Gå til innhold

Fikk brev fra tollen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noe på Ebay, for første gang (aldri mer!) for 5 uker siden. Nå i forrige uke fikk jeg brev fra Godssenteret, jeg måtte sende inn underskrift og personnummer og velge av for at posten skulle fortolle dette for meg, da jeg ikke har mulighet til å hente dette selv. Dette har jeg aldri opplevd, vanlig nå?

Sendte inn brevet på mandag, tar det lang tid før jeg får det i posten? Jeg eier ikke tålmodighet, så dette er siste gang jeg bestiller på Ebay! Handler ellers mye fra utlandet... Jeg er såååå lei av å vente...! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bestilte noe på Ebay, for første gang (aldri mer!) for 5 uker siden. Nå i forrige uke fikk jeg brev fra Godssenteret, jeg måtte sende inn underskrift og personnummer og velge av for at posten skulle fortolle dette for meg, da jeg ikke har mulighet til å hente dette selv. Dette har jeg aldri opplevd, vanlig nå?

Sendte inn brevet på mandag, tar det lang tid før jeg får det i posten? Jeg eier ikke tålmodighet, så dette er siste gang jeg bestiller på Ebay! Handler ellers mye fra utlandet... Jeg er såååå lei av å vente...! :tristbla:

Mulig det er nok med underskrift og kvittering.

Har også fått det brevet noen ganger og sendt inn bare underskrift samt personnr.

Men de gangene har jeg også fått et nytt brev hvor jeg har måttet legge ved kvittering på kjøpet.

Skrevet

Heia,måtte også gjøre det for mange år siden når jeg bes noe fra utlandet sånn at de hadde opplysningene.Var kun den gangen og det er vel for at de skal ha opplysningene..Har siden fått MASSE fra Ebay(hm en pakke i uka)og nå fortoller de automatisk hvis det er noe å fortolle..Så er nok bare en gang du må gjøre det men gjelder vel alle vil jeg tro??Hvis jeg ikke har missforstått da :-)) Så blir nok mere Ebay på deg,hekta her,he he.

Skrevet

Jeg visste det!

Kjæresten min sa at det ikke var nødvendig, for en kompis av han gjorde ikke det. Så jeg valgte å droppe det..., jeg har ikke skriver heller...

Skrevet

HVis du ikke lar posten forstolle det så må du fortolle selv, om jeg ikke husker helt feil så ligger vel det ved gardemoen et sted. Hvertfall her på østlandet. Vet ikke om det er noen flere steder i landet.

Å fortolle/ordne moms o.l. selv tar mye lengre tid/blir mye mer arbeid en å la posten gjøre det. Utrolig plagsomt å måtte dra så langt hver gang man bestilte noe over 200 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...