Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Alle" dere med termin først har jo fått før tida, så da blir det vel overtid på oss andre ;)

Sånne var det i terminklubben forrige gang jeg var gravid - alle mer tidlig termin fikk før tida, og så ble det overtid på nesten alle oss andre :fnise: Men er ER jo strengt tatt vanligst for førstegangs å føde etter termin da, synes det var uvanlig mange som har fått før her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er veldig mange som har fått før termin, merkelig. Er vel bare et par-tre-fire stykker som har fått etter termin, og ingen av de heller har gått lenge over termin..

Så fort å jevne ut gjennomsnittet har dere siste tenkt til å gå to uker over tida alle sammen? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er veldig mange som har fått før termin, merkelig. Er vel bare et par-tre-fire stykker som har fått etter termin, og ingen av de heller har gått lenge over termin..

Så fort å jevne ut gjennomsnittet har dere siste tenkt til å gå to uker over tida alle sammen? :plystre:

Jeg har nå iallefall tenkt å få senest den 17.... :fnise: (10 dager før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ser nå ikke ut til at det blir helt to uker over tida da.

Gørrete-detalj-oppdatering: Om ikke hele, så har deler av slimproppen røket til for noen få minutter siden.

Jeg vil ikke føde på søndaaaaag! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det ser nå ikke ut til at det blir helt to uker over tida da.

Gørrete-detalj-oppdatering: Om ikke hele, så har deler av slimproppen røket til for noen få minutter siden.

Jeg vil ikke føde på søndaaaaag! :grine:

:hoppe: Snart kommer Saeria-babyen...vel kan jo fortsatt gå noen dager men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket godt til fullmånen ja. Sov nesten ikke i natt. Mye smerter og kynnere. Sto til slutt opp og ventet på at resten av huset skulle våkne. Har gått en lang tur i dag, håper det kanskje setter igang ting. Var også på shopping for å handle nye barnehageklær til sønnen. Kassadama på Cubus mente jeg burde gå hjem og ha sex for å sette igang fødselen. En eldre dame som sto i kassakøen var helt enig :skratte: Hun mente at babyen nok kommer før tiden sånn som jeg ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Fremmede folk som anbefaler sex! Jøje, den var ny!

Leste nettopp at føding kan skje alt fra 1 dag til 3 uker etter proppen har gått, så da kan det jo være at det blir lang ventetid for det.

Fullmåne var denne natta. Jeg sov ikke noe særlig jeg heller, men det var fordi jeg var stiv og støl som et uvær! Sjelden har det vært SÅ vanskelig å snu seg, og ikke minst karre seg ut av senga...og jeg som selvfølgelig måtte på do ørten ganger denne natta. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende om det skjer noe med dere i helga da :lur:

Jeg gikk 5 dager over tiden, så jeg har kanskje tatt noen av overtidsdagene siden så mange føder før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg som tidenes olding der jeg etter beste evne prøvde å snu meg i senga, eller stå opp, uten at det skulle gjøre vondt. Det var komplett umulig, så det var å finne beste fremgangsmåte som gav minst mulig au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min egen termin er jo i morgen da, men jeg har valgt å følge termin fra tidlig UL, som de ville ha satt til min på ordinær, men ikke turde fordi da ville de mest sannsynlig få en "sinnatelefon" fra hun som foretok den første UL'en. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg brukte opp overtidskvota mi sist, har ikke lyst til å gå en uke over termin igjen... :sjenert:

I dag har jeg vært ute og bada, stupt fra flåten til og med :fnise: Mannen var ikke med, så jeg kunne tillate meg litt mer sprell ;) Hehe

Drømmer dere mye forresten? Jeg drømmer vanligvis masse, og under graviditetene tar det helt av. I natt drømte jeg at jeg fødte fire kaninunger! :skratte: Og en av dem var lilleungen min da, helt lik ham, bare med kaninører :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Jeg drømmer livlig jeg og. I natt så drømte jeg at jeg hadde fått invitasjon til bryllupet til ei jeg var venninne med på barneskolen. Invitasjonen hadde bilder av tøyet hennes og overdelen var en babydoll hvor hun hadde skrevet at det var fordi hun trengte plass til baby, for hun var 3 uker og to dager på vei på bryllupsdagen. Hendig at invitasjonen kom samme dag bryllupet skulle stå.

Ved invitasjonen fulgte ikke mindre enn to CB digital som viste hvor mye hcg det var i urinen når hun tisset på pinnen, slik at det var bevist at hun faktisk var gravid brud.

*riste på hodet*

Hvor kommer alt dette fjaset fra?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler:

Drømte mye under svangerskapet jeg også. Som regel handlet de om at jeg hadde født, og at jeg glemte å amme ungen. Gruet meg så veldig til ammingen og var sikker på at jeg ikke kom til å få det til, men her flommer det jo over, så det trengte jeg ikke å bekymre meg for.

I dag har jeg og mannen vært på kino mens søsteren min passet lillegutt. Han hadde skreket en del første halvtimen, og hun var på nippet til å ringe oss. Tror han hadde vondt i magen for han roet seg etter en giga-rap, heldigvis. Etter det gikk det kjempefint og han sov helt til vi kom hjem for ikke så lenge siden. Nå har han fått kvledspupp og pappan steller ham for kvelden. Jeg merker jeg er glad for at søsteren min har flyttet til byen, det er kjempekjekt for oss å kunne spørre noen vi stoler 100% på om barnevakt. Hun koser seg dessuten masse med ham, og er blitt kjempeglad i han allerede.

Effy: Jeg har slettet dagboka mi, ja. Tar en liten dagbokpause, men kommer nok tilbake. Kommer i hovedsak til å følge med på dere her inne i terminklubben, selv om jeg titter innom bøkene deres innimellom. Blir så mange å følge med på, og det tar for mye tid. Har lyst å bruke tiden min på andre ting om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en drøm på deg også ja, Saeria! :ler: Man kan lure på hvor i all verden det kommer fra ja...

37 uker i dag, og "ferdig" bebis :jepp: Men jeg tror jeg vil drøye en uke eller to til altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov lillegutt 7 timer :overrasket: Jeg våknet faktisk før ham, og så fort han ga fra seg et klynk løftet jeg ham over meg for amming. Rimelig brystsprengt da ja :ler: Etter ammingen pumpet jeg ut ytterligere 200 ml. Skal ha barnevakt på mandag, så trenger noe i backup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...