Gå til innhold

Skravletråd 2009


Mirabella83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sittet bare telefon så jeg ser ingen tickere, men skjønner at Kvist har en til på vei? Så kjempekoselig å høre! Krysser fingre for dere Kvist, og ikke minst; Gratuleret! :hoppe:

Jeg er enda ikke ferdig med mine to uker borte... I morgen ser jeg mannen og til lørdag lillegutt! Som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hjemmedag med E, som forøvrig startet kl 05.15 idag :sovne:

Fikk sovet en times tid før mannen dro på jobb og tok over, så skal nok holde ut.

E har blitt utrolig mye flinkere til å underholde seg selv, kan bygge med klosser på rommet sitt gaanske så lenge, og det er deilig - da får jeg slappa av litt, og ordnet litt i heimen.

Ellers så er han jo fink til å være med på f.eks klesvasken - det syns han er kjempeartig - henger opp sokker og truser osv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en liten spire Kvist :hoppe:

God tur hjem Aricept, blir nok godt å komme hjem til familien igjen. (selv om jeg har flirt litt over hvor ulike vi er, jeg drømmer nemlig om å ha en uke eller to fri fra mann og barn innimellom :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har vi besøkt oppdretteren i dag og valgt valp. Tre nydelige nøster som såvidt hadde lært seg å gå. Om fire uker hentet vi en av de hjem til oss :)

Mindre koselig- kofferten min er borte. Håper den dukker opp for her sitter jeg uten klær og toalettsaker. Og uten skolesaker så jeg måtte kjøpe ny kalkulator til eksamen til mandag. Intet mindre enn 1900,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med kofferten da. Og kalkulator til 1900,- er jo ikke akkurat noe man har lyst å kjøpe mer enn EN gang.

Jeg kan tenke meg det var godt å komme hjem til gutten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Da jeg kom hjem satt jeg bare med tårer i øynene og så på den nydelige gutten min :hjerte:

Tenker det gjorde kjempegodt!

Jeg må bare skryte litt av vår lille (store) smokkefrie jentegull. Nå sovner ho med en gang på kvelden og sover hele natta igjen :) I natt sov ho med besteforeldrene, og det hadde også gått helt supert! Så lett det gikk! Vi mangler litt soving på dagtid bare, men det får vi se om ho vil gjøre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink som er smokkefri, Unknown. Kjenner at jeg ikke gleder meg nevneverdig til den kampen, for han er SÅ glad i smokken sin. Han får den bare ved soving da.

Vi har en annen liten seier her i huset snart da. Det ser ut til at vi kan kutte nattbleia nå. Han har hatt maaaange tørre netter på rad, så det se ut til at han er moden for dette. Må bare få tak i noe godt laken, for siden han er mørkredd, sover han ofte i vår seng halve natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J sluttet med smokken i aug/sept, det gikk overraskende greit. Han begynte å kaste den bak senga ved leggetid for å få oppmerksomheten vår, så vi kutta den bare ut. Blir nok verre med bleieslutt.. Har tenkt at vi skal prøve ved påske, men vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hverken smokkeslutt eller bleieslutt enda. Store planer til sommeren...

Noen andre som leser Foreldre & Barn? Og ble sittende med maange tårer i øynene av spalten til alenepappaen Marius denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer meg på om ikke det bladet ligger i veska. Hadde planer om å lese mens jeg ventet på mannen på kafé, men så tok det lenger tid enn planlagt å pløye gjennom avisa.

Her er det mer godnyheter: Jeg skal bli tante igjen. Svigerinne venter en liten en i august. Så da blir lillefetteren til G storebror i en alder av 1 år og 8 mnd. ca.

Svigermor er STORFORNØYD da. To barnebarn på ett og samme år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonell som jeg er om dage, måtte jeg gråte en liten skvett for deg, Aricept - kan tenke meg tårene presset på da du endelig kom hjem til lille skatten din igjen :hjerte:

E driver å tar av seg klærne og bleien om dagen, og går litt rundt med bare truse her hjemme.

To dager på rad har han gått i over en time uten bleie, uten uhell, men han er ikke så veldig interessert i å gå på do lenger da.

Jeg sier at han mååå si fra hvis han må tisse eller bæsje, for nå har du ikke på bleie - og han bare: "neida" ...:daane::ler:

Men det har som sagt gått greit.

Vi starter nok storintensiv til sommeren, og jeg tror det skal gå bra, da han har en lekekompis som har sluttet og som er litt eldre, og som han ser opp til, og han snakker alltid om at han ikke har bleie osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår ble veldig inspirert til bleieslutt for noen uker siden, men er nok ikke helt klar fysisk enda. SÅ enn så lenge bruker vi bleier på tur/besøk/i bilen/i barnehagen og så går hun i truser hjemme. Hun har så lyst til å slutte, men klarer ikke å si i fra før hun må tisse enda. Så vi minner henne på det ganske ofte, og så går vi på potte/do før og etter mat, før vi skal ut, når vi kommer inn, før og etter soving osv. Hender det er noen uhell, men hender også at det er dager uten uhell. Soving har hun nesten slutta med på dagtid, max en lur i løpet av helga og veldig sjelden på hverdagene. Sånne smådupper sover hun uten bleie nå.

Smokken derimot... vi har prøvd oss med at hun er stor og ikke trenger den sånn lengre. Neida Mamma, jeg TRENGER smokken asså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...