Gå til innhold

Bivirkninger av canesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynte på en ny kur med canesten tirsdag kveld, etter å ha vært hos gynekolog og funnet ut at jeg har sopp. I dag hadde jeg blødd litt, og jeg lurer på om det er noen andre som har hatt denne bivirkningen av canesten? Synes det var litt "skummelt" å plutselig begynne å blø utenfor mensenperioden..

Forresten, er det noen som har merket at det har kommet mye "rester" fra canesten-stikkpillen et døgn etter? Vet at noe rester skal komme ut, men ble litt bekymra for at jeg kanskje ikke har fått satt pillen langt nok inn i skjeden?

Håper på raskt svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg har aldri begynt å blø av den, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

når det gjelder rester så kommer omtrent alt ut igjen synes jeg, hehe. tar den den på kvelden så kommer det stort sett ut igjen iløpet av det neste døgnet.

dytter den for øvrig så langt opp som jeg får det røret inn, og smører inn røret med litt av kremen i tillegg. ;)

Skrevet
jeg har aldri begynt å blø av den, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

når det gjelder rester så kommer omtrent alt ut igjen synes jeg, hehe. tar den den på kvelden så kommer det stort sett ut igjen iløpet av det neste døgnet.

dytter den for øvrig så langt opp som jeg får det røret inn, og smører inn røret med litt av kremen i tillegg. ;)

Det var jo lurt! Burde jeg tenkt på å prøve..

Jeg dytta den inn helt til det føltes som den stakk borti noe, så da tørte jeg ikke mer.. Men godt å høre at alle restene normalt kommer ut igjen!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Ingen grunn til bekymring, dette skjer med meg nesten hver gang og en venninne blødde også litt.. men er veldig lite vanligvis!

Skrevet

Fikk kraftig forverring av et eksem på armen, men i underlivet har jeg aldri turt å bruke det.

Men det overrasker meg ikke om blødninger er en mulig bivirkning med tanke på hva det gjorde med huden på armen min.

Skrevet

Personlig har jeg aldri opplevd å blø etter bruk av Canesten.

Pillerestene kommer ut igjen. Det er normalt.

• 1 år senere...
Gjest alexandra
Skrevet

jeg tok vagitorie pilla i går og i dag dagen etterpå har jeg en del blødnionger med litt klumper i. aldri opplevd å hatt sopp før men fikk det diagnoaert av legn. trur dette er tillfeldig, har lest litt rundt og spurt en del men ingen som har opplevd det samme, var egentlig litt godt og se her att to hadde opplevd blødninger etter bruk av canesten. men trur ikke dette er noe og beskymre seg for jenter;) er en uregelmessig menstrasjon med rester av pilla eller bare noe tillfeldig vi ikke trenger og bekymre oss over i det hele tatt. men en ting som er veldig irriterende er den sinnsyke lukta dagen etterpå, noen av dere som har den lukta? kanskje fordi jeg blør også. Nå skal jeg bare fortsette med kremer og håper helvettesskape går bort, og at jeg aldri får det igjenn:p haaaater det!

• 5 måneder senere...
Gjest Kari-Marie
Skrevet

Hei jeg har også blød etter bruk av canesten stikkpille. har søkt litt runt på nettet om det å tror ikke det er så utbrett men godt å se at det er noen av dere har opplevd det.

Det er mer som en slags krem som kommer som er rosa på farge (pilla blanda med blod)

Skrevet

Jeg blør litt hver gang. Tror ikke det er uvanlig eller farlig.

Skrevet

Prøv Pevaryl neste gang. Mye bedre pille som er glatt og nesten ingenting kommer ut igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...