Gjest Gjest_Line_* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hei jeg er ei jente på 18 år! Som trener veldig mye! Men har veldig store lår og rumpe som jeg vil ha en del mindre! Jeg er 70 kg og 1,68 cm Trener kondis 3 ganger i uka trener for det meste spinning. men har fått så store lår etter jeg startet med det, vell og merke at jeg ikke har gått opp i vekt. Så det må være muskler og det vises godt.! Men jeg vil ikke ha større lår! Jeg vil ha de mindre! Hva kan jeg trene da? Springe? Trener også Styrke på overkropp 2 ganger i uka Og Mage/rygg 2-3 ganger i uka. Her er mitt kosthold på vanlige dager: Frokost: to knekkebrød med kokt skinke og grønnsaker til pynt. Eller en skål havregryn med melk litt frukt. Drikker bare vann! Mellommåltid: En gulrot eller et eple. Lunsj: to knekkebrød med magert pålegg + agurk tomat. Middag: Kylling og Brokkoli eller svinekjøtt og wok grønnsaker. Bruker alltid og ha mye grønnsaker. 1 porsjon til sammen. Mellom måltid:1 frukt etter trening litt nøtter. Kveldsmat:1 yoghurt med havregryn eller 2 knekkebrød med magert pålegg som salat og skinke eller ltunfisk/ makrell. Jeg har en dag i uka der jeg unner meg noe godt på lørdager. Trenger tips til hva jeg kan gjøre for og gå ned i vekt? Få mindre lår og rumpe ?
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Hei jeg er ei jente på 18 år! Som trener veldig mye! Men har veldig store lår og rumpe som jeg vil ha en del mindre! Jeg er 70 kg og 1,68 cm Trener kondis 3 ganger i uka trener for det meste spinning. men har fått så store lår etter jeg startet med det, vell og merke at jeg ikke har gått opp i vekt. Så det må være muskler og det vises godt.! Men jeg vil ikke ha større lår! Jeg vil ha de mindre! Hva kan jeg trene da? Springe? Trener også Styrke på overkropp 2 ganger i uka Og Mage/rygg 2-3 ganger i uka. Her er mitt kosthold på vanlige dager: Frokost: to knekkebrød med kokt skinke og grønnsaker til pynt. Eller en skål havregryn med melk litt frukt. Drikker bare vann! Mellommåltid: En gulrot eller et eple. Lunsj: to knekkebrød med magert pålegg + agurk tomat. Middag: Kylling og Brokkoli eller svinekjøtt og wok grønnsaker. Bruker alltid og ha mye grønnsaker. 1 porsjon til sammen. Mellom måltid:1 frukt etter trening litt nøtter. Kveldsmat:1 yoghurt med havregryn eller 2 knekkebrød med magert pålegg som salat og skinke eller ltunfisk/ makrell. Jeg har en dag i uka der jeg unner meg noe godt på lørdager. Trenger tips til hva jeg kan gjøre for og gå ned i vekt? Få mindre lår og rumpe ? Få i deg mere proteiner! løpe i stede for spinning
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Har du ikke fått nok svar i denne tråden?
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 tren cardio-trening. Det er f.eks å jogge i lik hastighet hele tiden. Det gjør at du orker mer, og derfor forbrenner mer. Når du løper i ulikt tempo orker du mindre og kroppen vil heller ta energi ifra musklene. men når du jogger i lik tempo så tar kroppen av fettet i stede. altså, om du går/eller jogger i samme tempo forbrenner du mer fett, mens om du trener kondis og løper så du blir sinnsykt slliten så forbrenner du mer kcal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå