Minnimusepus Skrevet 26. juli 2009 #941 Del Skrevet 26. juli 2009 Åhh, jeg tror ikke jeg hadde orket å hatt han i senga hver eneste natt. Men om han bare gråter i sin egen er et veldig deilig å legge han hos oss så han roer seg, så jeg skjønner de som gjør det. Men nå har han sove mer i sin egen seng enn han har i vår da, så da synes jeg ikke det gjør noe å la han ligge hos oss litt innimellom, er jo så koselig :rødme: Tøybleier kunne jeg aldri ha brukt, har mer enn nok å vaske som det er Bleier er toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. juli 2009 #942 Del Skrevet 26. juli 2009 Her skal tøybleier brukes og vaskes, og det med liv og lyst! Gleder meg faktisk til å ta de små herlighetene i bruk. Det ble ikke brettiser på oss da, selv om jeg er forberedt på å brette konvoluttbrett på barsel. De bruker nemlig tøybleier der. Hjemme blir det en kombinasjon av AIO med lomme, lommebleier og vanlig AIO(har tre øko-aio'er som også må prøves). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. juli 2009 #943 Del Skrevet 26. juli 2009 SPEKEMAT!! Det er mitt største savn i svangerskapet - skal bli så deilig å spise det igjen!! Ost og kjeks (uten vin) har jeg spist masse av....men ikke upasteurisert ost da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. juli 2009 #944 Del Skrevet 28. juli 2009 All ære til dere tøybleiebrukere. Jeg har mer enn nok med papirbleier jeg... Våtservietter bruker vi sjelden, kun ute på tur. Hjemme vasker vi med vann og mesoft. Samsoving gjør vi ikke. Gutten sover så godt alene i vugga si, så har ingen planer om å endre på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juli 2009 #945 Del Skrevet 28. juli 2009 Litt stille her for tida... Men jeg tror det er noe på gang hos Effy altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. juli 2009 #946 Del Skrevet 29. juli 2009 Noen som har lyst til å overta et stk. skrikete guttunge? *sliten-nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2009 #947 Del Skrevet 29. juli 2009 Uff, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. juli 2009 #948 Del Skrevet 29. juli 2009 Han har skreket seg gjennomsvett av tøyskift nummer to hittil i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2009 #949 Del Skrevet 29. juli 2009 Uff. Stakkar liten. Magevondt? Første gangen dette har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. juli 2009 #950 Del Skrevet 29. juli 2009 Huff da Aricept Håper det snart går over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. juli 2009 #951 Del Skrevet 29. juli 2009 Du har min medfølelse også, ikke noe hyggelig, hverken for mor eller barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 29. juli 2009 #952 Del Skrevet 29. juli 2009 Nå syns jeg du har fått nok, Aricept! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. juli 2009 #953 Del Skrevet 29. juli 2009 Endelig er han stille... Tror nok han har/ hadde vondt i magen stakkar. Oppkast to ganger i går, og så steinhard avføring i natt. Ikke kommet noe mer i dag. Vi har gått til innkjøp av maltekstrakt og håper et hjelper. Det er visst ikke uvanlig med hard mage av MME. Stakkar lille gutten min.. Håper han er snill i natt, jeg trenger søvn merker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 30. juli 2009 #954 Del Skrevet 30. juli 2009 Aricept - Hva slags mme bruker dere? Jeg brukte nan sin erstatning og den tror jeg ikke gutten vår tåler, det blir nok for mektig for magen hans. Vi har hatt ganske mange timer med gråting, stort sett hver dag. Men nå har jeg fått opp produksjonen og har ikke gitt han nan på to dager, og jammen sover han ikke hele natten gjennom. Forigårs sov han fra 23.30 - 05.30 og i natt fra 01.00 - 07.30. Han har ikke gråte sånn besatt som han har gjort tidligere. Vi vet jo ikke sikkert om det er nan'en, vi får først se om det fortsetter i denne gode vanen. Det hadde ikke gjort noe for å si det sånn, mannen ble ganske sliten av å få sove 3-4 timer om natta Forøvrig er det mange barn som faktisk ikke tåler nan pga mektigheten, det er visst nesten som ku-melk. Noen barn har jo også melkeallergi, også noe å tenke på om det skulle vedvare. Hørt om enkelte som har forsøkt alt av tips som etter noen mnd finner ut om allergien, men det er jo ikke kjempemange da. Uansett, verdt å notere seg bak øret Ellers så har du sikkert sett de fleste råd og kjerringråd som sukkervann, massasje, kiropraktor,minifom,fenikkel osv.. Men jeg har to venninner som også har slitt med mye gråt og de har brukt probiotika, det er melkesyrebakterier som balanserer magen og styrker immunforsvaret. Absolutt verdt å prøve om det vedvarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. juli 2009 #955 Del Skrevet 30. juli 2009 Vi bruker som regel Hipp. Det etter anbefaling fra bror og andre bekjente. Gulpet lukter mye mindre med Hipp enn med Nan. Han får litt Nan (sånn ferdigboks) når det er svigermor som lager maten (hvis jeg sover når han er sulten og hun passer) for hun har ikke lært seg den oppblandingen med pulver. Ser ut som det har gått litt bedre nå. Normal bæsj igjen, men han skriker over en time etter hver mating.. Frustrerende, særlig på natta (jeg lærer nå at jeg er veldig avhengig av søvnen min..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2009 #956 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Er det NAN H.A.1 du har brukt? Endret 30. juli 2009 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. juli 2009 #957 Del Skrevet 30. juli 2009 Har funnet frem gamle babyklær i dag jeg. Har den store ungen min virkelig vært SÅ liten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2009 #958 Del Skrevet 30. juli 2009 Her har jeg gjort alt klart i stellekommoden. Jeg har til og med lagt fleecepapir i halvparten av bleiene. Tenkte jeg skulle ta til meg et råd jeg fikk, nemlig om å ha mest mulig klart. For nå vet man nemlig ikke når ting kan skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 30. juli 2009 #959 Del Skrevet 30. juli 2009 Har også vaska klærne til storebror. Han er snart 3 men jeg har helt glemt hvor lite str 50/56 er! Artig å kunne ta alt frem igjen. Siden det blir en gutt denne gangen også, får jeg brukt det meste en gang til og "slipper" kjøpe andre farger. Så nå er alt klart til barnet, men værre med meg. Nå MÅ jeg komme meg ut og kjøpe ammeBH!! Blir jo så man prioriterer å handle klær til barna. Har ikke kjøpt meg noe i sommer. Mye fint i butikkene, men siden jeg MÅ gå i vide tunikaer og topper, frister det ikke å kjøpe det nå som barnet snart er der. Men butikkene bugner jo av denne moten... Skal heller kjøpe meg med tighte klær når barnet er ute. Savner mine jeans, t-shirts og skinnjakke....Noen hørt noe fra Effy?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. juli 2009 #960 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg må også kjøpe et par nye amme-bh'er. Og jeg gleder meg til litt nye klær etter at alt dette er over Har ikke kjøpt klær til meg selv på nesten ett år... Og da var det mamma som spanderte, som bursdagsgave... Er ikke den mest klesinteresserte, og med dårlig råd i tillegg da, er det liksom like greit med de avlagte klærne til min mer moteinteresserte søster Effy har fått bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå