Gjest Parfymegal Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Bare lurer på hvilke parfymer som befinner seg i baderomsskapet/kjøleskapet til jentene her inne. Sett opp liste!
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Christian Dior * Hypnotic Poison Cerruti * 1881 Cacharel * Noa Naomi Campbell * Naomagic Laura Biagiotti * Laura Escada * Ibiza Hippie Dolce&Gabbana * Light Blue
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 oops! :o For mange til å liste opp, men for tiden liker jeg: *Dolce&Gabbana Feminine *DKNY *Chanel Chance og Coco Mademoiselle *Hilfiger T Girl Jeg er litt parfymegal, men heldigvis kresen.....
Junebug Skrevet 17. juni 2003 #4 Skrevet 17. juni 2003 Jeg har altfor mange parfymer :oops: Nå bruker jeg for det meste White - Armani og Jill Sander - Sensations eller Intuition - Estee Lauder. I skap og skuffer og esker har jeg også Paul Smith Woman Addict - Dior Mania - Armani Coco - Chanel Sunflower - E. Arden Laura Biagiotti - Venezia Laura Biagiotti - Roma Polo sport - Ralph Lauren So Pretty - Cartier So pretty - hva tenkte jeg!!? selv om jeg nå synes den lukter åtti år gammel dame og det er syv år siden jeg kjøpte den, får jeg meg likevel ikke til å kaste den. :oops:
Gjest vampie Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 jeg nevner kun mine favoritter: sotto voce - laura biagiatti honeymoon - gloria vanderbilt trésor - lancome noa - cacharel skal finne meg noen nye snart. lengter etter en tung og krydret parfyme
Mania Skrevet 17. juni 2003 #6 Skrevet 17. juni 2003 Kenzo - Flower Ralph Lauren - Romance Christian Dior - Diorific Hugo Boss - Red Hugo - Hugo Dolce & Gabbana - Femme Chanel - No. 5 Cacharel - Noa Calvin Klein - CK1 (brukes ikke) Tommy Hillfiger - Tommy Girl (Brukes ikke) Tror det var det...
Gjest Starya Skrevet 17. juni 2003 #7 Skrevet 17. juni 2003 Jeg fant plutselig en halvfull flaske Ming Shui i kjøkkenskapet. Skulle du sett på maken.
Tusseline Skrevet 17. juni 2003 #8 Skrevet 17. juni 2003 Har et lass med parfymer, men disse blir mest brukt: *Calvin Klein- Eternity *Calvin Klein- Contradiction *Calvin Klein- Escape *Christian Dior- Tendre Poison *Christian Dior- Jadore (sommerduft) *Kenzo- Jungle *Tommy Hilfiger- Tommy girl *Cacharel- Noa
ringblomst Skrevet 17. juni 2003 #9 Skrevet 17. juni 2003 Har vært flink og brukt opp en del av parfymene mine i det siste (dvs ikke kjøpt flere nye), så dere kan tro jeg gleder meg til taxfree'en i Amsterdam nå på søndag . De jeg har nå er: Kenzo Jungle, Opium, Hypnotic Poison, Oui og Baby Doll.
Lemoni* Skrevet 17. juni 2003 #10 Skrevet 17. juni 2003 jeg har hørt at parfymer har en holdbarhetstid på ca et år.. derfor har jeg ikke så mange om gangen. nå bruker jeg: Ralph Lauren: RALPH Estee Lauder: Pleasures Christian Dior: Jadore
Gjest Adina Madeleine Skrevet 17. juni 2003 #11 Skrevet 17. juni 2003 Altfor mange... Kan jo nevne noen: Gloria fra Cacharel Versus Energy fra Versace Jaïpur fra Boucheron (hele serien... lei av den nå...) Coco fra Chanel Brun Gió fra Armani Cristobal Balenciaga Roma fra Biagiotti Ett par fra I Coloniali Eau Dynamisante fra Clarins L'air du Temps fra Nina Ricci ++++++ Men har snart altfor lyst på Anna Sui (den klassiske)...
Ruby Skrevet 18. juni 2003 #12 Skrevet 18. juni 2003 Jeg har da; Cool Water - Davidoff 5 th avenue - Elizabeth Arden Fragile - Jean Paul Gaultier
Mrs.H Skrevet 18. juni 2003 #13 Skrevet 18. juni 2003 Oj, det blir mange.. *j'adore fra Christian Dior *j'adore sommerduft fra Christian Dior *Envy fra Gucci (bruker den ikke) *Aqua di Gio fra Giorgio Armani *White fra Giorgio Armani *Tommy girl fra Tommy Hilfiger (bruker den ikke) En eller annen fra Ralph Lauren som jeg ikke bruker *Light Blue fra Dolce&Gabbana *Sensi fra Giorgio Armani *Cacharel fra Noa (bruker den ikke) *L'air du temps fra Nina Ricci
Salt Skrevet 18. juni 2003 #15 Skrevet 18. juni 2003 Hadde du spurt for et par uker siden, så hadde nok lista blitt lenger! Men jeg hadde nylig en opprydning i parfymenene, fordi det slo meg at jeg bare bruker noen få av dem! De jeg ble sittende igjen med, er - Tommy Hilfiger "Tommy Girl" - Davidoff "Cool Water" - Armani "White" - Ralph Lauren "Ralph" Vi får se hvordan lista ser ut i slutten av sommeren, når jeg har vært ute og reist... :oops:
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #16 Skrevet 18. juni 2003 - Chanel no5 - Chanel no19 - Shalimar, Guerlain - Nahema, Guerlain - Chant D'Arome, Guerlain - L'Heure Bleu, Guerlain - Meteorites, Guerlain - Aqua Allegoria (serie), Guerlain - Karl Lagerfeld for kvinner - Õ de Lancome Kommer ikke på fler i farta... Er ikke hjemme nå... og JA jeg liker Guerlain-parfymer Suz
Gjest Máire Skrevet 18. juni 2003 #17 Skrevet 18. juni 2003 5th avenue - Elizabeth Arden Ibiza hippie - Escada J`adore - Christian Dior Chloè - Karl Lagerfeld En eller annen - fra D & G Addict - Christian Dior Aromatonic - Lancöme Laguna - Salvador Dali Woman - Paul Smith Polo sport - Ralph Lauren CK one - Calvin Klein Hardusett.... Trodde jeg hadde flere jeg :-? Jaja....
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #18 Skrevet 18. juni 2003 oui!! fra lancome frisk og god duft syns jeg
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2003 #19 Skrevet 18. juni 2003 Sånn bortsett fra at jeg kjøper sko hele tiden er dette min største last. Jeg har ALT for mange parfymer. Jeg har: Joop! All about eve Joop! (tror faktisk den bare heter det...) Clinique - happy Clinique - happy heart Kenzo - jungle Davidoff - coolwater Gucci - Envy Oscar de'la Renta - So pretty Eden Sunflower Ralph Lauren - Ralph He, he.... kommer ikke på flere.... men tipper minst 10 til. (kan man i grunn få nok parfymer??) :oops:
Efelia Skrevet 18. juni 2003 #20 Skrevet 18. juni 2003 Armani White Armani she (grå) Trèsor Biotherme aqua Lemon Laura Biotherme blå (husker ikke hva den het...) J'adore Cerutti 1881 Lancme aromatonic Gucci Envy extravagansa Givenchy 212 Reveriè (eller no'sånt) .......da kåmm je itte på nø fler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå