Gå til innhold

Hva er din drøm?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_therese_*
Skrevet

Sitter her å tenker at jeg burde tenke over å drømme litt over hva jeg vil oppnå her i livet.

Så ble nysgjerrig på dere andre:)

Hva er din drøm her i livet?

Hva ønsker du å oppnå?

Har du hatt en drøm du har oppnådd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Eneste drømmen jeg har må være og besøke stedene hvor de Russiske tsarene og andre medlemer av Romanov familien var bodde og slikt. Kanskje mest Kirken av blod som står der Ipatiev huset en gang stod som er huset hvor den siste tsar familien ble drept.

Kanskje en kjedelig drøm. Men det er drømmen min

Skrevet

Drømmen er å være økonomisk uavhengig, og å leve på landet med hester og hund.. Orker ikke å jobbe fullt hvis jeg skal leve et liv med mange dyr, det blir for mye arbeid og for mye dårlig samvittighet.. Derfor ser det ut som det blir en stund til :(

Drømmen om å finne drømmemannen har jeg fått oppfylt :hjerte:

Skrevet

Jeg drømmer om:

-En engelsk bulldog.

-Ferie på en båt man kan overnatte i og dra hvor man vil med.

-Å kunne pusse opp huset som jeg vil uten å tenke på penger.

-Bli flink til å danse :enig:

Skrevet

Å kunne leve litt mer stabilt av jobben min (er selvstendig og tjener utrolig lite i perioder) - og å ikke bli minstepensjonist :roll:

Å kjøpe egen bolig (sammen med samboern), helst et lite hus med stor tomt til grønnsakshage, høns og blomster...

Å reise til St Petersburg.

Kanskje å få barn? I hvert fall å bestemme meg for det ene eller andre.

Herregud, ikke mye til ambisjoner :fnise: Skulle ikke tro jeg i utgangspunktet er en ressurssterk og flink person.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet
Å kunne leve litt mer stabilt av jobben min (er selvstendig og tjener utrolig lite i perioder) - og å ikke bli minstepensjonist :roll:

Å kjøpe egen bolig (sammen med samboern), helst et lite hus med stor tomt til grønnsakshage, høns og blomster...

Å reise til St Petersburg.

Kanskje å få barn? I hvert fall å bestemme meg for det ene eller andre.

Herregud, ikke mye til ambisjoner :fnise: Skulle ikke tro jeg i utgangspunktet er en ressurssterk og flink person.

:ler: Samme her. Det sier kanskje mest om hvor jeg er i livet. Er 24 år og ble ferdig med universitetsstudiene mine i sommer.

Mine mål og høyeste drømmer akkurat nå:

Få en jobb som er relevant for utdannelsen min

Få barn

Kjøpe en leilighet og innrede nydelig. :)

For å være litt mer spennende er andre ting jeg har lyst til:

Lære meg mer fransk

Reise til Paris og kanskje Korsika

Treffe igjen romkameraten min fra jeg var på utveksling

Bli god til å danse

Pleie et godt forhold til min kjære forlovede

Pleie forholdet med venninner, beholde bestevenninnen min

Fortsette å holde kroppen i form

Kanskje skrive en bok

Være et medmenneske for dem rundt meg

Male

Utvikle meg yrkesmessig

Skrevet

Min drøm er å greie og skrive en hel bok, få den utgitt og se at den blir en bestselger som blir oversatt til et utall språk, slik at jeg kan slutte å jobbe ute, og konsentrere meg om mer skriving og jobbing hjemmefra, samtidig som pengene strømmer inn i kassen.

Mitt aller største problem er at jeg mangler utholdenhet og tålmodighet.

Skrevet

Jeg drømmer om å få en stabil psyke. Å vite at jeg vil være stabil inni meg hver dag resten av livet. Egentlig er jeg kommet langt i denne drømmen, og jeg ønsker meg en liten gård med hester og kanskje høner. En mann som ønsker det samme og en hund eller to :)

Skrevet

Min drøm er å vinne 35 mill i lotto, si opp jobben, selge hus, bil, møbler osv og flytte til Thailand. Der kan jeg leve godt resten av mitt liv med dykking, bading, shopping og hyggelige mennesker.

Skrevet

Jeg drømmer om å kjøpe et stort hus/småbruk på landet, få minst 3 barn til og ellers leve lykkelig med mannen min og barna :)

Gjest mammasnart
Skrevet

føde sønnen vår og bli en fantastisk mamma og kone når den tid kommer :)

så er jeg så heldig at drømmen om og være hjemmemamma(husmor) er i oppfyllelse uten at vi sliter økonmisk i en alder av 22 :)

ellers drømmer jeg om og kjøpe et fint landsted i sverige og bosette oss , svensker er så utrolig hyggelig også er alt billigere og bedre med landet genert..

Skrevet

Drømmer skikkelig om et fint hus med romslig hage. Hunder og katter (kanskje mer dyr-det får tiden vise om jeg er så heldig og bor landlig og fint til).

Barn og en lykkelig og sammensatt familie :)

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg drømmer om å bli anerkjent sangerinne innen klassisksjangeren. Åh, herregud som jeg vil! Tar sangtimer, går i kor og har sunget solo på norsk&amerikansk TV og det var så herlig!

Skulle gjerne satset 100% på drømmen min, men så var det selvtilliten da :sjenert:

Skrevet

Mange jordnære drømmer her ja, jeg synes det er fint, jeg! :jepp:

Mine drømmer:

- få ferdig utdannelsen min (og helst få en god karakter og få noe ut av det)

- få en jobb som er relevant til utdannelsen. Helst en stabil, fast heltidsjobb...men de er det LANGT mellom i dette området.

- å ha et liv jeg er fornøyd med; uten for mye stress og usikkerhet, og med aktiviteter som gir det mening

- å få ha et langt og godt forhold med han jeg er sammen med

- også har visst verpesjuka begynt å melde seg... skal ikke se bort fra at det blir innlemmet noen barn i den drømmen etterhvert :fnise:

Skrevet

- Jeg drømmer om å bli lærer, og er ferdigutdannet til våren.

- Jeg drømmer om å ta en master i engelsk.

- Jeg drømmer om å gifte meg med min kjære. :)

- Jeg drømmer om å få barn.

- Jeg drømmer om å kunne etablere meg sammen med min kjære.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Drømmer om å få barn med mannen min og å bygge drømmehuset vårt. Drømmer om et langt og lykkelig liv for meg og alle de rundt meg.

Drømmer om å reise litt og se flere europeiske storbyer blant annet. (Har vært i St.P og det anbefales til dere som drømmer om det!)

Endret av Strix
Skrevet

Eg drømmer om...

- å bu saman med mannen min i vår eiga leilegheit som skal vera passe stor, fint innreda og passe nærme sentrum

- å få lukkelege, friske og glade born med min mann

- å få ein fast stilling innafor fagfeltet mitt

- å utvikla meg meir innafor faget mitt, og på sikt ta ein mastergrad og bygga meg eit namn

- eit kvardagsliv som eg trivst med, med ein passe balanse mellom jobb, familie og hobbyar

Eg ser eg har jordnære drømmer, og eg trur eg kan oppnå dei i løpet av dei neste fem til ti åra. Kanskje eg bør søka opp denne tråden om nokre år og sjekka korleis eg ligg ann? :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke de kjempestore drømmene eller målene i livet, men så lenge jeg forblir lykkelig gjør vel ikke det noe :)

Jeg har vært heldig og funnet verdens fineste og beste kjæreste og samboer som jeg vil være sammen med resten av livet. Ellers ønsker jeg

- å flytte tilbake der vi kommer fra, på landet, og bo der i et fint lite hus

- å ha en jobb jeg liker og som jeg kan leve av

- å skrive en barnebok eller fler

- å få et par barn om noen år

• 4 uker senere...
Skrevet

Mine drømmer:

*Vinne masse penger i lotto (bør kansje begynne å spille det før jeg kan tenke på å vinne)

*Kjøpe et koselig småbruk, der vil jeg ha 2 hunder, 2 katter, 3 høner,3 sauer, 2 kuer og en eller 2 hester så jeg og samboer kan ri turer i solnedgangen :rødme: :fnise:

*Få 3 barn (må snart starte på det prosjektet,for jeg vil være ung mor :) Glad samboeren ikke leser denne,da hadde han blitt skremt :klemmer:

*Jorden rundt tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...