Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Jeg har bestemt meg for å bestille Clinique sin shimmering tones i bronze farver. Jeg vil mene å ha sett de for noen uker siden, men nå finner jeg de ikke. Det er ikke det settet med ruter som var til salg i norske parfymerier i sommer, de med stor ruter, men de med mindre ruter som jeg tror kom ut i 2006 jeg vil ha i brune og bronze farver. Tror å at det var små ruter i tre forskjellige farver. Noen som har sett de en plass slik at jeg får bestilt?
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg har bestemt meg for å bestille Clinique sin shimmering tones i bronze farver. Jeg vil mene å ha sett de for noen uker siden, men nå finner jeg de ikke. Det er ikke det settet med ruter som var til salg i norske parfymerier i sommer, de med stor ruter, men de med mindre ruter som jeg tror kom ut i 2006 jeg vil ha i brune og bronze farver. Tror å at det var små ruter i tre forskjellige farver. Noen som har sett de en plass slik at jeg får bestilt? Prøv www.strawberrynet.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå