Gjest Gjest_Kløna_* Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Noen som har en oppskrift på hva jeg kan gjøre for å få orden på dette? PC-en hang seg litt, og sekundet etterpå var den borte, klarte nok å trykke på et eller annet underveis. Må jeg sende en mail til banken, eller møte opp? Den har gått noen dager over tiden, og jeg må få den betalt asap. Takker for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Det er da bare å legge den inn igjen på nytt. Ikke værre enn det. Hvis du ikke har fakturaen så ring til banken, de bør kunne hente opp detaljene (kontonr, beløp + evt. kid) i sine journaler slik at du kan få lagt den inn på nytt.
Megana Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Hvis du har Nordea kan du velge å se alle betalinger som ligger inne, også de som er slettet og betalt. Godt mulig andre banker også har dette valget. Hvis ikke, ring til betalingsmottaker eller banken
Gjest Gjest_Kløna_* Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hei, hei. TS her, det var en e-faktura, men gikk fint. Jeg fant ut at regningen er å finne på telenormobil.no. Men takk for alle svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå