Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #21 Skrevet 16. desember 2008 Fred og ro Snille mennesker rundt meg En snill kjæreste At livet smiler litt etter år med motgang Kanskje ett cover eller to
Gjest Heloise Skrevet 17. desember 2008 #22 Skrevet 17. desember 2008 Sitter her å tenker at jeg burde tenke over å drømme litt over hva jeg vil oppnå her i livet. Så ble nysgjerrig på dere andre:) Hva er din drøm her i livet? Hva ønsker du å oppnå? Har du hatt en drøm du har oppnådd? Har mange små-drømmer - Gå ned 20 kilo, og bli der - Hund, bullterrier. - Stor romslig leilighet med min kjære - Lappen - Å bli klassisk skolert sangerinne (Opera, hurraaa) Det var noen av drømmene. Drømmer jeg har oppnådd? Fikk drømmegutten min... Har gått ned 10 kilo så langt :-| og eh... vet ikke mer
Matty Skrevet 17. desember 2008 #23 Skrevet 17. desember 2008 Drømmer alt for mye jeg, har egentlig alltid gjort det..... Men er jo lov å drømme da! Mine drømmer: - Komme inn på aspiranopptaket til Utenrikstjenesten(jobber ganske målrettet mot det) - Finne kjærligheten - Overta gården jeg er odelsjente på - Lære å stå på ski - Bli mer ellegant, og det hver eneste dag - Få et fantastisk hjem, om det er en leilighet i en europeisk storby, en stor hvit villa med blafrende gardiner eller ett rustisk fjellhus vet jeg ikke enda - Reise enda mer!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #24 Skrevet 18. mars 2009 Min drøm er å ikke ha en 8-4 jobb. Det hadde jeg blitt gal av, selv om jeg vet at 90% av norges befolkning lever slik. Jeg ønsker å flytte til et annet land, gjerne der klimaet er litt mer stabilt og varmere enn i Norge. Der folk er mer åpne, og ikke haster fra plass til plass, og ikke har tid til et lite smil engang. Der har jeg lyst å jobbe, men ikke 100%.
Gjest Roxie Hart Skrevet 18. mars 2009 #25 Skrevet 18. mars 2009 Mange flotte drømmer her! Jeg drømmer om: - et langt og godt liv sammen med min kjære. - å få barn. Begynne nå snart og ikke stoppe før vi har en flokk - fullføre utdannelsen min med gode karakterer og få en relevant jobb med akseptabel lønn. - flytte fra byen til landet. Bygge hus og få meg et par kyr, noen geiter, kaniner, høns og katter. - Jeg drømmer om å kunne hente de fleste råvarer til matlagingen fra hagen, samt utnytte godene naturen rundt meg har, dvs. bær o.l. - jeg drømmer om å ivareta gamle tradisjoner i hverdagen, særlig i forhold til matlagning, men også andre ting. - jeg drømmer om å stå for mine politiske meninger i mye større grad enn jeg gjør per i dag, gjerne i den offentlige arena. - jeg drømmer om å ha det så godt økonomisk at jeg kan være spontan av og til. .... osv, osv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå