Gjest Gjest_lilo_* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg vil ha en tatovering. Den skal være til ære for mamma, pappa, min kjære og barna mine. Også må det være mulighet for å utvide den om det skulle være fler som skal beæres.. Jeg vil ikke bare ha oppramsing av navn, og hvertfall ikke ansikter!! Kun i sort, og vil at de liksom skal henge sammen i en tatovering, om dere skjønner? Skal ikke være så stor heller. Vet ikke hvor jeg skal ha den, men bør være sånn at den ikke synes hele tiden. Trenger ikke å være sånn at alle forstår, så lenge jeg vet hva den er for. Ikke sikkert ungene synes det er så kult om mamma har navnene deres totovert på kroppen så alle kan se... Noen som har noen tanker eller ideer?
Christal Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Hva med en litt spesiell stjerne med antall pigger som det er antall i familien? Eller en lotusblomst med antall blader som er familiemedlemmer? Den kan jo utvides så mye som du ønsker.
Bomull Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Flere kjendiser bruker fødsesldatoene som tatoveringer. Ellers har jeg venner som har tatovert barnas navn på kinesisk og norrønt. Men hva med et symbol/tegn som betyr familie?
Gjest Gjest_lilo_* Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hva med en litt spesiell stjerne med antall pigger som det er antall i familien? Eller en lotusblomst med antall blader som er familiemedlemmer? Den kan jo utvides så mye som du ønsker. Vil ikke ha stjerner eller blomster. Vil da heller ha noe mer "abstrat". Kanskje med forbokstavene deres? Hmm, ikke lett dette..
Gjest Gjest_lilo_* Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Flere kjendiser bruker fødsesldatoene som tatoveringer. Ellers har jeg venner som har tatovert barnas navn på kinesisk og norrønt. Men hva med et symbol/tegn som betyr familie? Vil ikke ha fødselsdatoer, vil ha noe som henger sammen.. Ikke fan av kinesiske tegn hvertfall. Kanskje norrønt kan være noe, det har jo tross alt noe med meg å gjøre, i motsetning til kikesisk. Vil ikke bare ha famile tegn, vil at alle liksom skal nevnes personlig.. Men tusen takk for forslag, alle som gidder. Mener ikke å virke utakknemlig.
Gjest Gjest_lilo_* Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Dytter en siste gang. Forresten noen som vet om et tegn for familie eler kjærlighet. Kanskje jeg kan ha med det.
Gjest Sativa Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Snakk med en tattovør, han eller hun har sikkert mange kreative ideer.
Bomull Skrevet 23. november 2008 #8 Skrevet 23. november 2008 Har du forsøkt å et bildesøk på google?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Vil ikke ha stjerner eller blomster. Vil da heller ha noe mer "abstrat". Kanskje med forbokstavene deres? Hmm, ikke lett dette.. Det var det første jeg tenkte. Kanskje en tatovør eller en tegnekyndig venn kan hjelpe deg med å lage en slags tribal eller noe lignende som består av forbokstavene deres som er vevd inn i hverandre.
Gjest Heloise Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Vil ikke ha stjerner eller blomster. Vil da heller ha noe mer "abstrat". Kanskje med forbokstavene deres? Hmm, ikke lett dette.. Initialene? Bokstavene på en "kunstnerisk" måte? Stjernetegnene deres? (symbolene altså).... Tja...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Jeg vil ha en tatovering. Noen som har noen tanker eller ideer? En stor en på rumpestumpen der det står "Harry was here" og en diskret en på halsen der det står "I love my family"?
*ninja* Skrevet 31. januar 2009 #12 Skrevet 31. januar 2009 hva med en blomster ranke(er det egentlig det det heter?) med sommerfugler, da kan du jo utvide den i det uendelige om du så får 100 barn(noe som MÅ være fysisk umulig) da kan de jo ha forskjellige farger og mønstre så hver og en blir individuell, og evt går det jo an å legge inn symboler for stjernetegnene deres i vingene eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå