Gå til innhold

Betaler dere håroppsett og sminke til forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva som er mest vanlig, betaler dere både håroppsett og sminke til forlover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde tenkt til det. Min lille gave til henne. Men sminking gjør vi selv. hun er jo utdannet sminkør.. hihi

Skrevet

Jeg betalte for sminke og hår for min forlover. Kostet 1200,-

Skrevet

Vurderer å gjøre det, hvis hun har stilt mye opp i sin rolle som forlover før bryllupet.

Skrevet

jeg skal betale dette for min forlover ja. men så skal jeg være hennes forlover noen måneder senere da, så regner med at hun betaler for meg og :)

Skrevet

Jeg vet ikke ennå.. Jeg har tenkt til å ordne håret og sminken selv, så det blir litt unaturlig at jeg betaler for at forloveren min skal til frisør og sminkør da. Men om venninnen min som er frisør kommer i bryllupet, har hun sagt at hun vil ordne mitt og forloveren min sitt hår.

Skrevet

Jeg betalte for min forlover, synes det var en koselig ting å gjøre :)

Kostet en tusenlapp eller noe sånt.

Skrevet

Jeg har tenkt å betale for hår og sminke til min forlover - min gave til henne og så er det så utrolig koselig å gjøre slikt sammen :jepp:

Skrevet

Jeg tror det varierer veldig selv om de fleste her sier de skal gjøre det. Personlig skal jeg bruke en god venninne til å sminke forloveren min, også skal jeg sminke meg selv. Jeg er god til å sminke selv, men vil ikke styre med å sminke forloveren min på den dagen. Det med hår vet jeg ikke enda. Forloveren min har ganske kort hår så jeg vet ikke en gang om hun skal sette det opp. Synes f.eks. at dersom du har et lavt budsjett og kanskje skal gjøre det meste selv, så blir det litt feil at du skal spandere noe såpass dyrt på forloveren.

Skrevet

Jeg skal ikke spandere dette på forloveren min og hun spanderte heller ikke dette på meg. Det synes jeg er helt greit :) Det er selvfølgelig flott å gjøre det om man har penger til overs, men det er så mye annet som koster mye, så vi har valgt å ikke gjøre det på den måten. Flaks nok for min forlover så har hun kort hår, så hun setter det jo ikke opp uansett...

Men vi kommer nok til å gi noe i gave i etterkant da, som takk for hjelpen :)

Skrevet

Heia,jeg ville betalt uansett syntes ikke forloveren skal ha utlegg for å stille opp for meg,blir for dumt!

Skrevet
Heia,jeg ville betalt uansett syntes ikke forloveren skal ha utlegg for å stille opp for meg,blir for dumt!

Betaler du kjole og tilbehør også? Synes ikke nødvendigvis en brud må ha utleggene for en forlover. Dette er i mine øyne noe man i så fall har begynt med i den nyere tid, for jeg har aldri hørt snakk om det. Men hvis man har store krav til at forloveren skal ha en spesiell kjole og være frisørfin på håret så kan man jo alltids betale for dette. En forlover kan være like fin i kjole fra B-young f.eks. og egenfrisert hår.

Skrevet

Jeg har tenkt å gjøre det.. Jeg vil virkelig hun også skal føle seg topp den dagen, og vet ikke om hun ville prioritert det hvis hun måtte betalt det selv.. Tror hun vil sette mye mere pris på det, enn en eller annen gave som takk i ettertid :)

Skrevet
Betaler du kjole og tilbehør også? Synes ikke nødvendigvis en brud må ha utleggene for en forlover. Dette er i mine øyne noe man i så fall har begynt med i den nyere tid, for jeg har aldri hørt snakk om det. Men hvis man har store krav til at forloveren skal ha en spesiell kjole og være frisørfin på håret så kan man jo alltids betale for dette. En forlover kan være like fin i kjole fra B-young f.eks. og egenfrisert hår.

Si det..Jeg skal da ikke gifte meg så har aldri tenkt på det, men står for det andre jeg har skrevet.Er detta ei som kan ALT innen hår og makeup så er det jo ikke noe å tenke på men er det ikke det, ville jeg abselutt betalt.Enig med deg ang.kjole.Jeg er ikke den pyntete typen så hadde holdt for meg ;-)) Kan jo ikke forlange at ho skal ha en dyr kjole,det er iallefall dumt,he he.

Skrevet
Si det..Jeg skal da ikke gifte meg så har aldri tenkt på det, men står for det andre jeg har skrevet.Er detta ei som kan ALT innen hår og makeup så er det jo ikke noe å tenke på men er det ikke det, ville jeg abselutt betalt.Enig med deg ang.kjole.Jeg er ikke den pyntete typen så hadde holdt for meg ;-)) Kan jo ikke forlange at ho skal ha en dyr kjole,det er iallefall dumt,he he.

Min forlover kjøpte seg kjole som forlover til ei annen i sommer, og jeg har sagt til henne at hun selvsagt kan bruke denne om igjen i mitt bryllup dersom hun synes det blir mye å kjøpe en kjole til. Jeg skal hjelpe henne med sminken som sagt ved at en annen nær venninne som kjenner henne også skal sminke henne. Tror frisøren min som driver salong privat alene ikke har kapasitet til mer enn meg som brud og er derfor usikker på om det blir tid til forloveren min også. Når vi som brud spanderer noe på vår forlover, spanderer da brudgom noe på sin forlover også da eller?

Skrevet

He he ja,mannfolk er jo ikke så nøye,på med dressen så vips,ferdig!!Så det er vel ingen vits??Hva måtte de trenge..

Skrevet
He he ja,mannfolk er jo ikke så nøye,på med dressen så vips,ferdig!!Så det er vel ingen vits??Hva måtte de trenge..

:) Sant nok.

Skrevet
:) Sant nok.

Ja,hvis ikke det er en super femi som vil nappe,farge bryn osv ha ha men slike har ikke jeg rundt meg,heldigvis ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...