Gjest mammamø Skrevet 19. november 2008 #1 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg trenger virkelig noen gode råd her.... Anser meg selv for å være ei oppegående jente- men når det kommer til menn blir jeg veldig i tvil over egne vurderinger... Jeg ender opp med å forelske meg i disse ensomme, bitre mennene som ikke klarer å forholde seg til følelser- og iallefall ikke klarer å ivareta og gi noe til andre....... Jeg møter stadig vekk menn som har alle de kriteriene jeg tror jeg leter etter: verdier, livvsyn osv osv. Men det blir jo bare altfor kjedelige.... Akkurat som om jeg ikke gir dem en sjanse en gang. Jeg backer unna, uten god grunn. Samtidig henger jeg meg opp i disse mennene som er rotløse, og som gir klar beskjed om at noe fast forhold er altfor vanskelig å takle..... Hmmm tips til hvordan endre denne trenden, som ikke er bra for meg på noen måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull Skrevet 19. november 2008 #2 Del Skrevet 19. november 2008 Det kan jo være det er noe feil med deg og dine vurderinger... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøkna20 Skrevet 20. november 2008 #3 Del Skrevet 20. november 2008 Hehe.. jeg er akkurat lik deg!! Jeg klarer gjerne og bygge opp en kompis forhold til dem, støtter og betryggre dem, hjelper dem finne sin vei i livet også finner de seg ei ny frøken og jeg blir glemt! Heia hodet altså! tror det er et kvinnelig instinkt, i det øyebliket jeg møter en snill, grei, kjekk og sjarmerende mann som alt virker perfekt med, skygger jeg banen, tenker: Hvorfor er denne mannen singel, sikkert noe alvorlig galt med han!. Så jeg slenger meg med deg, jeg gir opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. november 2008 #4 Del Skrevet 20. november 2008 Kanskje du er som meg og har lett for å søke opp de guttene som kan få deg til å veksle mellom å være langt oppi skyene eller langt nede i kjellereden. Når noen oppfyller alle kriterier, er blide seriøse og hyggelige så blir det kanskje litt platt og kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå