Gå til innhold

sannheten damer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hei på dere damer her inne. Har vært i flere diskusjoner der menn får så hatten passer pga sexuelle tanker om "alt og alle".

Kunne godt tenke meg å få svar på følgende spørsmål;

Du ser en flott mann gå på gata. (ala vi menn ser ei fin dame)..

Hva tenker du? Vær ærlig da :)

Ifølge noen av de jeg snakket med var det ikke sexuelle tanker overhodet, men jeg står fast på mitt at de lyver når de sier det.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ser en flott mann på gaten tenker jeg nok "haba haba" og sikler litt for meg selv :P bare billedlig ment ;)

Men ja, om jeg går med venninner også snakker jeg nok om at han der var flott osv :P

Skrevet

Tror nok du må gi deg :fnise:

Sex er ikke det jeg tenker på ihvertfall..

Vet ikke helt hva jeg tenker. At han var flott sikkert, men ikke at jeg ville gjort noe spesielt med han.

Slike tanker ville helst komt etter å ha blitt (litt) kjent med noen, tilbrakt noe tid med noen og blitt sjarmert...

Skrevet

Ser jeg en fin mann så tenker jeg "ja han var pen å se på"

Ser jeg en "hunk", så vandrer tankene straks over til noe litt mer seksuellt ja :D

Skrevet

Tenker at "ooo han var ikke dum.." Det er ikke sånn at jeg begynner å fantasere akkurat, men det er vel kanskje litt seksuelt relatert. En slags seksuell tiltrekning.

Skrevet

Jeg kan tenke "oj, han var pen" dersom jeg ser en virkelig flott/kjekk/pen mann. Men har aldri opplevd å bli kåt eller tenke i seksuelle baner bare av å gå forbi en mann på gaten. Tenner ikke på menns utseende på den måten (ja jeg er heteroseksuell kvinne ;) ). Det må være en psykisk tiltrekning mellom meg og vedkommende, før jeg får lyst på han/får lyst på sex.

Skrevet

Tenker vel som så at det var en fin/kjekk mann, ikke noe ut over det. Tenker i alle fall ikke noe seksuelt. Vet ikke hvorfor. Kan jo hende jeg bare ikke har sett de rette personene. :roll:

Skrevet

Jeg er nok en av de kvinnene som er slik du mener, ser jeg en mann jeg synes ser deilig ut, tenker jeg nok lett: "mmmmh, han var fiiiin. Kunne tatt med ham hjem ja!!" Med ett stort glis og så absolutt i seksuell betydning.

Vi kvinner er forskjellige der har jeg skjønt, og du finner en gjeng slike som meg, som altså er like visuelle som menn er, også har du helt ærlig en gjeng kvinner som IKKE er slik. De har fremdeles øyne i hodet og ser flotte menn, men som ikke tenker seksuellt kun utifra ett ytre/førsteinntrykk.

Så for noen, er dine tanker helt rett, mens for andre er de helt feil. Og de som mener du tar helt feil, kan helt fint være ærlige.

(det finnes også menn som er slik at de ikke tenker sex bare utifra utseende, men jeg har vel en liten anelse om at det er litt flere kvinner i den kategorien.)

Ikke noe feil med noen av delene, takk gud for at vi er forskjellige.

Skrevet

Ser jeg en flott man så tenker jeg at han er flott. Intet mer, intet mindre.

Skrevet

Det er så mange menn på gata at en rekker ikke helt å tenke over den ene før neste går forbi. Jeg kan jo godt se at de er flotte, men tenker ikke noe seksuelt om dem.

Er det derimot menn jeg ser i et rom, forsamling, på stranda osv, altså der en ser dem litt over tid, kan jeg fint tenke seksuelt ja.

Da ser jeg på kroppen, hvordan bulen ser ut, hvordan de beveger seg (maskulint eller ikke).

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har blitt "tent" av menn jeg ser på gata. Jeg kan se menn som er kjekke, pene osv, men da tenker jeg også kun det..!

Skrevet

I mine kåte perioder *kremt*(nesten hele tiden) så kan jeg tenke seksuelle tanker om en kjekk mann ja, ihvertfall dersom det viser seg at han har fine hender :sjenert:

Skrevet

Jeg registrerer mennesker som er pene,men jeg får aldri lyst til å snu meg etter de,enten det er kvinner eller menn. Utseendet betyr lite. Det som betyr noe er humor,et flott smil og at kjemien stemmer. Slike ting kan jeg umulig vite om en pen fyr på gaten. Ergo er han uinteressant.

Så nei,en pen mann jeg ikke kjenner får jeg aldri seksuelle tanker om. Men en helt normal fyr med et fantastisk smil og glimt i øyet kan få meg til å tenke "Mmmmmmmmm" :)

Skrevet

om eg ser en skikklig fin mann mens jeg går ned gata, ser jo jeg 2 ganger..og tenker "jøss, han var kjempe kjekk". Og det er det. Aldri tenkt sexuelle tanker av en fremmed mann. Trenger å kjenne personen, samme hvor deilig/kjekk/søt osv..men det er meg.

Skrevet
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har blitt "tent" av menn jeg ser på gata. Jeg kan se menn som er kjekke, pene osv, men da tenker jeg også kun det..!

Samme her!

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hei igjen :)

Ser jo at begge deler forekommer ja så da har både de og jeg rett :)

Sier at jeg er et hestehode foran jeg fordi det ble påstått at kvinner ikke er slik, men det var jo ikke riktig.

Takker for fine svar :)

Skrevet
Sier at jeg er et hestehode foran jeg fordi det ble påstått at kvinner ikke er slik, men det var jo ikke riktig.

ja, jeg har også lagt merke til at endel kvinner sier noe om hvordan menn fungerer og at kvinner ikke fungerer slik.... veldig bastant.

Så innimellom, lurer jeg litt på om jeg er en feminin, homofil mann født i en kvinnekropp... *fniser* men da en feminin, homofil mann som elsker å leve i en kvinnekropp og som kun faller for menn... på kvinnemåten.. hmm.. *flirer*

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
ja, jeg har også lagt merke til at endel kvinner sier noe om hvordan menn fungerer og at kvinner ikke fungerer slik.... veldig bastant.

Så innimellom, lurer jeg litt på om jeg er en feminin, homofil mann født i en kvinnekropp... *fniser* men da en feminin, homofil mann som elsker å leve i en kvinnekropp og som kun faller for menn... på kvinnemåten.. hmm.. *flirer*

hehe.. Vel jeg innrømmer gladelig at jeg er en maskulin heterofil mann født i en mannekropp som elsker å leve i mannekroppen min. Digger kvinner og kvinnekroppen, skjønt jeg forstår dere ofte ikke :) Innrømmer og glatt at ser jeg en flott dame gå forbi så går tankene noen ganger fort til det seksuelle :)

Gjest missLady
Skrevet

Jeg tenker "oh nice!" men begynner nok ikke å tenke på sex med han..

Gjest StockDama
Skrevet

"pent", så går tankene tilbake til det jeg tenkte på før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...