Gå til innhold

Skravletråd 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar minnimusepus. Blødde en del mer etterpå, så jeg ringte føden for å høre jeg. De sa det samme som deg.

Spennende med det som kansje er rier for deg da. Er vel på tide å finne frem :popcorn::) Kansje er du mor i løpet av helgen :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, kom hjem fra to dagers tur nå nettopp og måtte bare inn her og se om noe har skjedd!

2-3 stykker som er igang jo, høres jo lovende ut.

Evila er vel på sykehuset eller??

Og Minnimusepus - har det utviklet seg til kraftigere rier enda??

Dette er jo uhorvelig spennende.... :popcorn:

Lykke til alle sammen!!!! :klemmer:

Skrevet

Flickan: var det dette de sa på føden da du ringte?

Har lest i fødselsboka at blødning er et tegn på at fødselen ikke er langt unna, men det kan jo fortsatt bety at en må gå flere dager, men det nærmer seg iallefall :)

Spotting her også nå... :skratte::tristbla: :rødme: :fnise::lete::lur::ler::5::danse::hakeslepp:

Har hatt en god dags arbeid i hagen i dag, og det kan jo ha "trigget" noe, på samme måte som spaserturen din gjorde det!?

Roter frem stabelen med gravid-bøker og vil lese hva alt "betyr" :gjeiper:

OMG! Det nærmer seg! Jeg kan ikke tro det!!! RAR følelse med en blanding av alt, og masse, masse, masse spent og nysgjerrig og glaaaad!

*Lager kanelsnurrer som snaaart er ferdig. De skal serveres til mannen sammen med rare og spennende nyheter!!!*

Skrevet

Spotting her også nå... :skratte::tristbla: :rødme: :fnise::lete::lur::ler::5::danse::hakeslepp:

Har hatt en god dags arbeid i hagen i dag, og det kan jo ha "trigget" noe, på samme måte som spaserturen din gjorde det!?

OMG! Det nærmer seg! Jeg kan ikke tro det!!! RAR følelse med en blanding av alt, og masse, masse, masse spent og nysgjerrig og glaaaad!

*Lager kanelsnurrer som snaaart er ferdig. De skal serveres til mannen sammen med rare og spennende nyheter!!!*

Ja, det er visst helgen for fødsler dette altså :jepp:

Tipper to av dere fire som er litt igang har født inne mandag morgen :)

Skrevet

Skikkelig misunnelig på dere som er i gang altså. Går bare her og venter. Har masse kynnere da, men selv om jeg prøver så godt jeg kan får jeg dem ikke til å bli rier :ler:

Lykke til, til dere som er i gang, og til alle oss andre som går og venter.

Skrevet

Det var bare bittelitt spotting, altså. Tørs ikke å håpe at noe er i gang, men jeg fikk en liten vekker i forhold til hvor nære det er nå!

Heier på og følger med på de andre imens :nigo:

Skrevet

Jepp :Nikke: De sa at det hørtes ut som det var slimproppen som var i ferd med å gå. Spottingen har fortsatt og mer slim har kommet. Men ingen andre tegn.

Hehe, du skal se vi ligger der på tirsdag begge to :fnise:

Skrevet
Jøss, kom hjem fra to dagers tur nå nettopp og måtte bare inn her og se om noe har skjedd!

2-3 stykker som er igang jo, høres jo lovende ut.

Evila er vel på sykehuset eller??

Og Minnimusepus - har det utviklet seg til kraftigere rier enda??

Dette er jo uhorvelig spennende.... :popcorn:

Lykke til alle sammen!!!! :klemmer:

:ler: Ja her er det liv i leieren, tror nok Evila er mamma nå jeg siden hun ikke har vært her inne på en stund :)

Det er nok rier ja :jepp:

De er vondere enn de har vært, men de er ikke kjempevonde. Jeg vil ikke si de er vonde for jeg vet det blir så mye verre :fnise:

Oioioi, skal si det skjer ting her ja, kanskje dere er heldige å slipper 'overtid' :)

Hagearbeid kan nok ha hjulpet ja, slike ting hjelper nok når en er moden. Jeg tror jeg hadde et par rier under gåturen jeg hadde med bikkja i snart, men jeg synes ikke det var såå vondt liksom. Vet jo ikke hvor vondt det skal være heller vettu :ler:

Skrevet

Det er det som er så spennende for oss førstegang. Aner jo ikke hvordan det skal være :ler:

Skrevet
Jepp :Nikke: De sa at det hørtes ut som det var slimproppen som var i ferd med å gå. Spottingen har fortsatt og mer slim har kommet. Men ingen andre tegn.

Hehe, du skal se vi ligger der på tirsdag begge to :fnise:

Det var godt du ringte flickan, hadde også tenkt å ringe å høre hvor mye blod som pleier å komme. Er jo ikke noe moro å gå rundt å blø i flere dager, blir jo litt bekymret..

Oioi, nå kom den en rie her gitt, den var IKKE god, fikk helt tårer i øynene, en nå ER det igang altså, shiiiit :ler: Varte i ca 40 sekunder

Nå skal jeg begynne å ta tiden mellom hver tror jeg..

Skrevet
Oioi, nå kom den en rie her gitt, den var IKKE god, fikk helt tårer i øynene, en nå ER det igang altså, shiiiit :ler: Varte i ca 40 sekunder

Nå skal jeg begynne å ta tiden mellom hver tror jeg..

Dette er jo bare så sykt...ja, ta tiden, og hold oss oppdatert! Tenk at du sikkert om noen timer er blitt mamma :)

:klemmer:

Skrevet (endret)

Oi, spennende Minnimusepus :popcorn:

Uæææ, vet ikke om jeg er klar for fødsler enda jeg :sjokkert:

Endret av flickan
Skrevet

Faen den jeg hadde nå gjorde vondt :ler:

Nå er det 40 sekunder på hver og ca 7-8 minutter mellomrom, nå er det ikke lenge før vi drar iallefall, hehe.. Har jo 45 minutter til sykehuset..

Skrevet

Lykke til når dere drar :strix:

Jeg blir trøtt av sola og tar tidlig kveld i kveld :natti: Håper jeg våkner til gode nyheter i morgen :)

Skrevet

Ja, her går det unna!

Kommer nok som en rakett den ungen :)

Blir nok gode nyheter å lese i morra tidlig ja!!!

Lykke til Minnimusepus...du har vel forsåvidt reist allerede men....

*tenker på deg*

Skrevet

klapper i hendene og måper i begeistring. Så rart!!!! Nå er vi her! Babyene kommer hos oss i klubben!

Skrevet

Hjelpes meg - her skjedde det mye!

Mange som har ting på gang nå altså! :hoppe:

Spennende, og skummelt ;)

Skrevet

Så artig at flere av dere nå er i gang!! Spennende :jepp:

Gleder meg på deres vegner. Blir så utrolig morsomt å høre hvordan fødslene var for dere!

Skrevet

Klipper igjen fra dagboka, da jeg ikke orker skrive på nytt:

Hmmm.. kansje på tide å finne frem popcorn likevel.. Vært våken siden 5 i dag tidlig med regelmessige et-eller-annet. Hvis det er rier, er det absolutt til å leve med, og ikke så veldig vondt. Men likevel vondt nok til at jeg ikke fikk sove.. Nå er det ca 6 min mellomrom, men kan liksom ikke tro at noe er på gang helt enda.. De varer kansje bare i 30 sekunder. Nå har jeg og mannen stått opp og spist frokost og så skal vi prøve å gå litt. Føler det er bedre å røre på seg, for når jeg ligger i ro kjenner jeg liksom smertene ekstra godt. Men nå føler jeg nesten det har dabbet litt av allerede etter at vi stod opp.

Hmm.... Får vel oppdatere i løpet av dagen, er ikke umulig at det skjer noe i dag hvertfall, men ikke ha for høye forhåpninger enda..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...