Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Det beste er å gå mest mulig. Jeg syntes det var mye værre å ligge når riene kom. Lykke til Flickan :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på å oppdater oss da Flickan :)

Syns det var litt betryggende å høre at riene ikke var såååå vonde jeg :gjeiper:

Flaks at det er blitt litt mer stusselig vær, da kan jeg med god samvittighet være inne på KG og følge med jentene her :fnise:

Lykke til :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, husk å oppdatere flickan!!! :)

Det er så utrolig kult at det skjer så mye.

Nydelig vær fortsatt i bartebyen, men det blir dårligere utover uka sies det. Vi benytter anledningen til å gjøre enda mer utearbeid. Men i dag skal jeg ta det litt roligere. Var helt utslitt i går, jeg. Selv om det var på en god måte, så tror jeg at dersom det hadde startet fødsel i går, hadde jeg ikke hatt mye reserver å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende Flickan!

Må innom her flere ganger daglig, for det er jo noe som skjer hele tiden!

Endret av effy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo skikkelig moro å oppdatere seg her om dagen!

Er så spent på alles vegne, og gleder med masse til å høre fødselsrapporter! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så moro :hoppe:

Gratulerer så masse til Minnimusepus :blomst: Gleder meg til å høre fødselshistorien hennes, selv om jeg kansje ikke rekker det før jeg selv må til dyst. Tror vannet mitt har gått, og skal på sykehuset kl halv fire for sjekk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er lenge før du har babyen i armene selv jeg flickan, så dere legger kanskje ut fødselshistorier ganske så samtidig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, liten guttebaby for Minnimusepus - jippi :hoppe: Gratulerer!!

Spennende da Flickan, spørs om det blir bebbis snart på deg også da ja, hvordan går det med riene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror riene er i ferd med å ta seg opp igjen. Har mer vondt enn i stad, men fortsatt er det veldig overkommelig, og veldig ujevnt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til Minnimusepus, og lykke til Flickan! :hoppe:

Nå er det spennende her altså! Har alle sladriser forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER har det skjedd ting i dag!

GRATULERER Minnimusepus!

LYKKE TIL flickan!

Jeg tenker på dere :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme Evila heller da. Blir spennende å høre derifra, tror hun er blitt mamma igjen jeg nå altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må ikke glemme Evila heller da. Blir spennende å høre derifra, tror hun er blitt mamma igjen jeg nå altså..

:Nikke:

Tror jeg også. Håper vi får oppdatering derfra snart! Synes alle skal ha sladriser som oppdaterer på løpende bånd altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Utrolig hvor nysgjerrig og spent man blir på folk man egentlig ikke kjenner i det hele tatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, her har det vært action siden sist! :hoppe:

Gratulerer så mye med gutten, Minniemusepus! :klem::blomst: Spent på å høre om fødselel!

Lykke til flickan!

Også spent på Evila :hoppe:

Nå er vi igang på ordentlig, dere! Så gøy!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...