Mirabella83 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #661 Del Skrevet 1. juli 2009 Det tror jeg og. Også tror jeg jeg og Mirabella får omtrent samtidig, og siden vi begge skal føde på St. Olavs, såskal man ikke se bort i fra at vi treffes på barsel Jeg kunne egentlig tenke meg fødsel til helgen jeg Vi har en date! Heeelt kurant med helga, det passer fint for meg også. Da sier vi det. Jeppsi pepsi, greit å ha det avklart. I dag har jeg tatt meg selv i nakken, og gjort det jeg SKULLE i permisjonen min: kose meg. Altså ikke KJEDE meg og ikke STRESSE som har vært de to alternativene jeg har vært innom så langt. Det funka fint for meg, kose altså. Skal prøve å "kose meg" i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. juli 2009 #662 Del Skrevet 1. juli 2009 Ingen som har hørt noe mer fra Evila? Det stod ikke noe mer i bloggen hennes heller.. Nysgjerrig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. juli 2009 #663 Del Skrevet 1. juli 2009 Ingen som har hørt noe mer fra Evila? Det stod ikke noe mer i bloggen hennes heller.. Nysgjerrig altså! Ja, hadde det enda bare vært en sladris Man blir jo så spent også vet du, må innom hele tiden for å sjekke om noe har skjedd. Nå kan jo både jeg, flickan og mirabella også evila da, føde når som helst. Håper Evila har fått sitt lille nurk nå :rødme: Vi var i Grimstad en tur med svigersene idag og de blir like overrasket hver gang de ser meg nå, for nå tror jeg faktisk de begynner å bli litt lei de også. Svigermor var sikker på at det skulle skje noe sist vi traff dem, for nå ser jeg visst så fødeklar ut at halve kunne ha vært nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. juli 2009 #664 Del Skrevet 1. juli 2009 Her er jeg tilbake etter en ganske så slitsom telttur, med nysgjerrig, klåfingra ettåring som skulle utforske ALT, vond luftmadrass, mygg og knott og sist, men ikke minst 30 grader og stekende sol :dåne: Ikke akkurat det jeg kaller ferie men! Kan jo ikke akkurat regne med å slappe av når man drar på ferie med en ettåring, men det er jo ikke akkurat så kos når det er 10 ganger så slitsomt å være på ferie som å være hjemme. Ja, ja, jeg overlevde i alle fall, er rimelig trøtt nå bare Har tenkt masse på dere, ser det har skjedd litt action her også! Evila burde virkelig hatt sladris! Håper hun får bebisen snart. Og at det snart blir flere som føder... Er jo skikkelig spennende det her nå! To måneder igjen for meg, så her blir det ikke noe føding med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #665 Del Skrevet 1. juli 2009 Nå kan jo både jeg, flickan og mirabella også evila da, føde når som helst. sært å ha nicket mitt i den setningen... :gjeiper: Velkommen tilbake imli. Du er jammen en tøffing! Ræser ut i skog og mark med gigamage og ettåring... *beundrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 1. juli 2009 #666 Del Skrevet 1. juli 2009 Har vært på sykehuset i natt med maserier som tok seg opp til 3 min mellom hver igjen. Men de ga null resultat. De ga meg morfin til å sove på, så jeg fikk sovet litt. I dag har de forsøkt å strippe meg, men nå vil ingenting skje lenger. Jeg er utslitt og ligger hjemme i kjelleren og sover. Det blir nok ikke noen bebis på meg denne uken. Men det er greit. Jeg håper på å få noen fine sommerdager nå, og er egentlig ikke sååååå skuffet. Selv om jeg har brutt sammen et par ganger... Så, nei, jenter. Jeg skal ikke snike i køen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. juli 2009 #667 Del Skrevet 1. juli 2009 Har vært på sykehuset i natt med maserier som tok seg opp til 3 min mellom hver igjen. Men de ga null resultat. De ga meg morfin til å sove på, så jeg fikk sovet litt. I dag har de forsøkt å strippe meg, men nå vil ingenting skje lenger. Jeg er utslitt og ligger hjemme i kjelleren og sover. Det blir nok ikke noen bebis på meg denne uken. Men det er greit. Jeg håper på å få noen fine sommerdager nå, og er egentlig ikke sååååå skuffet. Selv om jeg har brutt sammen et par ganger... Så, nei, jenter. Jeg skal ikke snike i køen Huff, det høres veldig slitsomt ut og jeg skjønner jo godt om du er litt skuffa. Men du har nok noen fine dager å se frem til, er jo nydelig vær ute. Håper du slipper å gå med alle disse maseriene. Er det det samme som rier bare at det ikke har samme virkning? Kjennes det helt likt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. juli 2009 #668 Del Skrevet 1. juli 2009 Kjedelig at det ikke ble fødsel med det første, men kanskje nesten like greit å få hentet seg litt inn nå? Det er uansett ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 1. juli 2009 #669 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for støttende ord, folkens. Jeg tror maserier kjennes likt ut som ordentlige rier. De slo også ut som rier på målingene. Ikke som kynnere i hvertfall. De ga seg ikke selv om jeg var oppe og gikk (det vil si, jeg var nesten i knestående under hver ri) Jeg har fått øvd meg litt i hvertfall. Håper jeg slipper flere av dem før ordentlig fødsel starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 1. juli 2009 #670 Del Skrevet 1. juli 2009 Takk for støttende ord, folkens. Jeg tror maserier kjennes likt ut som ordentlige rier. De slo også ut som rier på målingene. Ikke som kynnere i hvertfall. De ga seg ikke selv om jeg var oppe og gikk (det vil si, jeg var nesten i knestående under hver ri) Jeg har fått øvd meg litt i hvertfall. Håper jeg slipper flere av dem før ordentlig fødsel starter. Okei, ja da er det sikkert ganske likt ja. Vet ikke hvordan en ri kjennes ut engang jeg så Slitsomt å måtte dra til og fra sykehuset sånn også, vi har 45 minutter en vei så jeg tror jeg hadde blitt skuffa om de sa det var maserier. Godt du tar det med godt mot iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 1. juli 2009 #671 Del Skrevet 1. juli 2009 Vi har også så lang vei til sykehuset, så det har vært noen nedturer. Maserier er mest vanlig for flergangsfødende, og spesielt 3.gangs. Så du slipper det sikkert denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 1. juli 2009 #672 Del Skrevet 1. juli 2009 Huff, så kjedelig at det ikke skjedde noe i dag. Skjønner at det er en nedtur å dra hjem igjen. Du får bare samle krefter og nyte finværet imens da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. juli 2009 #673 Del Skrevet 2. juli 2009 Da ringte jeg jordmor og hun var like blid som alltid " Hvorfor skal jeg sjekke modning, det er ikke sikkert du føder fordet du er moden? NEI, MEN HUN KAN JO SJEKKE IALLEFALL, FOR MIN DEL!!!!! Hun tilbød meg akupunktur da, så jeg skal ned dit klokka halv to, det kan jo være spennende. Kanskje hun tar en titt på modningen også, er jo lov å håpe. Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. juli 2009 #674 Del Skrevet 2. juli 2009 Hallo jenter???? Er det noe fødsler på gang? Bare meg som sitter inne forran pc'en idag? Er så varmt at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, hehe. Nå drar jeg straks til jordmor for å få satt disse nålene,det kan jo bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 2. juli 2009 #675 Del Skrevet 2. juli 2009 Da har slimproppen min begynt å gå, jeg har fått modningsakupunktur & jeg er moden og har 1 cm åpning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. juli 2009 #676 Del Skrevet 2. juli 2009 Så spennende da minnimusepus! Det er i alle fall greit å vite at kroppen er klar! Kjedelig for deg Evila! Vondt til ingen nytte... Ang. slimpropp - kommer den alltid som en propp? I går kveld og i dag har jeg nemlig hatt ekstremt mye slim som har kommet (når jeg tørker meg etter tisseturer..). Har vært plaget med mer utflod dette svangerskapet, men ikke slim. Men det er vel kanskje bare tilfeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. juli 2009 #677 Del Skrevet 2. juli 2009 Oi, spennende Minimusepus. Vi får satse på at det skjer noe med deg snart da Oooooo, begynner å bli spent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. juli 2009 #678 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjedelig med masse maserier til ingen nytte Evila Rier som ikke funbker høres lite fristende ut... Håper jeg slipper det! Spennende at du begynner å bli klar, Minnimusepus! Da er det nok ikke snakk om lange tida før du er mamma! Jeg ble sjekka for åpning dagen før jeg fødte sist, hadde da 1 cm og riene begynte tidlig på morgenen dagen etter Ang. slimpropp, så kan den komme i deler ja, så kan jo være det, Aricept! Jeg så aldri noe til den sist jeg... Vi har vært på stranda i dag, jammen meg varmt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 2. juli 2009 #679 Del Skrevet 2. juli 2009 Spennende tider her nå altså Heier litt ekstra på Minniemusepus, håper det blir bebiss på dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #680 Del Skrevet 2. juli 2009 ÅÅÅh! Så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå