Gjest Stjernedryss Skrevet 23. november 2008 #41 Del Skrevet 23. november 2008 Syns det høres litt villt ut at du har fått så sterke følelser for mannen allerede, når dere bare har truffet hverandre i en uke. Selv om du sier at det ikke ville skremt deg at en fyr bl så intens med deg, så er folk forskjellige og man kan fort bli litt skremt av intesiviteten din. Prøv å roe deg litt ned, la han ta kontakt med deg. Det er ingen som har fått sterke følelser for noen her. Det er snakk om engasjement og indre uro. Endelig går noe litt bra, men så vet man liksom at det plutselig kan (og som oftest skjer det) ta så brått slutt. Man trenger ikke å gi bort noe av si frihet for å være til å stole på. Det handler bare om å holde det man lover og å holde avtaler, men man er jo alltid fri til å si nei til ting, så det går faktisk ann å være til å stole på og samtidig bruke fritiden sin til hva man vil. Det hadde vært så mye enklere hvis sex ikke fantes, for da hadde man i hvertfall sluppet å lure på hva han egentlig ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 23. november 2008 #42 Del Skrevet 23. november 2008 Så i morgen er det take it or leave it. Å stille et ultimatum etter et par dager er litt for ekstremt. Uansett, hvis du virkelig vil være med han så må du tåle at han noen ganger er i møte og er opptatt med andre ting, han har jo tydeligvis en jobb da slikt kommer til å skje. Men, ja, BREMS! Du har nesten ikke 'lov' til å tenke på sånne ting allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 23. november 2008 #43 Del Skrevet 23. november 2008 Å stille et ultimatum etter et par dager er litt for ekstremt. Uansett, hvis du virkelig vil være med han så må du tåle at han noen ganger er i møte og er opptatt med andre ting, han har jo tydeligvis en jobb da slikt kommer til å skje. Men, ja, BREMS! Du har nesten ikke 'lov' til å tenke på sånne ting allerede. Jeg stiller jo ikke noe ultimatium til han da din tulling. Jeg sier jo ikke til han hva jeg tenker, føler eller tror, men jeg kan ikke leve med usikkerheten, så må bare slippe tak for å klare å komme meg videre. Jeg har ikke noe problemer med at en kjærester jobber, reiser, drar på gutteturer eller hva det måtte være. Det er usikkerheten jeg synes er vanskelig. I begynnelsen når man må gå å lure på om han virkelig ikke har tid, eller bare finner på unskyldninger for å slippe unna. Nå er jeg sånn som blir veldig engasjert i begynnelsen, men så mister jeg kanskje interessen fort også hvis det ikke er noe der. Dessverre er de guttene jeg møter stort sett omvendt, og tar det med ro i begynnelsen, men de blir mer interessert etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #44 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg stiller jo ikke noe ultimatium til han da din tulling. Jeg sier jo ikke til han hva jeg tenker, føler eller tror, men jeg kan ikke leve med usikkerheten, så må bare slippe tak for å klare å komme meg videre. Jeg har ikke noe problemer med at en kjærester jobber, reiser, drar på gutteturer eller hva det måtte være. Det er usikkerheten jeg synes er vanskelig. I begynnelsen når man må gå å lure på om han virkelig ikke har tid, eller bare finner på unskyldninger for å slippe unna. Nå er jeg sånn som blir veldig engasjert i begynnelsen, men så mister jeg kanskje interessen fort også hvis det ikke er noe der. Dessverre er de guttene jeg møter stort sett omvendt, og tar det med ro i begynnelsen, men de blir mer interessert etter hvert. Jeg kjenner meg så godt igjen! Bortsett fra at her er det omvendt, guttene er pushye, helt til de har fått meg på kroken, og jeg er tilbakeholden. Når jeg så blir interessert gidder jeg ikke tullprat, dvs jeg vil ha klar tale, ikke "jeg skal i møte" hvis sannheten er at han ikke er så keen på meg. Men jeg ser jo på svarene som kommer her at vi skiller oss litt ut. Jeg er en voksen dame, i alder i alle fall...bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #45 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg stiller jo ikke noe ultimatium til han da din tulling. Du virker kravstor, utålmodig og frekk. Skjønner fyren godt hvis han trekker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. november 2008 #46 Del Skrevet 23. november 2008 Kan desverre bli sånn selv, men nå har jeg vært veldig flink i det siste:) Har stresset ned og skjønner at det ikke er verdens undergang om ting ikke skjer NÅ! Men det kan jeg takke en kompis for:P Han var sykelig forelska i meg siden første gang han så meg 14. februar og har siden da prøvd ALT for å prøve å gjøre meg interessert. Var litt keen i begynnelsen, men det ble fort så mye at jeg fikk avsmak. Han har til og med sendt meldinger og spurt på meg MANGE ganger selv om jeg har avslått han gang på gang lenge før disse meldingene. Og det er for drøyt når man er i 20 årene! (Er til og med drøyt om man er over 13:P) Nå hører det med til visa at han er sammen med en han har "kjent" i litt over en uke og som han enda ikke har SETT:P Men for å svare deg da: Det beste du kan gjøre er å prøve å finne en annen hobby eller prosjekt å bedrive tiden med. Det hjelper. Nå er julen her snart, så du kan jo lage forskjellige ting som du kan selge på julemarkeder for å skaffe penger til de fattige for eks. I hvert fall bør du for din egen del prøve å gjøre noe koselig for deg selv før du blir mer besatt av hva han tenker og føler og mener. Det som antakelig skjer, er at du graver deg helt ned i mørke tanker og lar han styre livet ditt. Livet er for kort, så nyt det!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. november 2008 #47 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg kan jo oppdatere litt da og fortelle at jeg har snakket med han og han har spurt om jeg vil treffe han en dag denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 24. november 2008 #48 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg kan jo oppdatere litt da og fortelle at jeg har snakket med han og han har spurt om jeg vil treffe han en dag denne uka Lykke til, og husk: PUST!!! Jeg blir nesten helt sliten av å følge tempoet ditt selv, og jeg er jente. La han komme til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #49 Del Skrevet 24. november 2008 ...slår det deg å tenke på hvordan han har det? At det er en mulighet for at du skremmer likvskiten ut av ham? På tross av at du ikke sier noe til ham, så er ikke menn dummere enn at de kan lese oss kvinner... Og hvis du er redd han bare er ute etter sex, hvorfor puler du på date to? Jeg ønsker deg virkelig lykke til, og som Pokah sier over her, pust, og ikke bare øverst i brystet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. november 2008 #50 Del Skrevet 24. november 2008 ...slår det deg å tenke på hvordan han har det? At det er en mulighet for at du skremmer likvskiten ut av ham? På tross av at du ikke sier noe til ham, så er ikke menn dummere enn at de kan lese oss kvinner... Og hvis du er redd han bare er ute etter sex, hvorfor puler du på date to? Jeg ønsker deg virkelig lykke til, og som Pokah sier over her, pust, og ikke bare øverst i brystet... For det første så har jeg ikke hatt sex med han, og for det andre så vil han jo møte meg, så da har jeg i hvertfall ikke skremt han bort. Sendte meldinger med han i dag også, og det var han som sendte først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg over--- Skrevet 25. november 2008 #51 Del Skrevet 25. november 2008 Da misforsto jeg. Jeg tolket overnattingsdate som sex, kanskje fordi du også var redd for at han bare var ute etter sex. Anbefaler deg uansett til å ta det rolig, puste med magen, og se hva som skjer. Mer kan du ikke gjøre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. november 2008 #52 Del Skrevet 27. november 2008 Nå har jeg egentlig funnet ut at han ikke virker noe spesiellt interessert. Han har ikke vært kjempeavvisende eller noe, men jeg merker det liksom likevel. Jeg ønsker vel egentlig ikke noe tips eller noe, ville bare få utløp for følelsene mine litt.. Jeg vet at det ikke blir noe problem å komme over han, det finnes jo så mange andre gutter, det er det å få ennå en bekreftelse på at ting aldri skal ende bra som er det verste. Akkuratt nå har jeg ikke lyst til noen ting, bare sperre meg inne og slippe å snakke med noen. Har ikke matlyst og orker ikke å lage middag helller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #53 Del Skrevet 28. november 2008 Håper formen er bedre, Stjernedryss! Jeg har svart deg flere ganger i tråden, jeg er nemlig sånn som deg; stressa og urolig. Men, det som nå skjedde var at da jeg begynte å avskrive mannen, og behandle han som en kompis, så ble tonen mellom oss mer avslappende og t.o.m flørtende. Det virker som om jeg har "fanget han" igjen, og roen senker seg hos meg. Enda jeg ikke er sikker på om jeg liker han. Føler meg passe psyko...hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. november 2008 #54 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det er jo litt sånn at man ikke en gang trenger å være sikker på om man liker fyren. Jeg er i hvertfall sånn at jeg først må finne ut om jeg har muligheten til å få han, og når jeg har han på kroken da kan jeg begynne å vurdere om jeg egentlig vil ha han. Oppi all usikkerheten rekker man liksom ikke å tenke på om man har de rette følelsene eller ikke. Det er rart det der. Nå har jeg bare kuttet ut å prøve å flørte eller ta noe kontakt med han fyren. Jeg håper jeg møter en ny en snart da, og at jeg kanskje til og med møter en det kan gå bra med... Godt å høre at du har mannen din på kroken igjen i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #55 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det er jo litt sånn at man ikke en gang trenger å være sikker på om man liker fyren. Jeg er i hvertfall sånn at jeg først må finne ut om jeg har muligheten til å få han, og når jeg har han på kroken da kan jeg begynne å vurdere om jeg egentlig vil ha han. Oppi all usikkerheten rekker man liksom ikke å tenke på om man har de rette følelsene eller ikke. Det er rart det der. Nå har jeg bare kuttet ut å prøve å flørte eller ta noe kontakt med han fyren. Jeg håper jeg møter en ny en snart da, og at jeg kanskje til og med møter en det kan gå bra med... Godt å høre at du har mannen din på kroken igjen i hvertfall... Ja, kanskje det rett og slett er en sånn maktgreie? Jeg er vant med å ha styringen på det meste, sitte med makten og være sjefen i familien(sånn er det når man er alenemor!). Du møter nok en til slutt! Det prøver jeg å si til meg selv også...og hvis ikke, så er det ikke OSS det er noe galt med. Basta bom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 29. november 2008 #56 Del Skrevet 29. november 2008 Det er vel derfor kvinner blir værende på disse sidene i flere år. De får kontakt med relativt attraktive menn, som egentlig kun synes at den aktuelle kvinnen er god nok for litt sex. Det blir vel en flørt som varer en ukes tid, og kvinnen tror at hun er istand til å få tak i bedre enn det hun virkelig er istand til. Slik ender hun som evig singel og til slutt ensom tante fordi hun hadde urealistiske forhåpninger til en fast partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå