Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en parfyme som lukter liljekonvall? Det er den beste lukten jeg vet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miss Dior synes jeg dufter liljekonvall. En veldig vårlig og fin duft!

Gjest Ethereal
Skrevet

Parfymehuset Penhaligon's har en duft som heter Lily of the Valley

www.penhaligons.com (tror jeg)

Skrevet

Takk! Har bestilt den, og det ble dyrt...Takket være at vi ikke er Eu-medlemmer, koster frakten £30. Hjælp

Gjest Ethereal
Skrevet

Hmm, det burde finnes enklere veier å få tak i den på.... Selv har jeg lyst på Artemisia fra samme leverandør, men må tenke meg om grundig og vel først, pga toll og merverdiavgift og fraktkostnader.

Håper du blir fornøyd!

Skrevet

Ja, angrer litt nå, men har lett etter en slik parfyme i årevis. Ble litt ivrig når jeg endelig fant en...

Skrevet

Hjelp! Jeg mente selvsagt DIORISSIMO! Det er Diors liljekonvallparfyme. Har en rest av den i kjøleskapet, lukter nyydelig liljekonvall. Beklager at jeg husket feil i farten :oops: . men nå har du jo allerede skaffet deg en liljekonvallparfyme da. :P

Gjest Lyeta*
Skrevet

Hei!

Guerlain har en serie som heter Aqua Allegoria, og en av fjorårets dufter i den rekken var Lillia Bella. Jeg elsker liljekonvaller og falt for denne parfymen. Koster ca kr 310, tror jeg.

Anbefales!

Lyeta :D

Skrevet
Ja' date=' angrer litt nå, men har lett etter en slik parfyme i årevis. Ble litt ivrig når jeg endelig fant en...[/quote']

Det er nemlig grunn at jeg er medlem på Makeup Alley.Com!! Har skaffet meg mange som har kjøpt kosmetikk, parfyme og forskellige ting til meg som jeg kunne ikke få tak i her. Da er det privat og du slipper å betale masse ekstra unødvendig. Noe å tenke seg om..!

Gjest Ethereal
Skrevet

@bedheadmelissa: Hvordan gjør du det? gjennom personal shopper? Isåfall: er ikke det litt risky, og hvordan gjør dere det med pengene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...