata akkurat som vi menn tenker når vi ser en hot dame :)

Tilbake til diskusjonen og slå i bordet!!

Skrevet

"Fyyyy faen, han var deilig! Han skulle jeg gjerne ha tatt av klærne og tatt på og kysset på og... Oi, tenk å ha sex med han der!! Mm, kunne tenke meg å stryke ham over brystet og kjenne litt på rumpa hans... Lurer på om han er bra i senga? Er han single? Hm, kanskje han er homo eller opptatt..."

;-D

Sommer på Karl Johan.

Skrevet

Jeg tenker at han var pen, før tankene vandrer videre. Ser jeg en som er mer "min type" enn bare pen, vandrer tankene gjerne mot det seksuelle.

Går jeg derimot inn i en tom heis som lukter god manneparfyme så kommer jeg fort i "undertrusahumør" :lur:

Skrevet

Jeg har aldri opplevd å få seksuelle tanker om pene menn jeg har møtt på gata. Men så tenner jeg heller ikke først og fremst på utseendet.

Skrevet

Jeg tenker alltid "wow han var pen" og hvis han lukter godt når han går forbi meg bare snur jeg meg etter han for å kjenne lukten litt lengre :D

Men jeg tenker aldri at han skal jeg ha i senga. Jeg blir tiltrekt av menn som lukter godt, samt er pent kledde. Men alt det seksuelle går nok mer på personligheten hans.

Skrevet
Du ser en flott mann gå på gata. (ala vi menn ser ei fin dame)..

Hva tenker du? Vær ærlig da :)

Tenker:

- Godt ekteskapsemne

- Trygg havn

- Kan ta vare på og passe på

- Hadde blitt en fin ektemann og far/familiefar

- Trygg, kjekk og god

- Forhåpentligvis romantisk

- Romantikk

• 2 uker senere...
Skrevet

Har tatt meg selv å snu meg etter endel kvinner, men aldri menn:S

Ser sjelden fine menn på gata når de bare går forbi meg.. Men hvis jeg står et sted og det står en kjekk mann foran meg, kan jeg tenke: Å fy fader, han der var deilig. Og ikke noe mer.

Skrevet

"Yummi".

Og så tenker jeg ikke noe særlig mer over det. Samme gjelder for fine damer. Jeg gidder ikke dvele ved det. ^_^

Skrevet

Tenker bare at han var fin, ikke noe mer enn det..

skal jeg ha andre tanker må det være en jeg bryr meg om, kjenner og respekterer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...