Gå til innhold

Et mindre bluferdig samfunn på grunn av Islam ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Toppløs moten er vekk og mange kvinner som er over 25 er redde for å kle seg for utfordrende, spesielt her i Oslo. Holder Islam på å endre samfunnet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Toppløs moten er vekk og mange kvinner som er over 25 er redde for å kle seg for utfordrende, spesielt her i Oslo. Holder Islam på å endre samfunnet ?

Noe av det positive med Islamisering er det at kvinner må kle på seg. Jeg er lei av at kvinner går rundt halvnakne.

Skrevet

MER bluferdig mener du tydeligvis. Nei, jeg har ikke merket noe til det. Jeg synes det er flust av halvnakne jenter overalt, jeg.

Skrevet

Toppløsmoten?!?

Gjest AnneShirley
Skrevet
Toppløsmoten?!?

Den har nok jeg gått glipp av også ;)

Skrevet
Den har nok jeg gått glipp av også ;)

Tror jeg forstår hva hun mener, en tid på 80 tallet var det veldig populært å sole seg toppløs på stranda, det ser en ikke så ofte nå.

Skrevet
Tror jeg forstår hva hun mener, en tid på 80 tallet var det veldig populært å sole seg toppløs på stranda, det ser en ikke så ofte nå.

Det spørs nok om det er en "hun" som klager på at toppløsmoten ikke er så skrekkelig poppis lenger ;)

Skrevet

Det går i bølger dette også, akkurat som finanskrisen. Jeg kan ikke se at vi har blitt et mer bluferdig samfunn akkurat, halvnakne folk over alt. :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Synes faktisk at det er ganske mange som omtrent ikke kler på seg jeg, så jeg tror ikke akkurat vi er blitt så veldig bluferdige.

Dessuten har jeg ikke gått toppløs siden jeg var barn, og jeg møtte ikke engang en muslim før jeg var "godt voksen" ;)

Skrevet

Nei, det er bare tull. Det finnes sikkert noen damer som kler seg for å ta "hensyn" til islam, men det er dems problem og har ikke noe med Islam å gjøre.

Jeg tror heller "bluferdigheten" har med at alle skal være "perfekt" og de som ikke er det tør ikke å vise seg frem.

Jeg har ikke akkurat merket noe til det heller. Synes jeg ser lettkledde damer over og alt, og bra er det.

Skrevet

Er det toppløsmote utenfor Oslo? *vurdere flytting*

Skrevet

Internett har nok den største skylda her. Det har aldri vært lettere enn det det er nå å ta bilder uten at folk vet det for så å spre det videre. Det vet de fleste og det er ikke alle som vil at hele verden skal kunne se dem naken.

Skrevet

Frp-velgere og "fremmedord" er visst en dårlig kombinasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...