Saeria Skrevet 30. juli 2009 #961 Del Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer Effy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. juli 2009 #962 Del Skrevet 31. juli 2009 1 mnd igjen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2009 #963 Del Skrevet 31. juli 2009 Det går så det suser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. juli 2009 #964 Del Skrevet 31. juli 2009 Er det NAN H.A.1 du har brukt? Var den til meg? Nei, ikke Nan H.A.1, bare vanlig Nan som er ferdig utblandet, på disse "juicekartongene". Men som sagt, det blir bare brukt når svigermor mater, eller han krever kun 10-20 ml til. Minste mengde Hipp å lage er nemlig 110 ml.. Ser ut som bæsjen har normalisert seg, men det er allikevel en særs sutrete unge om dagen. Stakkars mannen ser jo sønnen sin kun grinete. Han griner om kvelden, natta og morgenen. Han er snill noen timer på dagen (som nå hvor svigermor er for å passe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. juli 2009 #965 Del Skrevet 31. juli 2009 I see. Det er visst noe med at vanlig NAN har mer komplekse proteinkjeder, kontra H.A.1, som er mer skånsom for sarte babymager. Har en søster og to som har måttet gi opp ammingen med sine, (for lite melk, lite vektoppgang, melk som forsvinner...) og dermed er litt bevandret i MME-verdenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. august 2009 #966 Del Skrevet 1. august 2009 Stille her for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2009 #967 Del Skrevet 1. august 2009 Ja. Det er vel litt rolig ruging på oss enda. Ingen action her å spore hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. august 2009 #968 Del Skrevet 1. august 2009 Idag, 01.08.09 har lille L smilt til mamma for første gang. 3 uker og 6 dager gammel :rødme: Tenk, han er 1 mnd i morgen, det har gått så utrolig fort altså. Dagene bare flyr unna (mest fordi vi står opp i eleve tiden hver dag da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. august 2009 #969 Del Skrevet 1. august 2009 Bare ruging her også 36 uker i dag, bare to uker til jeg faktisk er innenfor termin og ungen kan komme når som helst... Er ikke klar! Trives veldig godt med bare en unge! Hjelp... for liten baby som har smilt i dag, Minnimusepus! Så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. august 2009 #970 Del Skrevet 1. august 2009 Tenk at Minnimusepus-babyen snart er en måned da! Fødte ikke du i går liksom? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2009 #971 Del Skrevet 1. august 2009 Så koselig med smilende baby! Her ruges det fortsatt, og folk ser på meg som om de tror jeg skal sprekke hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 1. august 2009 #972 Del Skrevet 1. august 2009 I natt våknet jeg og var helt overbevist om at jeg hadde født. Så jeg begynte å skrive melding til ei venninne som reiser på ferie i dag for å si at hvis hun forta seg kom hun til å få treffe den lille før hun dro. Skrev at hun var så og så stor og lang og hadde mørkt hår og greier. Plutselig merket jeg at jeg lå hjemme i min egen seng og tenkte det var rart i og med at jeg egentlig skulle vært på sykehuset. Så fant jeg ut at jeg skulle se etter veslefrøkna og først så jeg etter i senga hennes, der var hun ikke, så så jeg etter i vogna hennes, der var hun ikke. Så gikk jeg inn på badet og sjekket i badekaret om vi hadde lagt henne der, men hun var ikke der heller. Så så jeg meg i speilet og så at jeg i grunn var ganske gravid fortsatt og da skjønte jeg at jeg bare hadde innbilt meg det. Så var godt jeg ikke rakk å sende meldinga til venninna mi før jeg oppdaget at jeg lå hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2009 #973 Del Skrevet 1. august 2009 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 1. august 2009 #974 Del Skrevet 1. august 2009 Her ruges også, 36+4 i dag. Vagger avgårde. Med en liten en i sportsvogna og en i magen, føler jeg meg som DEN fruktbarhetsgudinnen Folk kommenterer om jeg ikke skal ha snart. Har jo vært stor så lenge.... Føler egentlig det er på tide nå. Er sliten, sover dårlig og humøret er så som så. Sønnen vår reagerer på dette med den verste trassalder, så det gjør det ikke enklere. Å ta time-out ca 6-8 ggr per dag med en rasende, utagerende 3 åring, sliter også nå på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2009 #975 Del Skrevet 1. august 2009 Kan tenke meg det ikke bare er rosenrødt med en gutt utenfor magen som er blitt såpass stor at han vil vise vilje og egne meninger, nei. Det bedrer seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 1. august 2009 #976 Del Skrevet 1. august 2009 Takk Det håper jeg også. Rart at den søte, gode poden plutselig blir et lite "monster". Vet han forsøker teste grenser og egen vilje, men at han skulle bli SÅ sta og sint var en overraskelse.... Men det er heldigvis noe som vil gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2009 #977 Del Skrevet 1. august 2009 Kan hende han selv også blir overrasket over hvor sinna han kan bli. Det er vel ikke alltid lett å være liten gutt på 3 år heller. *håper jeg kan holde på denne sindigheten når Lille Bolle i magen en gang blir tre og muligens full i krigersk vilje* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. august 2009 #978 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, det var veldig koselig altså, helt utrolig deilig følelse. Da vet en at de trives liksom Ikke at jeg tror han mistrives, men det varmet veldig i hjertet og jeg tror jeg kan leve veldig lenge på det :rødme: Tenk at Minnimusepus-babyen snart er en måned da! Fødte ikke du i går liksom? :klø: Jo, det føles veldig sånn ut. Ei venninne av venninna mi fødte i går, også sier jeg "Huffda, går det greit med babyen da?" Var sikker på at hun hadde født mange uker for tidlig. Tingen er jo at det er 5 uker siden jeg traff henne sist, så hun fødte bare 4 dager før Men tiden går så utrolig fort, og tenk at dere snart er fødeklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 2. august 2009 #979 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg går her jeg også å ruger...snart så jeg begynner å bli litt smålei Så søt en liten bebis minnimusepus! Gleder meg til det blir vår tur I natt har vi vært barnevakt for en knært på snart 2 år..spennende! Men det har igrunn gått kjempebra! Ble litt surr i leggingen, han fann vell ut at han kunne snurre oss litt rundt fingeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2009 #980 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Takk Det håper jeg også. Rart at den søte, gode poden plutselig blir et lite "monster". Vet han forsøker teste grenser og egen vilje, men at han skulle bli SÅ sta og sint var en overraskelse.... Men det er heldigvis noe som vil gå over. Huff, føler med deg, er glad min er såpass liten at han foreløpig er ganske medgjørlig... Men lurer veldig på hvordan han reagerer på å bli storebror! Han er jo så liten at han ikke kan forberedes på noen måte... Endret 2. august 2009 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå