Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette bildet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe trist og vemodig over bildet, ser ut som de skal ut og reise, men ikke på ferie. :ler:

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Det er noe trist og vemodig over bildet, ser ut som de skal ut og reise, men ikke på ferie. :ler:

Det er ikke så rart at de ser triste ut. Med tanke på hvorfor de drar og grunnen,

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Ser ut som det er fra krigen, sånn rett før alle ble fratatt tinga sine og stappa inn i et godstog lissom.

Skrevet

Jeg tenker at de er på en båt. En stor båt og at de skal reise langt. Den som har tatt bildet har foreviget dem før de emigrerer til Amerika. De har sikkert masse kofferter og hatteesker som ikke er kommet med på bildet. De ser litt dystre ut, men jeg tror ikke de er triste bare spente, kanskje litt nervøse. (hun fikler litt med hendene) Tenker også at folk var kulere kledd nårde skulle ut å reise før. Hatt og greier.... :hallo:

Skrevet

jeg tolker det som om det er Irina og Felix som imigrerer fra russland

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Jeg tenker at de er på en båt. En stor båt og at de skal reise langt. Den som har tatt bildet har foreviget dem før de emigrerer til Amerika. De har sikkert masse kofferter og hatteesker som ikke er kommet med på bildet. De ser litt dystre ut, men jeg tror ikke de er triste bare spente, kanskje litt nervøse. (hun fikler litt med hendene) Tenker også at folk var kulere kledd nårde skulle ut å reise før. Hatt og greier.... :hallo:

De flykter fra Krim Halvøya i Ukraina på et engleks krigskip til england fra Bolsjovikene. I 1919 og de hadde svært få ting med seg

Skrevet
De flykter fra Krim Halvøya i Ukraina på et engleks krigskip til england fra Bolsjovikene. I 1919 og de hadde svært få ting med seg

ja ja da hadde jeg ikke helt rett....men det er jo noe som heter rom for tolkning he he Takk for artig tråd. :goodbye:

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
ja ja da hadde jeg ikke helt rett....men det er jo noe som heter rom for tolkning he he Takk for artig tråd. :goodbye:

klart det er rom for tolkinger. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...