Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte mer at det hørtes vondt ut å rette opp i det. Jeg synes det var vondt nok å snitte opp keisersnittsåret. Men jeg fikk ikke bedøvelse, håper da du får det om du må gjøres noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett en fordel å få rettet opp i. Du må jo kunne kose med mannen din;)

3-måneders kontroll. Vesla vokser som en gal i lengden, men all næring går til det, så hun er lang og tynn. 61cm og 4,6kg

Og så skikkelig fornærmet på helsesøster som stakk henne i begge lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Akkurat den broa krysser jeg når jeg må. Blir det til at de må snitte opp, så må det bare bli sånn. Blir i såfall sikkert ikke moro, men så har jeg jo lyst å få fart på sexlivet igjen da. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til 3-mnd kontrollen (ikke til stikka da, men..)

Har ikke veid eller målt gutten siden han var fem uker (på seks-ukers kontrollen). Er så spent på hvor stor han er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen ringte. Jeg skal prøve å tøye ut selv de neste to mnd. og om det ikke hjelper, så blir det ny vurdering. Så samleiene må vente enda en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig. Dumt å måtte vente med sexlivet når man føler seg klar psykisk. Eller - man må jo ikke vente med sexlivet, men med samleie i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jeg skjønner ikke hvordan de kan få til sånt engang jeg, Saeria.. :klø:

Men det er i alle fall ingen som kan klage på at du ikke er trang nok da! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig. Dumt å måtte vente med sexlivet når man føler seg klar psykisk. Eller - man må jo ikke vente med sexlivet, men med samleie i alle fall.

Litt kjipern, siden sex ikke eksisterte i størsteparten av svangerskapet, men vi får gjøre det beste ut av det. :)

Jeg skjønner ikke hvordan de kan få til sånt engang jeg, Saeria.. :klø:

Men det er i alle fall ingen som kan klage på at du ikke er trang nok da! :tongue:

:ler: Nei, det kan ingen klage på! Er visst sånn som skjer i hellingsprosessen hos enkelte kvinner, og jeg er dessverre en av de. Det ordner seg nok til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg trodde jeg hadde det trangt der nede, men her får "han" iallefall plass, såvidt, hehe.

Ikke noe greit at det skal bli sånn da, da må de nok fjerne noen sting ja. Er jo greit å komme igang liksom :lur:

Fikk beskjed om å strekke litt jeg også, vi kunne gjerne bruke det som vorspil :sjenert: Tror vel ikke mannen finner det så opphissende og det gjør ikke jeg heller, så vi får se. Det høres jo forferdelig ut å skulle drive å strekke. Vi får se hvordan det fortsetter, kan jo ikke akkurat si vi har vært kjempeaktive på det holdet.

Var på 3-måneders kontroll med meg selv på mandag og måtte gjøre knipeøvelser rundt en slags ballong, det var litt spesielt. Men det er helt utrolig hvor langt teknologien har komt altså, skal være glade vi lever i 2009 sånn sett. De målte hvor sterkt det var der nede på et skjema allã ctg-en. Utrolig stilig å se hvordan grafen gikk opp når jeg knep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har forresten vært på 6ukerskontrollen i dag. Snuppa var blitt 5500 g, klumpen vår ♥ Og alt annet var fint :)

Oi, det var ei stor jente :)

Hun er like stor som L er nå tenker jeg. Moro å se hvor stort spenn det er mellom dem altså.

Kusina til ei venninne fikk just baby, han veide 4,3 kg. Litt større enn forrige gutt som vare var 2,5 :fnise:

Hun ble litt paff når hun fikk han opp til seg, er jo 1,8 kg større enn førstemann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stingene er jo borte, så om ikke tøying funker, så må jeg snittes litt opp. Håper å unngå det da. ;)

Ja, var det jeg mente :)

Høres ikke spesielt godt ut å kuttes nei, håper du slipper det. Men det høres jo ut som det er ganske masse som må strekkes da, så det spørs vel? hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strekking? :sjokkert:

Det har jeg aldri hørt om noen som har fått beskjed om. Au-au...

Jeg ble også veldig trang sist, og sex var kjempevondt i flere uker. Denne gangen var det ikke vondt i det hele tatt, bare litt følelsesløst. Synes jeg har blitt videre heller enn trangere :forvirret: Men nå har det tross alt kommet to unger ut der, og i grunnen bedre at det føles litt for vidt, enn at samleie er uutholdelig pga smerter...

Vi skal på 4 ukers kontroll/barselgruppe i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at de har sydd igjen for mye da, høres ikke noe kjekt ut med strekking.

I dag skal vi på 3 mnd kontroll og få vaksine. Gruer meg litt til de skal stikke i lillegutt, men det går vel bra. Er spent på hvor lang og tung han er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det jeg mente :)

Høres ikke spesielt godt ut å kuttes nei, håper du slipper det. Men det høres jo ut som det er ganske masse som må strekkes da, så det spørs vel? hehe..

Foreløpig er det vel trangt, ja, og huden er stram, men jeg får smøre meg med tålamod. Vi får ha annen moro i stedet.

Strekking? :sjokkert:

Det har jeg aldri hørt om noen som har fått beskjed om. Au-au...

Jeg ble også veldig trang sist, og sex var kjempevondt i flere uker. Denne gangen var det ikke vondt i det hele tatt, bare litt følelsesløst. Synes jeg har blitt videre heller enn trangere :forvirret: Men nå har det tross alt kommet to unger ut der, og i grunnen bedre at det føles litt for vidt, enn at samleie er uutholdelig pga smerter...

Vi skal på 4 ukers kontroll/barselgruppe i dag :)

Her er det fysisk umulig å få inn snoppen. Mannen ble litt lang i maska når jeg sa at jeg måtte tøye i 2 mnd., men han er forståelsesfull. :) Vi kan ty til andre ting enn samleie. Hvem vet, kanskje dette kan tilføre sexlivet noe nytt?

Lykke til på kontroll i dag!

Kjedelig at de har sydd igjen for mye da, høres ikke noe kjekt ut med strekking.

I dag skal vi på 3 mnd kontroll og få vaksine. Gruer meg litt til de skal stikke i lillegutt, men det går vel bra. Er spent på hvor lang og tung han er nå.

Det var nok ikke greit for dem som måtte ta opp mange sting, og sy alt på nytt og enda litt til, over ett døgn etter hevelsen var kommet.

Lykke til på kontroll i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke engang pressa ut en unge, men får vondt av alt dette strekking-, og sying- og snitting-pratet.... :ler:

Humøret er skikkelig på bånn for tida. Ikke at det skal så mye til for at jeg blir deppa. Det er dette ammestyret igjen da vettu.. Alle flasker med BPA (bisphenol A) har jo blitt trukket tilbake fordi de kan være skadelige (hormonmforstyrrende). Alle flasker vi har kjøpt (Avent) inneholder naturligvis dette. Alt utstyr til sterilisering osv har vi kjøpt så skal passe til Avent. Skal vi bytte ut de 17 flaskene vi har og microsterilisator er det snakk om 1500,-. Og det har vi ikke råd til før jeg får lønning. ÆSj..

Siterer meg selv fra en tråd på graviditet og spedbarn:

Tror det er en forsvarsmekanisme at jeg ikke vil bry meg. Så dårlig samvittighet i utgangspunktet for å miste melka. Nedtur og kjøpe inn flasker og alt tilbehør for så få beskjed om at det jeg har kjøpt er farlig for ungen. Da tenker jeg; faen heller - ungen blir sikkert dårlig uansett siden han ikke får mine antistoffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...