Gjest trimmern Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei, jeg er ei jente som er veldig aktiv, trener ca 5 dager i uka både kondis og styrke. Jeg har skjønt at det er lettere å få mer ut av treningen med pulsklokke. Jeg kjenner jo at det river godt også nå når jeg trener, men jeg vil ha en mer målrettet trening. Jeg har hatt pulsklokke før, men da måtte jeg ha et belte rundt brystet, noe jeg synes var svært ubehagelig og bare ekstra stress. Finnes det i dag klokker hvor man kun har den på hånda og ikke noe mer? Isåfall, dersom det finnes, hvor mye koster det sånn ca, for billigste altså? Håper noen har peilign på dette:)
bgitte Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Så vidt jeg vet trenger du belte for å fange opp hjertefrekvensen. Vet ikke hvordan belte du hadde før, men beltete jeg har er faktisk veldig bra, mykt og behagelig. Men vet det finnes mange harde og dårlige plastbelter på markedet. Legg noen hundrelapper ekstra i et slikt belte;) Du må sikkert ut med mellom 1000 og 1500, -for en ok bra klokke med et slikt belte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå