Elizia Skrevet 5. juli 2009 #721 Del Skrevet 5. juli 2009 Det beste er å gå mest mulig. Jeg syntes det var mye værre å ligge når riene kom. Lykke til Flickan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #722 Del Skrevet 5. juli 2009 Så spennende! Tenker både Evila og Minnimusepus har fått bebiser nå jeg Og snart Flickan også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. juli 2009 #723 Del Skrevet 5. juli 2009 Pass på å oppdater oss da Flickan Syns det var litt betryggende å høre at riene ikke var såååå vonde jeg :gjeiper: Flaks at det er blitt litt mer stusselig vær, da kan jeg med god samvittighet være inne på KG og følge med jentene her Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 5. juli 2009 ja, husk å oppdatere flickan!!! Det er så utrolig kult at det skjer så mye. Nydelig vær fortsatt i bartebyen, men det blir dårligere utover uka sies det. Vi benytter anledningen til å gjøre enda mer utearbeid. Men i dag skal jeg ta det litt roligere. Var helt utslitt i går, jeg. Selv om det var på en god måte, så tror jeg at dersom det hadde startet fødsel i går, hadde jeg ikke hatt mye reserver å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 5. juli 2009 #725 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Å, så spennende Flickan! Må innom her flere ganger daglig, for det er jo noe som skjer hele tiden! Endret 5. juli 2009 av effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. juli 2009 #726 Del Skrevet 5. juli 2009 Det er jo skikkelig moro å oppdatere seg her om dagen! Er så spent på alles vegne, og gleder med masse til å høre fødselsrapporter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. juli 2009 #727 Del Skrevet 5. juli 2009 Minnimusepus fikk en gutt i dag tidlig! Gratulerer så masse til henne og mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. juli 2009 #728 Del Skrevet 5. juli 2009 Åh, så moro Gratulerer så masse til Minnimusepus Gleder meg til å høre fødselshistorien hennes, selv om jeg kansje ikke rekker det før jeg selv må til dyst. Tror vannet mitt har gått, og skal på sykehuset kl halv fire for sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. juli 2009 #729 Del Skrevet 5. juli 2009 Tror ikke det er lenge før du har babyen i armene selv jeg flickan, så dere legger kanskje ut fødselshistorier ganske så samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. juli 2009 #730 Del Skrevet 5. juli 2009 Åhh, spennende og koselig her inne for tida Jeg vil også føde snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. juli 2009 #731 Del Skrevet 5. juli 2009 ÅÅ, liten guttebaby for Minnimusepus - jippi Gratulerer!! Spennende da Flickan, spørs om det blir bebbis snart på deg også da ja, hvordan går det med riene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. juli 2009 #732 Del Skrevet 5. juli 2009 Tror riene er i ferd med å ta seg opp igjen. Har mer vondt enn i stad, men fortsatt er det veldig overkommelig, og veldig ujevnt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 5. juli 2009 #733 Del Skrevet 5. juli 2009 Gratulerer Minnimusepus Lykke til Flickan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #734 Del Skrevet 5. juli 2009 Gratulerer til Minnimusepus, og lykke til Flickan! Nå er det spennende her altså! Har alle sladriser forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #735 Del Skrevet 5. juli 2009 HER har det skjedd ting i dag! GRATULERER Minnimusepus! LYKKE TIL flickan! Jeg tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. juli 2009 #736 Del Skrevet 5. juli 2009 Må ikke glemme Evila heller da. Blir spennende å høre derifra, tror hun er blitt mamma igjen jeg nå altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #737 Del Skrevet 5. juli 2009 Må ikke glemme Evila heller da. Blir spennende å høre derifra, tror hun er blitt mamma igjen jeg nå altså.. Tror jeg også. Håper vi får oppdatering derfra snart! Synes alle skal ha sladriser som oppdaterer på løpende bånd altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. juli 2009 #738 Del Skrevet 5. juli 2009 Utrolig hvor nysgjerrig og spent man blir på folk man egentlig ikke kjenner i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #739 Del Skrevet 5. juli 2009 Hehe, ja, man blir utrolig engasjert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. juli 2009 #740 Del Skrevet 5. juli 2009 Ojoj, her har det vært action siden sist! Gratulerer så mye med gutten, Minniemusepus! Spent på å høre om fødselel! Lykke til flickan! Også spent på Evila Nå er vi igang på ordentlig, dere! Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå