minniepus Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Noen som har fått invitasjoner o.l. "profesjonelt" laga? Lurer på hva sånt koster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg bestilte katalog fra www.bryllupsbutikken.no. Men prisene viste seg å være horrible! For 25 kort måtte man ut med ca. 850,- så kostet det en viss sum pr. kort etter det. Jeg regnet på det, og fant ut at jeg ville spare flere tusen kroner på å lage de selv (selv om jeg kjøper dyre ark til å skrive ut invitasjonene på). Men kanskje det finnes andre steder å bestille fra som er rimeligere? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Når jeg skrev at jeg sparer flere tusen kroner så er det selvfølgelig inklusiv kirkeprogram og bordkort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMMA2 Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Vi fikk dette laget av en jeg kjenner som er grafisk designer. Betalte 2.300,- for all jobben hans, pluss trykkingen! Det er ikke ille - vi trykket opp i 2 utgaver (en middag, en kaffe) totalt ca 60 eks. Det som koster er helt klart trykkeriet. Når de skulle trykke to blir det to startkostnader, som er det som koster. MEN; de ble råflotte, og jeg angrer ikke. Emma :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå