Gå til innhold

Skravletråd 2009


Mirabella83

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva vi skal gjøre med barnebursdag i år. Det er noen 09-barn i barnehagen som har bursdag før han, får se hva de gjør. Men han er første gutten så hvis jentene bare ber jenter vet jeg ikke. Midt i fellesferien og sikkert mange borte. Håper på å slippe i år egentlig, er ikke veldig gira på å ha åtte unger løpende her hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifjor hadde vi bursdagsfest hvor vi ba venner med barn på samme alder. Ble vel en 8-9 barn og var veldig hyggelig for alle. Iår har jeg lyst til å gjøre samme, men vurderer å ta med 09-barna på avd, de er 5 så blir bare fire ekstra barn. Eller egen liten samling med bare dem. Jeg synes det er fint om det ikke blir et gavesirkus, det er bare så hyggelig å samles :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir barnehagebursdag for vår del i år. Vi har flyttet, og der vi før bodde i gangavstand fra barnehagen, må vi nå kjøre et stykke. Vi har dessuten søkt overflytting, og selv om jeg ikke har det store håpet, skal hun over på storavdeling, så det blir uansett oppbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Caramba: De planene høres deilige ut! :jepp:

Vi har begynt å snakke om ferie til Bergen vi :fnise: Ta en tur til akvarite og forhåpentligvis er der litt annet å finne på også?

Også har jeg en liten tanke ang. bursdagene. Barna bruker vel ikke være uten foreldrene ennå? Kanskje vi bare skal invitere de som bor i byggefeltet rundt her og så de som vi vanker sammen med til vanlig, tror jeg. Kanskje. Er heldigvis lenge til ennå :)

Vi håper på å få bygget oss en garasje ila vår/sommeren med veranda oppå. Får vi til det, så har vi jo kjempestor plass til stort bursdagsselskap!

Nå har M fått omgangssyken, stakkars. "Bare" 6 uker etter at jeg og mannen hadde den. Gjett om vi sikkert får runde nr 2 også :sukk:

Litt kjedelig at den har gått i bhg stort sett helt siden jul. Tyder jo på at noen ikke holder seg hjemme i sine 48 timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer å finne på i Bergen, ja. :) G syntes det var veldig spennende å besøke naturhistorisk museum, og Vannkanten (badeland) er også stas...Vi regner med at han kommer til å like å kjøre Fløybanen også. Vi har jo vært med han på Fløyen før, men da har vi gått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så koselige minner fra Bergen. Kun vært der en gang, men det var da jeg var mindre sammen med mormor og bestefar. Jeg var 11 år, og ble skjemmet bort etter alle kunstens regler. Gjør at jeg på en måte ikke har lyst til å besøke Bergen igjen, for jeg vil beholde den ferien i minnene akkurat som den er... (jada, litt sentimental blir jeg når jeg tenker på bestefar..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå fikk jeg svar på siste eksamen! Beste karakter! :hoppe: Superfonøyd! :skya:

Endret av Aricept
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Det er mer å finne på i Bergen, ja. :) G syntes det var veldig spennende å besøke naturhistorisk museum, og Vannkanten (badeland) er også stas...Vi regner med at han kommer til å like å kjøre Fløybanen også. Vi har jo vært med han på Fløyen før, men da har vi gått opp.

Har du tilfeldigvis tips til bra overnattingssted med barn også? :)

Og nå fikk jeg svar på siste eksamen! Beste karakter! :hoppe: Superfonøyd! :skya:

Hurra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, aricept! :hoppe:

Unknown: http://www.bergenhelg.no/bergen-for-barn

Har ikke prøvd de to hotellene selv da...

Jeg var på kontroll i dag. 36 ukersen, selv om jeg bare er 35+2. Lillebror har nå festet seg, så da får vi se hvor lang tid det tar før han melder sin ankomst. Det kan jo gå mange uker enda... Kjenner at han trykker i bekkenet, og den stakkars blæra holder jammen ikke på rare sakene før jeg kjenner at jeg må på toalettet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, aricept ;)

Vi er innlagt på barneavdelingen, E var veldig uheldig og falt i bhg igår, og brakk lårbeinet! :tristbla:

Falt på flatmark og ble hentet med ambulanse.

Så nå ligger den lille, tapre skatten vår med beina i strekk, og skal ligge slik i ca 3 uker.

Syns han vært så flink, selvfølgelig endel smerter i natt, og er spent på denne - problemet er at når han sover, så rykker han til slik man ofte gjør i søvne, og da gjør det vondt uansett smertelindring.

Men vi er de beste hender, og som sagt så har det gått overraskende bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke noe koselig telefon å få nei, men bhg, sykehuspersonell og venner og familie er helt utrolige og tar sånn vare på oss, så vi har det bare bra tross situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Soon, det hørtes veldig skremmende ut. Får nesten tårer i øynene bare av å tenke på at noe sånt kan skje med J. God bedring til stakkars lille :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi oi oi, Soon. Det var leit å høre.... Stakkars liten gutt. Tre uker i strekk, det er lenge for en liten kropp. Godt dere er i de beste hender.

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tårene spretter av og til her, er jo ganske så hormonell i tillegg til at han ser så stakkarslig ut der han ligger.

Men som sagt, han er super tapper og koser på mamma mens mamma koser på han :rodmer:

Rart for oss å være borte fra pappan også, og han syns det er tungt å være alene uten oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Stakkars gutten din, Soon! Godt dere har folk som kan ta litt vare på dere oppi det hele. Emå ha god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...