Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Jeg er på utkikk etter en oppblåsbar gjesteseng. Den bør være litt høy, altså ikke bare vanlig madrasshøyde 10 cm over gulvet og gjerne ca 1,20 m bred (men ikke noe mer, da heller mindre) og lett å blåse opp og legge sammen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette, og evt pris? På forhånd takk.
Gjest Golden Girl Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Må den være oppblåsbar? De har sånn sammenleggbar gjesteseng på Bohus til 500kr (??? husker ikke helt, mulig det er mindre..). En tynn madrass på fjærer, og den er faktisk overraskende god å ligge på!!
mia83 Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 (endret) Jeg er på utkikk etter en oppblåsbar gjesteseng. Den bør være litt høy, altså ikke bare vanlig madrasshøyde 10 cm over gulvet og gjerne ca 1,20 m bred (men ikke noe mer, da heller mindre) og lett å blåse opp og legge sammen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette, og evt pris? På forhånd takk. Mener broren min kjøpte en slik en på Jysk??? Edit: sorry den var visst for bred... Her er den Endret 19. november 2008 av mia83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå