Soon Skrevet 16. august 2009 #1161 Del Skrevet 16. august 2009 Da takker jeg for meg - skulle jeg til å si Reiser på sykehuset om ca 20 minutter, for sjekk og samtale og prøver... Vet ikke om jeg sover der eller hjemme inatt, det får tiden vise. Kommer jeg hjem igjen idag, så stikker jeg nok innom Hvis ikke må jeg si lykke til til alle dere andre med termin til uka - her kan det fort bli skikkelig føde-boom mens jeg er borte. Nå skal jeg dra å hente ut lillegutt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. august 2009 #1162 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. august 2009 #1163 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til, begge to! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. august 2009 #1164 Del Skrevet 16. august 2009 Er på vei hjem igjen fra sykehuset nå. De tok masse forskjellige tester og de var i grunn veldig usikre på om vannet var gått eller ikke men de kom fram til at vannet har gått og det er alt imellom 6 og 3 min mellom riene nå. De er bare ubehagelige fortsatt, men jeg kjenner at jeg blir sliten og tåler litt mindre for hver ri. (Nå er det en her igjen, pust, au? Tja, litt.) Sov dårlig i natt også så skal hjem og slappe av nå. Skal tilbake på sykehuset senest kl. 1900 i kveld (hvis jeg ikke finner ut at vi nå inn før det da) og blir vel å overnatte der tenker jeg. Så kanskje vi treffes på sykehuset i kveld Hadde vært koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. august 2009 #1165 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 16. august 2009 #1166 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg gikk en laaang tur + hadde litt Noen timer senere startet fødselen... Thihi, har ikke funket hittil! Men er jo 2 uker igjen til termin også..Tror vel igrunn ikke helt på at man kan gjøre så mye for å få igang fødselen heller..Men skader uansett ikke å gå turer og litt da Lykke til Soon_to_be og NiChia!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. august 2009 #1167 Del Skrevet 16. august 2009 Lykke til dere to som er i gang! Soon_to_be - det hadde vel vært deilig å få sove i egen seng i natt? Men er vel kanskje så spent på morgendagen at du ikke sover uansett... NiChia - masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. august 2009 #1168 Del Skrevet 16. august 2009 Følger spent med her, og ønsker dere som er i gang eller som fortsatt venter lykke til. Håper dere får en like flott opplevelse som jeg hadde. Syns det var så fantastisk å føde jenta mi at jeg ikke har ord for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. august 2009 #1169 Del Skrevet 16. august 2009 Oppdatering fra Soon_to_be: Hun har tatt ctg, blodtrykk, urinprøve og hatt samtaler med anestesilege og sykepleier ang. morgendagen. Gutten skal ut i 09.30 tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. august 2009 #1170 Del Skrevet 17. august 2009 Nå har vel soon_to_be blitt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. august 2009 #1171 Del Skrevet 17. august 2009 Soon_to_be har blitt mamma! Gutten kom 11.43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 17. august 2009 #1172 Del Skrevet 17. august 2009 Gratulerer Soon_to_be! Kvist: var ikke det du som tok bilde hos fotograf? hvordan var det? hva hadde du på av kle og sånt? Vi skal ta bilder på torsdag, men jeg har null erfaring med bilder og fotograf og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 17. august 2009 #1173 Del Skrevet 17. august 2009 Gratulerer så mye med gutten, Soon_to_be! Håper formen er bra hos både liten og stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. august 2009 #1174 Del Skrevet 17. august 2009 Gratulerer som mamma soon_to_be! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. august 2009 #1175 Del Skrevet 17. august 2009 Gratulerer deg her også jeg, soon_to_be! Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. august 2009 #1176 Del Skrevet 17. august 2009 Sliten i hodet nå ja.. Lillegutt har skreket konstant fra klokka halv elleve i dag. Dvs. han har vært stille to ganger halvtime da han fikk mat... Tror aldri jeg har vært så glad for at mannen kom hjem fra jobb noengang. Jeg har flyktet ned til kjelleren og pc'en mens han prøver å trøste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 17. august 2009 #1177 Del Skrevet 17. august 2009 Da har Nichia blitt mamma:d Jenta kom i natt i 03 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. august 2009 #1178 Del Skrevet 17. august 2009 Kvist: var ikke det du som tok bilde hos fotograf? hvordan var det? hva hadde du på av kle og sånt? Vi skal ta bilder på torsdag, men jeg har null erfaring med bilder og fotograf og alt! Nei, det var ikke meg. Men jeg har tenkt tanken da. Hadde vært koselig med proffe babybilder. Jeg hadde i såfall tatt på vanlig hverdagstøy, men tenkt litt igjennom det slik at sokkene matchet og sånn Hva skal du betale for fotograferingen? Og hva er inkludert i den prisen? Masse gratulerer til Soon_to_be og Nichia! Gleder meg til å lese historiene deres etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. august 2009 #1179 Del Skrevet 17. august 2009 Sliten i hodet nå ja.. Lillegutt har skreket konstant fra klokka halv elleve i dag. Dvs. han har vært stille to ganger halvtime da han fikk mat... Tror aldri jeg har vært så glad for at mannen kom hjem fra jobb noengang. Jeg har flyktet ned til kjelleren og pc'en mens han prøver å trøste.. uff Aricept, tror ikke jeg klarer å forestille meg hvordan det må være. Klart du er glad når mannen kommer og kan avlaste deg litt da ja. Stor til deg. Håper dere finner ut av hva som plager lillegutt så det går an å forstå hvorfor han skriker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 17. august 2009 #1180 Del Skrevet 17. august 2009 Nei, det var ikke meg. Men jeg har tenkt tanken da. Hadde vært koselig med proffe babybilder. Jeg hadde i såfall tatt på vanlig hverdagstøy, men tenkt litt igjennom det slik at sokkene matchet og sånn Hva skal du betale for fotograferingen? Og hva er inkludert i den prisen? Søren, da må jeg begynne å lete bakover i forumet.. Jeg tenker at vi tar både svarte og hvite klær, tar med litt så får vi skifte og prøve hva som blir best Vi betaler 650 for fotograferingen sånn jeg skjønnte det, og da får vi 1-2 timer fotografering og vi får med en cd med alle bilda på, så må vi betale for de bilda vi vil ha..Om vi vil ha noen Gratulerer NiChia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå