Gå til innhold

Nå gir jeg snart opp også

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sukk! Jeg hater å være på kjøttmarkedet. Etter noen uker må jeg si at det jammen ikke er noe rart jeg holdt ut for lenge i et dårlig forhold. Knapt nok noe svar å få. Så har man innimellom veldig hyggelige samtaler, så tror man jo at det vil fortsette ved neste anledning, men det gjør det jo ikke.

Nå nettopp en mann som klaget på dårlig lykke på nettdate-fronten på profilen sin. Jeg skriver den hyggelige meldinga. Ikke et 'hei' eller 'takk' en gang! Nei, da er det vel ikke rart han ikke har flaks da! Skal 'alt' stemme før han i det hele tatt svarer liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at grunnen til at kvinner ofte ikke får svar når de sender meldinger, er at mange har et inntrykk av at når damene sender meldinger, så er det stort sett til den samme gruppen menn de sender til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at grunnen til at kvinner ofte ikke får svar når de sender meldinger, er at mange har et inntrykk av at når damene sender meldinger, så er det stort sett til den samme gruppen menn de sender til?

Og hva med den som har sendt til MANGE forskjellige, og aldri fått svar med noen (evt ett svar og ikke mer), og meldingene er verken masseproduserte, for lange eller for uinteressante. Får heller aldri noen henvendelser selv, også her bortsett fra de såkalte masseproduserte som gjerne kommer på nytt etter en liten måned. Snakker om tre forskjellige datingsider, med forseggjorte profiler og gode bilder, som en mannlig bruker av kg har gått inn på for meg og sagt at dette var en god profil, og utifra bildene skulle han trodd jeg ikke hadde noen problemer med å trekke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om tre forskjellige datingsider

For å presisere, over tid. Ca 2 år til sammen, og lik tid på de tre sidene, aldri samtidig på flere sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva med den som har sendt til MANGE forskjellige, og aldri fått svar med noen (evt ett svar og ikke mer), og meldingene er verken masseproduserte, for lange eller for uinteressante. Får heller aldri noen henvendelser selv, også her bortsett fra de såkalte masseproduserte som gjerne kommer på nytt etter en liten måned. Snakker om tre forskjellige datingsider, med forseggjorte profiler og gode bilder, som en mannlig bruker av kg har gått inn på for meg og sagt at dette var en god profil, og utifra bildene skulle han trodd jeg ikke hadde noen problemer med å trekke menn.

Det er merkelig hvordan noen kvinner knapt får meldinger mens andre blir oversvømmet.

Jeg tror noen kanskje kan ha et litt uheldig utseende. Ikke at man er stygg, men at man er akkurat feil sted på skalaen. Jeg tror at mange menn enten vil gå etter de fineste damene de ser, eller gå etter noen de føler er oppnåelige. Det er jo mulig at du har utseende som ikke er pent nok til å tiltrekke seg de mest kravstore mennene, mens du er så pen at resten føler du er for pen til å være oppnåelig?

Nå gjør jo mange menn feilen at de sender for lange meldinger mens kvinner vil ha kort meldinger. Kanskje menn heller foretrekker lenger meldinger? Har du 3 eller 4 barn? Forsøker du å skrive til menn som er yngre enn deg selv? Hvor gammel er du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fremdeles ikke ts

Jeg er 23 år, oppegående og under utdanning, ganske pen (ifølge mannen på kg som sjekket profilen), smiler på bilder, har ingen barn, bor sentralt, har skrevet meldinger til menn på min egen alder og opp til 30.

Nå har jeg da gitt opp nettsjekkinga, for jeg blir bare uvel av å få bekreftet at ingen er interessert i å svare eller ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det egentlig vært vanskelig at du ikke får noen respons synes jeg. Husk dog at det å smile på bilder er noe damer liker at menn gjør, men det motsatte behøver ikke nødvendigvis å stemme. Kanskje du bare gjør et eller annet helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt sikkert, men da er det rart at han fra kg ikke så det. Han var en av de som var inne i en slik tråd som dette og ga en jente råd om hvordan profilen hennes burde være, og han virket som en som hadde peiling på dette og ga mange av de samme rådene som deg. Jeg sendte en pm til han og spurte om han ville være ærlig med meg, og han sa jeg iallefall ikke skulle la det gå ut over selvtilliten at jeg ikke fikk respons på den profilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanskelig å si noe når jeg ikke har sett profilen. Det er jo et annen jente som jeg også skulle tro skulle få mye mer respons enn hun fikk, så det er ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel noe som gjør det, så da er det like greit for meg å bare kutte ut hele greia med nettdating. Sikkert kjekt for de som får en del å velge i, og kan svare de som ser ut som en god match, men for oss som ikke får respons er det bare trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke steder har du vært på da? Det skader jo ikke å ihvertfall forsøke de nettdatingstedene som er. Du har ikke noe spesifikke krav som kan skremme bort menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida. Jeg røyker ikke, drikker litt, og har ikke krysset av for at dette har noe å si hos mannen. Jeg har prøvd sukker, finnenvenn og møteplassen. Har ikke betalt for sidene da, så vet at jeg har eliminert bort noen pga det, men de som selv har betalt kan da vel ikke la være å skrive til meg når de kan bare fordi jeg ikke har betalt? Jeg skulle betalt om jeg trodde det var noen vits, men kaster ikke bort penger på menn jeg ikke er bra nok for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Møteplassen ville du nok ha fått mer respons om du hadde betalt. For der kan man ikke uten videre kontakte alle bare man har betalt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mindre date-pregede sider, som Blink og Nettby? Legg inn et par pene bilder av deg selv, skriv en intressant profil, og vips har man minst en håndfull brev fra kjekke menn pr dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva med mindre date-pregede sider, som Blink og Nettby? Legg inn et par pene bilder av deg selv, skriv en intressant profil, og vips har man minst en håndfull brev fra kjekke menn pr dag. :)

..eller ikke. Jeg har profil begge steder, og det er stille som graven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Det du snakker om gjelder i stor grad for menn også. Kvinner interesserer seg for 5% av mennene ( over 180 høye og de kjekkeste). Det virker som det gjelder litt andre veien og. Mennene går stort sett etter utseende og pene jenter blir nedrent av meldinger. Har to normalt pene venninner som er på match. Begge får 15-30 meldinger om dagen.

Sorry but thats life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Trikset på nettby er å logge seg masse ut og inn. Jeg får meldinger nesten hver gang jeg har logget meg inn. Ikke spesiellt mange interessante da, men har jeg har møtt nå var jeg jeg om skrev til først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...