Gå til innhold

Dette må jeg bare få ut!

Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss

Jeg var på en internett date i går. Det gikk så bra. Første jeg har mått fra nettet som jeg virkelig har likt. Han er kjempesøt, har fin jobb og alt der der, og i tillegg virker han så grei, åpen, snill og ærlig. Jeg har litt god magefølelse denne gangen så nå er det vel bare å vente spent og se hva som skjer... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra. :)

Håper han sitter igjen med samme inntrykk da og at det ordner seg for dere. Du får holde oss oppdatert.

Hilsen ei som ikke har like stor lykke i nettdating. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Takk alle sammen. Sitter her med hjertet i halsen. Prøver å ta det med ro, men tålmodighet er ikke min sterke side når det gjelder kjærlighet. Jeg vil møte han igjen nå! Hater denne usikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Sitter her med hjertet i halsen. Prøver å ta det med ro, men tålmodighet er ikke min sterke side når det gjelder kjærlighet. Jeg vil møte han igjen nå! Hater denne usikkerheten.

Tålmodighet er det verste jeg vet når ting er nytt og spennende! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Ja, jeg kan jo oppdatere dere litt da, hehe. Litt redd for å bli gjenkjent om jeg sier for mye så tar det litt kort. Jeg var hos han i går også, og sov der, så nå har jeg jo møtt han to ganger. Han leier meg i hånda når vi går ute, så det må vel være et godt tegn... Jeg har bestemt meg for at det ikke blir noe spill denne gangen, vil heller være litt pågående og se hvordan det går, så får det briste eller bære. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så utrolig hyggelig å høre. Det gir absolutt håp for andre nettdatere :)

Jeg skal også snart møte en som jeg har kjempekontakt med, og gleder meg vilt :)

Lykke til, stjernedryss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Så koselig :):jepp: :jepp:

Jeg møtte min på nettet også, og vi skal gifte oss i juni :rødme:

Jeg tror det er lurt å være seg selv, og ikke holde for mye tilbake. Ikke noe spill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Ja, det viser virkelig at det er håp. Nå har jeg ikke jeg møtt mange fra nettet i løpet av mitt liv, men jeg er har møtt noen, og det har vært ganske uheldige møter. Til slutt må det vel klaffe for alle.

Når det gjelder dating generellt er jeg lei av å være tilbakeholden fordi regelen er at gutten skal "jakte". Det er vel egentlig sånn at møter man den man kan tilbringe livet med så er det ikke nødvendig med noe spill. Viktigste er vel å vise at man har god selvtillit, og man viser jo det ved å ta litt initiativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Nå skjønner jeg ingenting her. Snakket med han på msn i går kveld og ble enige om at han skulle komme til meg i dag. Han sa også at han ville jeg skulle komme til han i går og at han ikke ville vente til i dag osv. Nå er jo kl bare 17 ennå, men jeg har ikke hørt noe fra han i dag. han svarer ikke på telefon heller. Hater dette! Jeg har opplevd det så mange ganger med gutter nå. De avtaler ting, virker veldig interessert også lar de bare være å dukke opp uten å si noe som helst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Huff, så kjipt! Håper du har hørt fra han nå da?!

:troest:

Jeg hørte fra han. Han var i et møte. Det endte med at jeg ikke fikk møtt han i dag. Jeg vet ikke hva som skjer nå. Orker ikke så mye styr jeg, så i morgen vil jeg ha et klart svar. Jeg vet at jeg er fryktelig utålmodig og kanskje skremmer han bort, men hjertet mitt tåler ikke mer. Så i morgen er det take it or leave it. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg hørte fra han. Han var i et møte. Det endte med at jeg ikke fikk møtt han i dag. Jeg vet ikke hva som skjer nå. Orker ikke så mye styr jeg, så i morgen vil jeg ha et klart svar. Jeg vet at jeg er fryktelig utålmodig og kanskje skremmer han bort, men hjertet mitt tåler ikke mer. Så i morgen er det take it or leave it. :cry3:

Føler med deg! Jeg er akkurat likedan. Og jeg tror nok jeg skremte bort min forrige flørt med å være utålmodig. Dvs, jeg tolket ting i verste mening og trodde han ikke ville se meg igjen, bare fordi han ikke kunne møtes for eksempel.

Likevel, hvis han var den rette, så ville han vel ha taklet det? Snakker om min type nå altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 4 dagar sidan du møtte han første gong, og du vil ha svar no? Svar på kva då? Om de er saman? Bør de ikkje kjenne kvarandre litt før det? Kan de ikkje berre møtast nokre gonger i veka, og sjå kva som skjer?

Eg meinar at dersom ein har møttest over nett, så veit vel begge kva det gjeld, at begge er på jakt etter ein partner. Og det er jo eit greit utgangspunkt for å ikkje gå rundt grauten i forhold til å møtest ute på byen eller via jobb etc. Men ingen orkar mas! Eg er likar ikkje at folk masar på meg og krev heile fritida mi berre fordi vi datar, og dating er jo eit steg viare til og med. Held det ikkje med at han likte deg og vil møte deg igjen? Og så kan de kose dåkke og sjå kva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Nei, det holder ikke. Vi hadde en avtale i går om å møtes, og han dukket ikke opp. Det jeg vil ha svar på er vel om han er til å stole på eller ikke. Nå er det jo ikke sånn at man trenger å være på jakt etter en partner selv om mat møtes på nettet. Mange er jo ute etter sex også.... Dersom man ikke liker mas kan man heller si nei da, ikke si ja til noe, for så å ikke dukke opp. Jeg hater dette :sukk:

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernedryss, trykk litt på bremsen nå :)

Du virker å ha blitt stormende forelsket å har lagt dine egne planer for hvordan fremdriften heretter skal gå.

Du ville vise at du hadde selvtillitt men det gir du egentlig ikke uttrykk for nå.

Legg dine egne planer, gå til ei venninne/kino og prøv å vær litt opptatt.

Ha litt selvkontroll og tenk att HAN er heldig om han får være sammen med deg.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...