Gjest Reiseguri Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Jeg har kjøpt og betalt en fullpris flybilett med SAS, men nå kan jeg kanskje ikke reise likevel i dag.Hva gjør jeg?! Får jeg pengene tilbake hvis jeg ringer å avbestiller biletten?Eller må jeg booke den om? Jeg har også bestillt hotellrom og garantert for det med kredittkort. Er det bare å ringe å avbestile?
jordbær Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Tror du kommer lengre med å ringe. Ikke sikkert du får igjen alt! Ring så raskt du kan!
Bertha Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Vanligvis kan fullprisbilletter refunderes. Det finnes imidlertid flere prisklasser av såkalt "fullpris", så det lureste er nok å ringe og sjekke slik som Jordbær anbefaler. Når det gjelder hotellovernattinger, kan disse vanligvis avbestilles uten kostnad inntil 24 timer i forkant. Det forutsetter normalt at man har bestilt fullpris overnatting. Sjekk hjemmesiden til den hotellkjeden det gjelder, så finner du sikkert hva som gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå