Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Møtte for seks måneder siden en dame jeg ble forelsket i. Har hele tiden følt at hun har vært den rette for meg fram til i går. Hun var nysgjerrig og lurte på hvor mange partnere jeg har hatt. Både forhold og ONS. Jeg sa til henne at jeg ikke synes slikt er noe interessant å snakke om men til slutt sa jeg at jeg hadde hatt to forhold. Den første jenta var jeg sammen med på videregående i to år men vi flyttet til hver vår del av landet. Den andre jenta var jeg sammen med i fem år men døde i en ulykke for 4 år siden. Jeg er nå 30 og har ikke hatt noe seriøst siden. Ikke pga ulykken men jeg har rett og slett ikke funnet noen jeg liker godt nok. Denne jenta (også 30) har for sin del hatt 5 forhold og to samboerskap. Jeg må innrømme at min interesse dalte kraftig etter at hun fortalte det. Har nok alltid hatt litt fordommer med enkle jenter som går inn og ut av forhold hele tiden. Ønsker meg en reflektert jente som vet hva hun vil ha og ikke vil ha. Føler meg ikke spesiell og bare en i rekken.
Gjest Grafica Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Ehm, glad samboeren min ikke er som deg jeg. Herregud, hun er 30, jeg synes fem forhold nesten er lite. Det er ikke uvanlig enda. Ikke døm alle mennesker etter DINE valg...
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 19. november 2008 #3 Skrevet 19. november 2008 (endret) Hmm. Jeg tror du ikke skal tenke på det. Det kan være at hun ble dumpet de gangene i forholdet eller at noe slo galt. Det gjør jo alltid det. Føler du at hun er rett for deg, så bør du satse på det. Kanskje du er den heldige som kan sette henne på riktig plass i livet sitt. Hvis hun gjengjelder følelsene og viser deg at hun er glad i deg, så kan det bety mye Enig i øvre innlegg, fem forhold er ikke lite, heller ikke to samboerskap. Mange har titalls forhold før de greier å finne den rette... Det handler bare om å ta sjanser og å stole på seg selv og partneren. Endret 19. november 2008 av sunglasses
Gjest Pupsilure Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Ehm, glad samboeren min ikke er som deg jeg. Herregud, hun er 30, jeg synes fem forhold nesten er lite. Det er ikke uvanlig enda. Ikke døm alle mennesker etter DINE valg...
Gjest Miley Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 Ja, jeg synes du skal dumpe henne. Jeg ville aldri i livet hatt en mann som så ned på meg, og det fortjener heller ikke kjæresten din.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Jeg synes faktsk det var lite.... Lite? Hun må jo har vært i forhold hele tiden. Det er det jeg har litt vansker med. Jenter som må være i forhold hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Møtte for seks måneder siden en dame jeg ble forelsket i. Har hele tiden følt at hun har vært den rette for meg fram til i går. Hun var nysgjerrig og lurte på hvor mange partnere jeg har hatt. Både forhold og ONS. Jeg sa til henne at jeg ikke synes slikt er noe interessant å snakke om men til slutt sa jeg at jeg hadde hatt to forhold. Den første jenta var jeg sammen med på videregående i to år men vi flyttet til hver vår del av landet. Den andre jenta var jeg sammen med i fem år men døde i en ulykke for 4 år siden. Jeg er nå 30 og har ikke hatt noe seriøst siden. Ikke pga ulykken men jeg har rett og slett ikke funnet noen jeg liker godt nok. Denne jenta (også 30) har for sin del hatt 5 forhold og to samboerskap. Jeg må innrømme at min interesse dalte kraftig etter at hun fortalte det. Har nok alltid hatt litt fordommer med enkle jenter som går inn og ut av forhold hele tiden. Ønsker meg en reflektert jente som vet hva hun vil ha og ikke vil ha. Føler meg ikke spesiell og bare en i rekken. Jeg tror problemet her er ditt selvbilde, ikke hennes antall partnere. Det er ingenting som tilsier at du betyr mindre for henne enn hun betyr for deg, bare fordi hun har hatt flere forhold. Hvis du etter 6 måneder plutselig mister interessen i henne og stempler henne som "enkel" pga en slik bagatell (fortid er tross alt fortid), er forholdet neppe liv laget uansett. Gjør henne en tjeneste og bryt ut av forholdet, så hun kan komme seg videre og finne en som greier å være glad i henne slik hun er.
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 (endret) Gjest_Mann: Hva med menn som er i forhold hele tiden da? Og med hvem? Jo, nettopp - damer. Så det går opp i opp. Endret 20. november 2008 av Strix
Pokahonta Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 Ja, jeg synes du skal dumpe henne. Jeg ville aldri i livet hatt en mann som så ned på meg, og det fortjener heller ikke kjæresten din. Could not agree more!!
joypin Skrevet 19. november 2008 #11 Skrevet 19. november 2008 Siden du tviler nå om følelsen din for henne burde du selv reflektere og tenke om hun er fortsatt den rette for deg. Det kan egentlig være deg som har problemer med relasjoner og kvinner og ikke hun som du tviler på nå. Mange menn er sånn...alltid prøver å finne på noe galt så de trenger ikke å å være i en fast forhold....(håper ikke dette er saken!) Hvis du rett og slett liker den jenta skal du aldri tenke hvor mye menn hun har vært sammen med men åssen hun er sammen med deg! Lykke til til dere da
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 19. november 2008 #12 Skrevet 19. november 2008 Could not agree more!! Ho er 30! jiiz... Det er ikke mye, og det er jo ikke sikkert alle forholda har vart så lenge at hun har vært i et forhold hele tia.
Gjest Tanita Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 Tenk om alle menn tenkte som deg, TS! Da hadde nok mange damer blitt dumpa da! Nei, til sin alder har hun ikke mange forholdene. Uansett, en mann med slik holdning hadde nok jeg løpt fra.
Gjest Grafica Skrevet 19. november 2008 #14 Skrevet 19. november 2008 Vel, ser ut som om du allerede har bestemt deg og stemplet henne som en billig tøyte, så hva spør du her for?
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 19. november 2008 #15 Skrevet 19. november 2008 Blir mer og mer enig med de andre innleggene her. Men trådstarter, bare legg deg vekk fra disse tingene. Ikke ødelegg for deg selv og henne. Men før du greier det - spør deg selv hvorfor du tenker på dette. Takler du ikke det faktum at andre menn har rørt henne?
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 19. november 2008 #16 Skrevet 19. november 2008 Drit i det der. Du snakker om verdigrunnlag...? Kan du utdype litt mer? Jeg sitter her og tenker, ikke negativt ment, at du føler det slik ovenfor denne jenta fordi du ikke har hatt så mange forhold bak deg. Det gjør kanskje at du føler deg mindre verdt enn henne, at du har mindre erfaring og at du er redd du ikke fyller kvoten hennes?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #17 Skrevet 19. november 2008 Lite? Hun må jo har vært i forhold hele tiden. Det er det jeg har litt vansker med. Jenter som må være i forhold hele tiden. Jeg er 26, og er nå i mitt 5. forhold. Vi har vært sammen i over 3 år. Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 17, og jeg har jeg vært i forhold i 5-6 av de 8-9 årene som har gått siden jeg fikk min første kjæreste. Så man har da virkelig ikke vært i forhold 'hele' tiden om man er 30 og har hatt 5 forhold!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #18 Skrevet 19. november 2008 bli kvitt henne fort som f, hun fortjener ikke å være sammen med deg, men BEDRE.
Jade Skrevet 19. november 2008 #19 Skrevet 19. november 2008 Dump dama og finn deg ei som oppfyller kravene dine. Pass på å levere ut spørreskjema på første daten, så slipper du at "enkle" jenter faller for deg. Dama di fortjener å være sammen med en som respekterer henne.
Pokahonta Skrevet 19. november 2008 #20 Skrevet 19. november 2008 Dump dama og finn deg ei som oppfyller kravene dine. Pass på å levere ut spørreskjema på første daten, så slipper du at "enkle" jenter faller for deg. Dama di fortjener å være sammen med en som respekterer henne. God ide!! Men jeg er glad for at TS er perfekt selv, slik at han ikke trenger å bekymre seg for motsvar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå