Gjest Sommerbrud 03 Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei, er det noen som vet om noen fine sanger om vennskap? Norsk eller engelsk, pop- låt eller vise...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Tor Endresen har en nydelig sang som heter "Til min aller beste venn". Den finner du på albumet "Sanger". Den er så bra at jeg får gåsehud på armene..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Ellers har du jo Halvdan Sivertsens "venner" (tror jeg den heter) - det er den med refrenget "vi e' venna for livet, sånne e' gode å ha". Den finner du også i mange visebøker. Andre klassiske vennskapssanger: * Bridge over troubled water (Simon and Garfunkel) er kjempeflott, kan forsåvidt godt passere som kjærlighetssang også! * You've got a friend (Carole King, lurer jeg på?) * That's what friends are for (husker ikke artisten her og nå... men det er den "And I - never thought i'd feel this way - but as far as I'm concerned I never got the chance to say - that I do believe I love you - and if - I should ever go away - ... blablabla. Refreng: keep smiling - keep shining - knowing you can always count on me, for sure - that's what friends are for...") Håper det var til litt hjelp! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Stevie Wonder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Stevie Wonder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sanna H Skrevet 25. desember 2009 #6 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, er det noen som vet om noen fine sanger om vennskap? Norsk eller engelsk, pop- låt eller vise...? Where you lead av Carole King! Altså - Where you lead i will follow anywhere that you tell me to..osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla2010 Skrevet 31. desember 2009 #7 Del Skrevet 31. desember 2009 Friends will be friends - Queen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. januar 2010 #8 Del Skrevet 13. januar 2010 Skal gamalt venskap kverva bort Og ikkje setja far Skal gamalt venskap kverva bort Og det som ein gong var Ref: For det som ein gong var, min ven, For det som ein gong var, Eg drikk den gode skål med deg, For det som ein gong var ! Du tek ditt staup og eg tek mitt Som gamle vener plar. Me drikk den gode skål i lag For det som ein gong var Refreng: Kom, ta mi hand, min trugne ven Og gjev meg di til svar Eg byter vin og glas med deg For det som ein gong var Refreng: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 13. januar 2010 #9 Del Skrevet 13. januar 2010 Tuppen og lillemor Også er Neighborhood av Vonda Shepard veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleblomst Skrevet 13. januar 2010 #10 Del Skrevet 13. januar 2010 Vi hadde "With a little help from my friends" av Beatles som allsang med gitar i bryllupet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. januar 2010 #11 Del Skrevet 13. januar 2010 Michael W. Smith "Friends" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LimaLama Skrevet 13. januar 2010 #12 Del Skrevet 13. januar 2010 Tenkj om vi var venner du og je med Maj Britt Andersen Ikke akkurat noen bryllupssang kanskje, men veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. februar 2012 #13 Del Skrevet 17. februar 2012 Tråden ryddet for spam Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 17. februar 2012 #14 Del Skrevet 17. februar 2012 eller denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #15 Del Skrevet 17. februar 2012 Midnight Choir: Dear Friend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 17. februar 2012 #16 Del Skrevet 17. februar 2012 Eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 17. februar 2012 #17 Del Skrevet 17. februar 2012 Eller For en søt tekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 17. februar 2012 #18 Del Skrevet 17. februar 2012 Eller For en søt tekst Ja, denne syns jeg er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 18. februar 2012 #19 Del Skrevet 18. februar 2012 Where you lead av Carole King! Altså - Where you lead i will follow anywhere that you tell me to..osv Sangen er fin, den, men jeg hadde tenkt Gilmore Girls, ikke bryllup 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 7. august 2023 #20 Del Skrevet 7. august 2023 Dyttet denne opp. Noen som har en god sang jeg kan spille etter en tale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå