Gå til innhold

Skravletråd 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til Tussi!

Her har jeg termin i dag, men skjer ikke en dritt som vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg begynner å bli litt lei nå. Har i tillegg begynt å grue meg litt til fødslen, jeg vet jo hvor vondt det er... Så nå vil jeg i grunnen bare ha det overstått så jeg slipper å gå å gruble på hvordan det kommer til å bli.

Skrevet

Spennende Tussi, lykke til!

Gratulerer med termin i dag imli! :hoppe: (prøver å se det fra den positive siden :ler: )

Uff da, effy. Hørtes ikke noe godt ut. Jeg vet også hvor slitsomt og tidkrevende det er med pumping, men hva gjør man vel ikke får disse små skjønne? Ble du noe klokere av legebesøket?

Skrevet (endret)
Uff da, effy. Hørtes ikke noe godt ut. Jeg vet også hvor slitsomt og tidkrevende det er med pumping, men hva gjør man vel ikke får disse små skjønne? Ble du noe klokere av legebesøket?

Jeg hadde iallefall sopp, så da må jeg og lillegutt behandles. I tillegg sendte legen inn en prøve av melka for å sjekke om det var noen "slemme bakterier" i sårene....

Legen syntes at brystvortene så helt forferdelig ut og hvis jeg skulle få feber eller bli dårlig så MÅTTE jeg ta kontakt med en gang. Sikkert for å unngå at jeg skal få brystbetennelse *grøss*.

Gratulerer med termin Imli! Lykke til hvis det skjer noe snart :klemmer:

Endret av effy
Skrevet

soon_to_be sin sønn er to uker, effy sin fem uker, min syv uker.

Er det flere som fødte på en mandag?

Skrevet

NiChia sin datter er født samme dag som min sønn - så enda ett mandagsbarn der :)

Skrevet

Og hvis lilletuss kommer idag, blir det enda et mandagsbarn :jepp:

Skrevet

Jeg fødte også på en mandag (Evila her...)

Det samme gjorde vel Flickan, da vi fødte på samme dato :)

Lille snupin er 8 uker i dag :)

Skrevet

Da kan vi konkludere med at mandag er en populær fødedag i denne klubben! :ler:

Skrevet
Da ser det ut som det kanskje skjer noe her.. Rier med 5 minutts mellomrom, blødd litt og skal inn på sykehuset til en sjekk om en times tid..

Lykke til Tussi :kghjerte:

Imli: samme som deg tenkte jeg. Visste jo hvor vondt det er å føde men gledet meg til at fødselen skulle være igang. Desverre var det vondere enn jeg husket og det var jo pga at det ble keisersnitt forrige gang og jeg da slapp å gå igjennom selve fødselen bare åpningsriene. Hadde jeg visst det jeg gjør nå hadde jeg nok vært et nervevrak. Heldigvis oppleves alle fødsler forskjellig da :)

Skrevet

Nå er Tussi snart i mål :hoppe:

Jeg håper ikke jeg får mandagsbarn ;) Eller, da vil jeg i så fall ha et rakett-mandagsbarn nå da. Men ellers ikke! Har ikke lyst på en uke med overtid IGJEN!

Spice: Ja, det er jo utrolig vondt. Jeg har ikke tenkt så mye på det, men nå som det nærmer seg og kan skje når som helst, så merker jeg jo at jeg har begynt å tenke litt på det. Jeg fødte jo normalt sist, men utdrivingsfasen var fæl... Synes åpningsriene var veldig vonde, men til å leve med... Var den siste innspurten som var så vond, sikkert fordi det tok så lang tid også da. Brukte vel nesten to timer på å presse ut den ungen. Husker ennå følelsen da hodet stod i åpninga, og så slutta rien. Føltes som om bekkenet ble revet i filler. Grøss. Men, men, nå har det tross alt vært en pionér der! Så jeg har et håp om at nummer to sklir lettere ut :)

Skrevet
:hoppe:

Nå er jeg tilbake fra ferie, og GRATULERER så masse til dere som har fått :blomst: Bare Tussi og Imli igjen nå :)

Skal lese ordentlig gjennom i morgen og skrive mer.

Så koselig å "se" deg igjen :)

Alt bra i heimen?

Nå har endelig Lilletuss kommet

Skrevet
Nei...

:ler:

Får håpe det ikke blir alt for lenge til da :klem:

Skrevet

imli da... Uff, håper det skjer noe snart. Eller så kan jeg være slem og si at 09.09.09 er jo en fiffig dato.... (unnskyld..)

Har Tussi fått? Gratulerer så mye i så fall! (gidder noen oppdatere terminlista, ha'kke tid nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...