S85 Skrevet 20. november 2008 #1 Del Skrevet 20. november 2008 Okey, hvor skal jeg begynne. (Oppsummering på bunnen av innlegget, skrev litt for mye) Det er en fyr som jeg likte litt i september/oktober, møtte han to helger og synes han var kjempe koselig å henge med. Fikk ikke snakket masse med ham fordi vi var begge veldig opptatt på hver vår kant med å hovedeansvar på et arrangement. Vel, jeg likte ikke helt noen rykter jeg hørte om at han hang veldig mye med en annen jente som har nettopp blitt 18 (han blir snart 29), ikke at dette er veldig unormalt i den organisasjonen vi er med i, for alle mellom 16 og 35 pleier å henge med hverandre, for det meste uavhengig av alder. Men jeg så at hun var veldig interessert i han og jeg valgte å tro på ryktene som sa at de var på kanten til å bli mer enn venner. Så jeg mistet litt respekten for ham, er ikke interessert i å like noen som går på den slags barnerov. I tillegg så opplevde jeg ikke at han var mer enn bare hyggelig de få gangene vi snakket sammen. Iallefall, så tok han kontakt med meg på søndag på msn pga at han er i en valgkomite og ville ha meg med til å stille til valg for et verv, jeg forklarte at jeg ikke hadde noe ekstra tid til det også fortsatte vi å snakke i timesvis om alt annet. Vi kom da inn på temaet om noen av ryktene om han, og han forsikret meg om at det absolutt ikke var noe pågang med 18 åringen og at han var lei av at ryktene gikk hver gang han hang med en jente, og at han var definitivt singel. Så nå er jeg litt interessert igjen, men som vanlig med gutter så er det vanskelig å komme i kontakt med ham. De felles vennene vi har, pleier ikke jeg å henge så mye med, han bor i nabofylket og det er ikke noen arrangementer vi kan møtes på før til sommeren. Så hvordan holde kontakten/få bedre kontakt med ham. Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med ham og at han skal bli bedre kjent med meg. Men jeg ser ikke noen mulighet utenom å være masete. Har vøært litt dum og desperat og sendt han 1-3 sms de to siste dagene og snakket med ham på msn, men de siste to dagene har han stått som pålogget, men egentlig ikke svart. Jeg vet det er tåpelig og desperat av meg å mase sånn (fikk kjeft av en kamerat om å roe meg ned litt), men ser ikek noen annen mulighet til å holde kontakten. Får nesten lyst til å si ja til et annet verv han har spurt meg om, bare fordi at da kan jeg få sett ham igjen, men det er ikke det som skal være grunnlaget for hvorfor man sier ja til sånne verv. Iallefall, oppsummering: Jeg liker ham, vanskelig å holde kontakt pga avstand og ikke møtes jevnlig. FFøler jeg maser for mye ved kontakt på msn og sms. Hvordan skal jeg bli bedre kjent med ham under disse premissene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå