Gå til innhold

Kan dere hjelpe med med denne lille tolkningen?

Anbefalte innlegg

Gjest Madeleine
Skrevet

Hva er forskjellen på å være på flørteren og å være på dateren?

Sendte mld med han jeg flørter/dater med i går.. Vi skriver frem og tilbake, hvor jeg skriver at kjemien jeg har med han er utrolig, at jeg blir sååå tent av han (vi skriver litt sånn flørtende.. har hengt sammen noen kvelder der en del tafsing har skjedd). Så skriver han tilbake at han er "enig. men syns det er litt rart, dette egentlig. Uansett liker jeg deg, og blir tent av meg."

Hva mener han med at det er rart? tror dere det er negativt ment?

Etter han skrev det så ble jeg litt satt ut.. rart, liksom?!

Jeg syns det er litt rart jeg også, for trodde ikke det skulle oppstå sånne følelser/lyster mellom oss.. Er en jeg har kjent en liten stund, ikke godt, men på hilseren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeleine
Skrevet
Hva er forskjellen på å være på flørteren og å være på dateren?

Sendte mld med han jeg flørter/dater med i går.. Vi skriver frem og tilbake, hvor jeg skriver at kjemien jeg har med han er utrolig, at jeg blir sååå tent av han (vi skriver litt sånn flørtende.. har hengt sammen noen kvelder der en del tafsing har skjedd). Så skriver han tilbake at han er "enig. men syns det er litt rart, dette egentlig. Uansett liker jeg deg, og blir tent av meg."

Hva mener han med at det er rart? tror dere det er negativt ment?

Etter han skrev det så ble jeg litt satt ut.. rart, liksom?!

Jeg syns det er litt rart jeg også, for trodde ikke det skulle oppstå sånne følelser/lyster mellom oss.. Er en jeg har kjent en liten stund, ikke godt, men på hilseren.

Den setningen hans ble litt feil skrevet.. "Enig. Men litt rart dette egentlig, må si det. Uansett liker jeg det og blir tent."

Gjest kenghuru
Skrevet

Han føler vel det samme som deg kan jeg tenke meg...du sier jo selv du også syns det er litt rart:) Det er en "rar" følelse å få følelser for noen man har kjent/vært på hilsern med...er liksom ikke det man "forventer".

Ikke legg så veldig mye opp i hva han skriver...har fått den selv og da var det mer "rart, men veldig koselig" melding...som oftest skriver gutter hva de mener uten å gå rundt "grøten" som vi ofte gjør...og vi er jo ufattelig flinke til å tolke alt som blir sagt og skrevet spesielt i den fasen dere er nå.

Slapp av, ikke legg så mye opp i det og nyt flørtinga...og er du usikker på hva han mener, så spør han:)

Skrevet

Jeg tror han mente:

"Enig. Men litt rart dette egentlig, må si det. Uansett liker jeg det og blir tent."

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare spørre han hva han mente? :klø:

Skrevet

kanskje han mente at han syntes det var litt rart å skrive sånn meldinger.

eller, eni, jeg vet ikke..

du burde bare spørre hva han mente med det.

Gjør det neste gang dere er sammen. ikke vent for lenge.

da virker det bare som du har tenkt på den ene mld i en evighet. hehehehhe

Gjest Madeleine
Skrevet
Den setningen hans ble litt feil skrevet.. "Enig. Men litt rart dette egentlig, må si det. Uansett liker jeg det og blir tent."

Hehe.. klarte å skrive feil igjen ser jeg!

"Enig. Men litt rart dette egentlig, må si det. Uansett liker jeg deg og blir tent"

Skrevet

Da mente han sikkert:

"Enig. Men litt rart dette egentlig, må si det. Uansett liker jeg deg og blir tent"

Helt alvorlig, menn mener som regel det de sier...

Skrevet

Jeg ville tolket det som om at han mente rart som i "uvant". Men han skrev jo at han likte deg, så da er vel alt godt da? :jepp:

Gjest Madeleine
Skrevet
Jeg ville tolket det som om at han mente rart som i "uvant". Men han skrev jo at han likte deg, så da er vel alt godt da? :jepp:

Ja, alt er bra! Liker han jo godt selv.. :)

Ble bare litt paff da han skrev at det er rart..

Jeg kan tolke det som negativt, siden han skrev han er enig (enig, var svaret på tidligere mld om at vi har bra kjemi), men at det er et men der.. og det er at det er rart?! Ble litt forvirret da..

Skrevet
Ja, alt er bra! Liker han jo godt selv.. :)

Ble bare litt paff da han skrev at det er rart..

Jeg kan tolke det som negativt, siden han skrev han er enig (enig, var svaret på tidligere mld om at vi har bra kjemi), men at det er et men der.. og det er at det er rart?! Ble litt forvirret da..

Det er nok sikkert ikke noe å bekymre seg over. Jeg hadde nok begynt å lure selv hvis det var jeg som hadde fått en slik melding, men det er jo lett å overtolke ting når det gjelder en selv.

Hvis du virkelig lurer kan du jo spørre ham om hva han mente med at det var rart at dere har en bra kjemi. Forhåpentligvis har han ikke helt tenkt gjennom ordvalget sitt når han sendte meldingen og har ikke ment noe med det. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...