Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har en liten prøveflaske med denne, og klarer ikke å bestemme meg for om den er litt kvalm, eller bare veldig veldig god. Noen som har den? Hva synes du? (Jeg vet at parfymer lukter forskjellig på forskjellige mennesker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg liker den veldig godt, men til vinterbruk. Synes den lukter vanilje, og bittelitt fersken. Den er søt, men ikke for tung. Test i noen dager, og se hva du synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Takk for svar Ethereal Grunnen til at jeg er litt usikker er at det er en uvanlig parfyme for min smak. Jeg har bare lette, friske parfymer og en tung, krydret en.. Denne blir litt "utenfor" det jeg har fra før, men forandring fryder, sier man jo! Jeg synes også den lukter litt vanilje og fersken. Herlig duft, men litt sterk. Kanskje det går seg til etterhvert når jeg blir mer vant til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg synes den lukter godt, men veldig spesielt. Har brukt den et par ganger (stjålet av mamma), men den var ikke så god på meg som på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Hehe starie, det er merkelig det der. På noen kan en parfyme lukte kjempegodt, mens på andre lukter den samme parfymen helt feil. Ethereal, hvor kjøpte du din? Tenkte jeg skulle se på strawberrynet om de hadde den, men det hadde de ikke. I tilfelle jeg bestemmer meg for å kjøpe den en gang, ville det være ok å vite hvor de har den. På parfymeri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg kjøpte min på tax free på Gardermoen, men testet den for første gang på Esthetique, så du finner den nok der. Min erfaring er ofte at parfymer der det ikke er kjærlighet ved aller første blikk, ofte blir de jeg liker aller best. Slik gikk det også med Dolce&Gabbana Feminine, som jeg elsker over alt, og Allessandro dell'Acqua. Gutter liker dessuten vaniljeparfymer , og så er det kjekt å ha noe ikke "alle" bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #7 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg kjøpte min på tax free på Gardermoen, men testet den for første gang på Esthetique, så du finner den nok der. Gutter liker dessuten vaniljeparfymer , og så er det kjekt å ha noe ikke "alle" bruker Ok, takk! Nettopp. Gøy å ha noe ikke "alle" bruker. (Som f.eks J`adore, Laura osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå