Gjest imli Skrevet 22. juli 2009 #921 Del Skrevet 22. juli 2009 Takk begynner å nærme seg da... Har kjent masse nedpress i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juli 2009 #922 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja, grattis som høygravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 22. juli 2009 #923 Del Skrevet 22. juli 2009 Takk begynner å nærme seg da... Har kjent masse nedpress i dag også. Er uke 35 i dag og har også kjent nedpress de siste dagene samt smerter i underlivet når jeg knebøyer/skrever. Var hos lege for 1.5 uke siden og da hadde ikke hodet festet seg enda men han har ligget med hodet nede lenge nå. Jeg er også andregangsfødende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. juli 2009 #924 Del Skrevet 22. juli 2009 Er uke 35 i dag og har også kjent nedpress de siste dagene samt smerter i underlivet når jeg knebøyer/skrever. Var hos lege for 1.5 uke siden og da hadde ikke hodet festet seg enda men han har ligget med hodet nede lenge nå. Jeg er også andregangsfødende. Er omtrent samme ståa som her det da Ungen har ligget i hodeleie i alle fall siden uke 27 her, regner med den gjør det fortsatt. Skal til legen til uka så da får vi se om hodet har festa seg Når festa det seg hos deg sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 23. juli 2009 #925 Del Skrevet 23. juli 2009 Tenk så moro det blir når resten har termin, det er vel en 5-6 stykker med termin nesten samtidig? Hvordan går det med deg Effy? Ikke lenge til termin nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 23. juli 2009 #926 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som har hørt fra Plingelina,Aftensol også var det vel iap? Så Aftensol hadde skrevet i et innlegg at vannet gikk den 14 eller 15, så da har vel hun blitt mamma også Isåfall, gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. juli 2009 #927 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er mange samtidig i slutten av august, så da blir det nok ekstra spennende tider her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 23. juli 2009 #928 Del Skrevet 23. juli 2009 Tenk så moro det blir når resten har termin, det er vel en 5-6 stykker med termin nesten samtidig? Hvordan går det med deg Effy? Ikke lenge til termin nå Er her ennå med kul på magen.... Termin på tirsdag, men føles ikke som om kroppen en fødeklar akkurat... Det er litt "tørke" i terminklubben nå fram til slutten av august- da blir det babyboom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juli 2009 #929 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, i august blir det liv i leiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 23. juli 2009 #930 Del Skrevet 23. juli 2009 Er omtrent samme ståa som her det da Ungen har ligget i hodeleie i alle fall siden uke 27 her, regner med den gjør det fortsatt. Skal til legen til uka så da får vi se om hodet har festa seg Når festa det seg hos deg sist? Festa seg tidlig- ca rundt uke 34-35 om jeg husker rett... Da var jeg fødeklar og trodde at babyen skulle komme før terminen. Men nei da- gikk 14 dager over terminen..Våger derfor ikke håpe på noe fødsel før terminen denne gangen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. juli 2009 #931 Del Skrevet 24. juli 2009 Festa seg tidlig- ca rundt uke 34-35 om jeg husker rett... Da var jeg fødeklar og trodde at babyen skulle komme før terminen. Men nei da- gikk 14 dager over terminen..Våger derfor ikke håpe på noe fødsel før terminen denne gangen heller. Hos meg festa hodet seg i uke 33 sist, men gikk en uke over termin... Det har nok ikke noe å si for når man føder nei. Jeg tør heller ikke håpe på noe føding før termin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. juli 2009 #932 Del Skrevet 26. juli 2009 Plutselig litt stille her nå.. Driver alle og lader opp til slitsomme august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 26. juli 2009 #933 Del Skrevet 26. juli 2009 Spørs nok om det ikke er det de gjør ja. Lurer på hvordan det går med Effy jeg, var inne i dagboka der i stad og da hadde hun ikke vært der siden klokka 14.00 i går Herreli så spennende dette er, jeg kommer ikke til å gjøre noe annet enn å sitte her når jeg har "fri" i august Forresten jenter, hvor lenge synes dere det er passelig å vente med å ta seg en jentekveld med litt vin og kos? Er det sånn at jeg må vente i månedsvis? Må innrømme at jeg savner det litt jeg, og hadde syns det var koselig. Men ikke om folk "ser stygt på meg". Jeg har jo pumpe og kan fint pumpe meg så jeg har nok til de måltiene han skal ha hvis jeg er ute en kveld, og det er jo ikke snakk om å drikke seg overstadig beruset, bare noen glass kanskje? Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. juli 2009 #934 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg synes det er passende akkurat når det passer deg jeg! Har du tid og overskudd, og mulighet til å pumpe deg - så go for it! Jeg drikker svært sjelden alkohol så det er ikke nor savn for meg. Men dag to etter hjemkomst fra sykehuset stod ost og kjeks på menyen. Det var såå deilig å fråtse i all den osten jeg ikke fikk lov til å spise i gravidteten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. juli 2009 #935 Del Skrevet 26. juli 2009 Noen gleder seg til vin, andre til ost. Selv ser jeg frem til en blodig biff! Det er jo bare bortkastet råvare å spise gjennomstekt biff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 26. juli 2009 #936 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg synes det er passende akkurat når det passer deg jeg! Har du tid og overskudd, og mulighet til å pumpe deg - så go for it! Jeg drikker svært sjelden alkohol så det er ikke nor savn for meg. Men dag to etter hjemkomst fra sykehuset stod ost og kjeks på menyen. Det var såå deilig å fråtse i all den osten jeg ikke fikk lov til å spise i gravidteten Ost og kjeks hørtes deilig ut, og det er kjempedeilig å kunne spise det en ikke har kunne spise på nesten 9 mnd. Jeg tok meg selv i å kaste to av pølsepåleggene vi hadde i kjøleskapet i går (de hadde liggi i tre dager) for de kunne jo ikke jeg spise Kom jo på det etterpå at jeg kunne jo det alikevel, er jo ikke gravid lengre nå, hehe.. Ja, svigerinnen min sa også det til meg, hun var ute 2 uker etter fødsel. Før jeg ble gravid tenkte jeg at jeg skulle vente mange måneder, men så er det masse jeg sa jeg ikke skulle gjøre når babisen kom som jeg til nå har gjort F.eks å samsove - det synes jeg hørtes kjempeskummelt ut og kunne ikke skjønne de uansvarlige foreldrene som utsatte ungene sine for det. Vel, nå er jeg en av de skyldige Våtservietter - Det så jeg på som ren latskap, de blir jo ikke ordentlig rene,kan en ikke bare vaske ungen med klut. Idag sier jeg bare: Gud,så lettvint Det trengs jo klutvask innimellom, inbiller meg de ikke blir ordentlig rene med serviettene, dessuten er det mer koselig å stelle de med klut, en kan kose seg litt mer da synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. juli 2009 #937 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg synes også det bare er å komme seg ut - jeg ser i alle fall ikke stygt på noen som tar seg en hyggelig kveld et par uker etter fødsel. Jeg spiser og drikker akkurat det samme som alltid jeg... Drikker jo ikke alkohol til vanlig heller, ikke spiser jeg blodig kjøtt, og spekemat og diverse oster er det skjelden jeg spiser så ikke noe savn. Her blir det heller litt forsakelser mtp amminga Sist var det i alle fall greit å holde seg unna løk og kullsyreholdig drikke i starten husker jeg. Vi samsov også sist, de tre første månedene ville ikke ungen sove noen andre steder enn ved puppen eller oppå en av oss... Til nød i vogna... Men denne ungen må rett og slett bare lære seg å sove alene, man kan jo rett og slett ikke gi nummer to samme "service" som nummer en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 26. juli 2009 #938 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Drømmer om reker og hvitvin, kjeks, ost og rødvin Skal jammen meg unne meg et lite glass et par uker etter fødsel. Sist gang var jeg så sliten og utmattet siden lillegutt hadde kolikk, så da var vin det siste jeg tenkte på på lange tider. Det viktigste var nok søvn. Håper at det blir bedre denne gangen. Spekemat og blodige biffer samt møggeloster er jeg egentlig ikke så glad i uansett. Men savner røkt laks og krabbe (selv om jeg vet krabbe er ufarlig da..) Enig med Minnimusepus: samsoving og våtservietter ble en (u)vane her også. Vil gjerne unngå samsovingen denne gangen. Men våtservietter er et must! Lillegutt har aldri hatt sår stump, bleieutslett e.l selv om jeg alltid brukte våtservietter. Og når jeg hører at andre bruker tøybleier- Ikke aktuelt for meg iallefall. All ære til de som orker...... Endret 26. juli 2009 av Spice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. juli 2009 #939 Del Skrevet 26. juli 2009 Vi håper også på å unngå samsoving denne gangen. Men våtservietter bruker vi skjelden faktisk. Kun når vi er ute. Synes kluter er veldig greit jeg Og så mye billigere Men tøybleier hadde jeg aldri giddet tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 26. juli 2009 #940 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har latt darligen feste litt mer enn jeg egentlig hadde lyst til at han skulle jeg, sånn at jeg har noe å argumentere med når jeg vil ut igjen! Jeg gleder meg til jentekvelder med god vin! Men det jeg savner mest igrunn er spekemat, så det har jeg bestilt til sykehuset Ellers er jeg så kresen at noe av det andre som ikke er "lov" å spise ikke har vært noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå