Gjest imli Skrevet 1. september 2009 #1321 Del Skrevet 1. september 2009 Fin dato det ja, men får håpe jeg slipper den likevel 9 dager over er litt i overkant synes jeg... Merker ikke en dritt til fødsel. Kynnere, nedpress og stikkinger både her og der, men slik har jeg tross alt hatt det i minst ti uker, så jeg tar ikke det som et tegn gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. september 2009 #1322 Del Skrevet 2. september 2009 Er det vanlig å servere noe når man får hjemmebesøk av helsesøster??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. september 2009 #1323 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg er her fortsatt gitt... soon_to_be: tror ikke vi serverte annet enn kaffe... Men vanlig? Tja, det er vel så mangt som er vanlig Tror ikke de forventer noe i alle fall, de fleste har vel annet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. september 2009 #1324 Del Skrevet 2. september 2009 Er det vanlig å servere noe når man får hjemmebesøk av helsesøster??? Vi serverte faktisk ingenting vi Ingen av oss drikker kaffe så det var ikke i mine villeste tanker.. Men det er sikkert hyggelig å gi henne litt å drikke på ja Nå var hun ikke så veldig lenge hos oss heller, er jo ikke såå masse å gå igjennom med mindre man har mange spørsmål. Du er vel lei av alle som maser nå Imli, det kan jeg godt skjønne. Når skal du til overtidskontroll? Det kan jo være litt deilig å vite om det er litt modent der eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. september 2009 #1325 Del Skrevet 2. september 2009 Skal på kontroll på sykehuset på fredag. Håper jeg slipper, men har mine tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. september 2009 #1326 Del Skrevet 2. september 2009 Skal på kontroll på sykehuset på fredag. Håper jeg slipper, men har mine tvil... Skjønner godt du håper å slippe den ja, men da kan de iallefall si litt mer om modenheten. Hvor langt gikk du over med T? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. september 2009 #1327 Del Skrevet 2. september 2009 Da har jeg tatt opp kanelboller som jeg bakte før lille E kom til verden...hun sa det tok ca 1 time, så er jo greit å servere noe - hvis hun vil ha. Dessuten kommer en venninne innom i ettermiddag, så da har jeg eventuelt kanelboller til hun kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. september 2009 #1328 Del Skrevet 2. september 2009 Da har jeg tatt opp kanelboller som jeg bakte før lille E kom til verden...hun sa det tok ca 1 time, så er jo greit å servere noe - hvis hun vil ha. Dessuten kommer en venninne innom i ettermiddag, så da har jeg eventuelt kanelboller til hun kommer Mmmm, det hørtes godt ut.. Når skulle jeg komme? Tror jeg skal bake litt sjokoladekake idag jeg, fikk så lyst på det.. Forresten så har de maaange gode oppskrifter på snartmamma.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. september 2009 #1329 Del Skrevet 2. september 2009 Mmmm, det hørtes godt ut.. Når skulle jeg komme? Tror jeg skal bake litt sjokoladekake idag jeg, fikk så lyst på det.. Forresten så har de maaange gode oppskrifter på snartmamma.com Tja, bare å stikke innom når det passer Vet ikke hvor du bor jeg men....kanskje det blir langt å reise til Hedmark for noen usle kanelboller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. september 2009 #1330 Del Skrevet 2. september 2009 Tja, bare å stikke innom når det passer Vet ikke hvor du bor jeg men....kanskje det blir langt å reise til Hedmark for noen usle kanelboller... Bor i Kr.Sand, men hva med posten :gjeiper: Neida, bare kosdere med kanelboller dere, kan sitte her med noen tørre skiver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. september 2009 #1331 Del Skrevet 2. september 2009 Bor i Kr.Sand, men hva med posten :gjeiper: Neida, bare kosdere med kanelboller dere, kan sitte her med noen tørre skiver jeg Oi, bor du der?? Byen lille E ble unnfanget Bodde der ett halvt år fra august i fjor, men da lille E begynte å spire i magen min, ville vi hjem til gamle trakter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. september 2009 #1332 Del Skrevet 2. september 2009 Oi, bor du der?? Byen lille E ble unnfanget Bodde der ett halvt år fra august i fjor, men da lille E begynte å spire i magen min, ville vi hjem til gamle trakter igjen Jupps, eller litt utafor da. Han ble det ja Forstår godt dere ville til hjemtraktene da ja,ville egentlig det jeg også før jeg flyttet hit. Men så hadde mannen fast jobb her nede og jeg kunne jo bare bytte skole, og siden har jeg jammen vært her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. september 2009 #1333 Del Skrevet 2. september 2009 Skjønner godt du håper å slippe den ja, men da kan de iallefall si litt mer om modenheten. Hvor langt gikk du over med T? Joda. Regner med jeg må dit. Gikk en uke over med T. Da hadde jeg time på sykehuset dagen før, ble tøyd i og fødte dagen etter. Men må jo si jeg hadde håpa å føde før lørdag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 2. september 2009 #1334 Del Skrevet 2. september 2009 Håper at det skjer snart for deg Imli. Kjenner så godt til følelsen av at h*n sikker aldri kommer og at man blir gående gravid for alltid. Og så er det alle som spør hver dag om det ikke er noe på gang.. Kan jo bli gal av mindre. Likevel så er det vel godt at du har overtidstime om kun 2 dager og at da vil noen beslutninger taes. Når det gjelder besøk fra helsesøster og bevertning, så fikk jeg beskjed på St Olavs her i Trondheim at helsesøstrene ikke kom på hjemmebesøk til andregangsfødende, men i går ringte helsestasjonen og sa de kommer på fredag.. Helt greit det men fullstendig unødvendig synes jeg. Jeg fortalte masse per tlf om hvordan det går her hjemme, med amming, soving osv osv. Skulle vel egentlig være nok det? Så i dag kastet jeg meg rundt og baka muffins og kjøpte vestlandslefse (nam nam) til besøket. Har aldri slike ting i fryseren. (Blir alltid spist opp med engang desverre). Ellers går dagene med til amming og bleiebytting. Tror han gjør ut seg ca 8 ganger per dag.... Må opp om natten og skifte på han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 2. september 2009 #1335 Del Skrevet 2. september 2009 Håper at det skjer snart for deg Imli. Kjenner så godt til følelsen av at h*n sikker aldri kommer og at man blir gående gravid for alltid. Og så er det alle som spør hver dag om det ikke er noe på gang.. Kan jo bli gal av mindre. Likevel så er det vel godt at du har overtidstime om kun 2 dager og at da vil noen beslutninger taes. Når det gjelder besøk fra helsesøster og bevertning, så fikk jeg beskjed på St Olavs her i Trondheim at helsesøstrene ikke kom på hjemmebesøk til andregangsfødende, men i går ringte helsestasjonen og sa de kommer på fredag.. Helt greit det men fullstendig unødvendig synes jeg. Jeg fortalte masse per tlf om hvordan det går her hjemme, med amming, soving osv osv. Skulle vel egentlig være nok det? Så i dag kastet jeg meg rundt og baka muffins og kjøpte vestlandslefse (nam nam) til besøket. Har aldri slike ting i fryseren. (Blir alltid spist opp med engang desverre). Ellers går dagene med til amming og bleiebytting. Tror han gjør ut seg ca 8 ganger per dag.... Må opp om natten og skifte på han også. Rakk aldri å servere noe jeg - hs kom litt senere enn avtalt og vi fikk gjordt unna det vi skulle på null komma niks, så ble ikke noen servering Men, det er jo greit å ha noe i hus da, i tilfelle-rottefelle liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. september 2009 #1336 Del Skrevet 2. september 2009 Håper at det skjer snart for deg Imli. Kjenner så godt til følelsen av at h*n sikker aldri kommer og at man blir gående gravid for alltid. Og så er det alle som spør hver dag om det ikke er noe på gang.. Kan jo bli gal av mindre. Likevel så er det vel godt at du har overtidstime om kun 2 dager og at da vil noen beslutninger taes. Ja, har en følelse av evig graviditet denne gangen også gitt. Hjelper jo ikke med alle som maser heller. Og svigermor syntes det var sååå rart at jeg gikk over tida igjen, annengangs og såpass kort tid siden forrige fødsel. Helt sikkert ikke vondt ment, men det får meg jo ikke akkurat til å føle meg bedre at jeg er så "unormal" da! Får se hva de sier på fredag da. Får håpe jordmor kan tøye litt så kanskje det skjer noe. For jeg har ikke lyst til å bli satt i gang heller, vil jo at det skal skje av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 2. september 2009 #1337 Del Skrevet 2. september 2009 Ellers går dagene med til amming og bleiebytting. Tror han gjør ut seg ca 8 ganger per dag.... Må opp om natten og skifte på han også. *Signerer* Min har ALLTID bæsjebleie om natten.... Ja, har en følelse av evig graviditet denne gangen også gitt. Hjelper jo ikke med alle som maser heller. Og svigermor syntes det var sååå rart at jeg gikk over tida igjen, annengangs og såpass kort tid siden forrige fødsel. Helt sikkert ikke vondt ment, men det får meg jo ikke akkurat til å føle meg bedre at jeg er så "unormal" da! Får se hva de sier på fredag da. Får håpe jordmor kan tøye litt så kanskje det skjer noe. For jeg har ikke lyst til å bli satt i gang heller, vil jo at det skal skje av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. september 2009 #1338 Del Skrevet 2. september 2009 Her bæsjes det også om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. september 2009 #1339 Del Skrevet 3. september 2009 Vi serverte faktisk ingenting vi Ingen av oss drikker kaffe så det var ikke i mine villeste tanker.. Akkurat slik var det her også. Og det skjer egentlig rett som det er med alt besøk.. --- Jeg skulle si at lillegutt vanligvis bæsjer om natta, men ikke i natt. Men jeg kjenner nå i nesa at det tar han igjen til de grader akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. september 2009 #1340 Del Skrevet 3. september 2009 Gjett hvem som er her ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå