Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg har litt flass i hodebunnen ser jeg, så da klør det. Jeg har tatt en fungoral kur/shampo, så etter noen uker begynte det å klø igjen, da tok jeg å kjøpte selukos fra apoteket, så begynte det på igjen. Men har også i mellom kurene brukt en flass shampo fra vichy, har brukt en fra cosmika, hvit og rød flaske. Håpløst, det kommer tilbake etter noen få uker. Har egentlig ikke hatt problemer med hodebunnen før i fjor en gang, da jeg fikk lus, ja æsj..... å etter den lus kuren har hodebunnen vært helt herpa, klør er rød, flasser etc... Jeg som aldrig var plaget med flass å slikt før. Hva skal jeg gjøre eller prøve nå? Ja jeg har fått sjekket mange ganger, hr ikke lus igjen.
Solknapp Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg pleier også å få litt kløete hodebunn om jeg har brukt nye shampoer og stylingproukter. Da bruker jeg SebaMed (tror det er havre ekstrakt i den), shampo fra apoteket, og vips er jeg kvitt problemet Det er dog veldig kjedelig lukt, om ingen lukt, ikke noe volum etc, men den hjelper i allefall mot irritert hodebunn.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Kommer på meg hver høst og sånn har det vært i mange år. Bruker Fungoral-sjampoen fra apoteket og den tar litt og så lever jeg med resten. Bruker ganske milde sjampoer fra helsekosten ellers i håp om at jeg demper belastningen på hodebunn litt. På meg er det verst om høsten, så utover våren forsvinner det helt. Det er også verre når jeg stresser eller er sliten. Det ser også ut til å bli noe bedre om jeg passer på å drikke nok vann. Nå er jeg totalt utslitt og glemmer å drikke vann (ingen god kombinasjon), så nå ser det helt forj** ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå