Gå til innhold

Fluorskyll - hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke såå lenge siden så kjøpte jeg fluorskyll i nye og litt mindre flasker. Dette var genialt, siden de store hvite flaskene var for store og uhåndterlige..

Så ble de plutselig borte, og nå er det bare et par varianter igjen, med lite fluor på flasken og vanvittig pris..!!

Hva har skjedd med fluorskyllen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger forskjellige typer på de ulike apotekkjedene. Den ene har de store hvite flaskene, og den andre har noen i mer normal størrelse. Jeg husker ikke hvilken de har i hvilken kjede dessverre.

Har du vært på to ulike apotek kanskje?

Skrevet

Ja jeg vet, Apotek1 har de store hvite flaskene mens Alliance/Boots har de som er litt mindre.. Men de mindre flaskene er likevel annerledes enn de var før..

De store hvite flaskene ble en kort periode erstattet av noen litt mindre, men med samme smak/innhold og samme helletut. (Fluoren presses oppi en helletut, og det overskytende går tilbake i flaska gjennom en pinne i midten...)

Finner den ikke hos noen kjeder.. :(

Skrevet

Litt OT, men:

jeg var hos tannlegen i går, og ble anbefalt å tyge fluor-tyggis etter hvert måltid i stedet for fluorskyll. Han sa det var bare tull og helt uten effekt å bruke fluorskyll etter man pusset tennene på kvelden, for man fikk samme effekt av å la være å skylle munnen med vann så godt etter tannpussen, bare la fluoren i tannkremen gjøre jobben!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...