Gjest Jensemann Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg leste nylig en artikkel som hevdet at det det er kun 80% av mennene som har sex/forhold. De resterende mennene kommer rett og slett ikke til stykket av en eller annen grunn. Det betyr at kvinner sirkulerer på disse 80%. Mao, disse mennene er oftere i forhold enn hva 100% av kvinnene er. Jeg er glad jeg er blandt de 80
Gjest Alle er gift Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg ser ikke noe til de mennene. Jo vent...alle jeg ser er gift! Sånn går no dagan for oss single kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Det er vel færre rundbrennere av kvinner så jeg også tror at menn har lettere for å finne seriøse om de selv vil. Det er verrre for oss kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Det betyr at kvinner sirkulerer på disse 80%. Bare hvis 100% av kvinnene er i forhold, men det er de jo ikke. Kanskje 80% av menn er i forhold og 80% av kvinner er det. De siste 20% er mer kresne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå